eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu DOBRY ZAWÓD, DOBRY START

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Toruń: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu DOBRY ZAWÓD, DOBRY START
Numer ogłoszenia: 6559 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu DOBRY ZAWÓD, DOBRY START.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegające na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów oraz warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Dobry zawód, dobry start. Zajęcia realizowane będą: 1) w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe, dla których organem prowadzącym jest powiat toruński: w Zespole Szkół w Chełmży i w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. 2) w terminie od dnia podpisania umowy do 31 maja 2012 roku, wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć w poszczególnych szkołach i ustalonego z koordynatorem szkolnym w danej szkole. 3) dla uczniów i nauczycieli wyłonionych na podstawie przeprowadzonej wcześniej rekrutacji. 4) na terenie poszczególnych szkół w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę rozumie się 45 min., za wyjątkiem zajęć praktycznych realizowanych poza szkołą u wykonawcy (część 1, 2) oraz zaplanowanych w ramach zajęć wyjazdów do firm z branży (część 4, 5). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części. Część 1 Zajęcia pozaszkolne ze spawania elektrodą otuloną Część 2 Zajęcia pozaszkolne w zakresie kierowca wózków jezdniowych z elementami gospodarki magazynowej Część 3 Zajęcia pozalekcyjne z agrobiznesu - część praktyczna Część 4 Zajęcia pozalekcyjne z florystyki Część 5 Zajęcia pozalekcyjne z florystyki Część 6 Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego zawodowego. Wykonawca składa ofertę na każdą część w osobnej ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części stanowi załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy zakres obowiązków wspólny dla wszystkich części stanowi załącznik nr 2 do siwz. Wykonawcy w realizacji zamówienia winni wykazać się wiedzą, kwalifikacjami, doświadczeniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć i szkoleń (szczegółowy opis załącznik nr 3 do siwz).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • status placówki kształcenia ustawicznego, placówki kształcenia praktycznego lub ośrodka dokształcania i doskonalenia zawodowego oraz status instytucji szkoleniowej (wpis do rejestru instytucji szkoleniowych) - dotyczy części 1, 2 Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w ostatnich trzech latach przed upływem terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności pedagogicznej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 lat szkolnych - dotyczy części 4, 5, 6 - kwalifikacje z zakresu florystyki potwierdzone dyplomem ukończenia kursu - dla części 4, 5 - posiadanie stosownych certyfikatów lub akredytacji na prowadzenie szkoleń i wydawanie zaświadczeń w zakresie zamówienia - dotyczy części 1, 2 - wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 kursy o tematyce i zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia - dotyczy część 1, 2 - doświadczenie w pracy w gospodarstwie rolnym lub agroturystycznym - dotyczy części 3 - certyfikat doradcy rolnego - dotyczy części 3 Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym (spawalnia i sprzęt do zajęć praktycznych) - dotyczy części 1 - wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym (plac manewrowy i sprzęt do zajęć praktycznych) - dotyczy części 2 Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykształcenie pedagogiczne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - dotyczy części 4, 5, 6 - osoby o wykształceniu kierunkowym związanym z tematyką zajęć, posiadające przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie - dotyczy części 1 - osoby o wykształceniu kierunkowym związanym z tematyką zajęć, posiadające przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie (certyfikaty o ukończeniu seminarium metodyki nauczania oraz przewodniczącego wewnętrznej komisji egzaminacyjnej wydane przez ODK w Mysłowicach - dotyczy części 2 - ukończone studia co najmniej I stopnia na kierunku filologia angielska lub nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności język angielski - dotyczy części 6 - wykształcenie wyższe - dotyczy części 4, 5 Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 5 do SIWZ); - program zajęć; - wypełnione: kwestionariusz osobowy/oświadczenie: o zatrudnieniu/zleceniobiorcy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność przesunięcia terminu realizacji umowy Strony mogą dokonać zmiany umowy w tym zakresie. 2. Zmiana terminu umowy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zamawiający a przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir,przetargi?szukaj=tak&status_zamowienia=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Dobry zawód, dobry start, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.