eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa urządzeń i oprogramowania w celu zwiększenia wydajności kujawsko-pomorskiej sieci informacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Toruń: dostawa urządzeń i oprogramowania w celu zwiększenia wydajności kujawsko-pomorskiej sieci informacyjnej
Numer ogłoszenia: 65634 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6218249, 6218248, fax 056 6218347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń i oprogramowania w celu zwiększenia wydajności kujawsko-pomorskiej sieci informacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i oprogramowanie przeznaczone do zwiększenia wydajności kujawsko-pomorskiej sieci informacyjnej. Postepowanie podzielone na dwa pakiety: Pakiet A - Aktywny sprzęt sieciowy - doposażenie Centrum Przetwarzania Danych oraz Centrum Zarządzania Siecią, urządzenia CPE Pakiet B - Radiowy sprzęt dostępowy oraz infrastruktura pomocnicza na potrzeby realizacji dodatkowych instalacji radiodostępowych w gminach. Wyposażenie dodatkowe dla sieci K-PSI

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: a) dla pakietu A - 7.000,00 zł. b) dla pakietu B - 2.200,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych, 2.3 poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.4 gwarancjach bankowych, 2.5 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Bank PKO BP S.A. konto nr 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego!.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4-9 udokumentowane aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego, nie posiadają zaległości podatkowych udokumentowane zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz nie zalegają w opłaceniu składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego udokumentowane zaświadczeniem o niezaleganiu w opłaceniu składek z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o których mowa w rozdz. V SIWZ. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007 Nr 223, poz. 1655) stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007 Nr 223, poz. 1655), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Plac Teatralny 2 87-100 Toruń pok. 338.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Plac Teatralny 2 87-100 Toruń pok. 338.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu zapewnienia należytej jakości przedmiotu dostaw: Wykonawca składający ofertę na pakiet A powinien posiadać certyfikat partnera Cisco - o statusie nie niższym niż Silver Partner, Wykonawca składający ofertę na pakiet: A powinien posiadać specjalizacje producenta routing and switching, Dostarczany sprzęt powinien być nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą), pochodzić z bieżącej produkcji oraz zachowane winny zostać warunki licencji producenta dla oprogramowania, Dostarczony sprzęt musi być zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być w pełni wzajemnie kompatybilny. Wykonawca winien zapewnić serwis w zakresie usuwania problemów powstających na styku współpracy poszczególnych oferowanych urządzeń. W celu potwierdzenia spełnienia przez dostawy wymagań zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: certyfikat partnera Cisco - o statusie nie niższym niż Silver Partner - dla oferty obejmującej pakiet A, dokument potwierdzający posiadanie specjalizacji producenta routing and switching - dla oferty obejmującej pakiet A dla sprzętu opisanego w pakietach: potwierdzenie producenta lub jego polskiego przedstawicielstwa, że oferowany sprzęt jest nowy, pochodzi z bieżącej produkcji oraz zachowane są warunki licencji producenta dla oprogramowania, specyfikacje techniczną oferowanego sprzętu umożliwiającą weryfikacje spełnienie przez ten sprzęt wymogów stawianych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do SIWZ. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr od 1a do 1b do niniejszej SIWZ. dokument potwierdzający wniesienie wadium (patrz. rozdział VII SIWZ) wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w myśl art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na zasadach opisanych w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktywny sprzęt sieciowy - doposażenie Centrum Przetwarzania Danych oraz Centrum Zarządzania Siecią, urządzenia CPE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktywny sprzęt sieciowy - doposażenie Centrum Przetwarzania Danych oraz Centrum Zarządzania Siecią, urządzenia CPE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Radiowy sprzęt dostępowy oraz infrastruktura pomocnicza na potrzeby realizacji dodatkowych instalacji radiodostępowych w gminach. Wyposażenie dodatkowe dla sieci K-PSI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radiowy sprzęt dostępowy oraz infrastruktura pomocnicza na potrzeby realizacji dodatkowych instalacji radiodostępowych w gminach. Wyposażenie dodatkowe dla sieci K-PSI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.26.00.00-9, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.