eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Przetarg nieograniczony na wyżywienie i zakwaterowanie w ramach wizyty studyjnej w Szwajcarii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Chełm: Przetarg nieograniczony na wyżywienie i zakwaterowanie w ramach wizyty studyjnej w Szwajcarii
Numer ogłoszenia: 65574 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug , Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 75 77, faks 82 562 75 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.euroregionbug.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: N/D

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyżywienie i zakwaterowanie w ramach wizyty studyjnej w Szwajcarii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania dla uczestników wyjazdu studyjnego realizowanego w ramach projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug, realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 5 części: 1. Część I - zadanie 1 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na trasie pomiędzy obszarem administracyjnym miasta Tomaszów Mazowiecki a obszarem administracyjnym miasta Łódź (Droga wojewódzka nr 713 (DW713)). Dopuszczalna odległość miejsca świadczenia usługi od wskazanej trasy to nie więcej niż 5 km. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo /różnorodne - jasne, ciemne, bagietki/), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka), zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 2. Część II - zadanie 2 obejmuje - zakwaterowanie dla 32 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 16/17 marca 2013 r. (32 noclegi) na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice) - w cenę powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby - kolacja dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice). W skład kolacji powinny wchodzić: I danie gorące (zupa + pieczywo /różnorodne - jasne, ciemne, bagietki/), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka), deser , zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Usługa powinna być świadczona w tym samym budynku/kompleksie budynków, co usługa noclegowa. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 3. Część III - zadanie 3 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 32 osób w dniu 17 marca 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Frankfurt nad Menem (Niemcy). Na obiad powinny się składać: przystawka - sałatka z warzyw sezonowych z sosem, danie główne gorące, deser, zimne napoje (soki, kompot lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Uczestnicy obiadu powinni mieć zapewnioną możliwość wyboru na miejscu pomiędzy daniem mięsnym i wegetariańskim. Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 4. Część IV - zadanie 4 obejmuje: zakwaterowanie dla 32 osób w pokojach jednoosobowych w dniach 17-19 marca 2013 r. (64 noclegi) na terenie Bazylei w Szwajcarii (w obrębie administracyjnym miasta Bazylea) - w cenę powinno być wliczone śniadanie, City Tax, dostęp do sieci bezprzewodowej LAN. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. usługi gastronomicznej w postaci: - serwisu kawowego w godzinach przedpołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób. W skład usługi powinno się wliczać: różnorodne soki (min. 3 rodzaje), świeże owoce (min. 3 rodzaje), croissanty, pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki), wędlina (min. 3 rodzaje) - obiadów w dniach 18 i 19 marca 2013 r. dla 40 osób. Obiad powinien się składać z dwóch dań - dania głównego z sałatką/surówkami i deseru. Oferent zapewni na miejscu możliwość indywidualnego wyboru pomiędzy daniem mięsnym i jarskim wśród uczestników wizyty. W cenę obiadu powinna być wliczona woda mineralna (gazowana / niegazowana) i kawa/herbata. - serwisu kawowego w godzinach popołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób. W skład usługi powinno się wliczać: różnorodne soki (min. 3 rodzaje), świeże owoce (min. 3 rodzaje), ciastka deserowe i słodycze (cukierki). - kolacji w dniach 17 i 18 marca 2013 r. dla 35 osób. Kolacja powinna się składać z trzech dań - przystawki/zupy, dania głównego z sałatką/surówkami i deseru. Oferent zapewni na miejscu możliwość indywidualnego wyboru pomiędzy daniem głównym mięsnym i jarskim wśród uczestników wizyty. W cenę kolacji powinna być wliczona woda mineralna (gazowana / niegazowana) i kawa/herbata. - przygotowania 32 zestawów suchego prowiantu (lunchbags) w dniu 19 marca 2013 r. W skład każdego zestawu powinny wchodzić: butelka 0,5l wody mineralnej, świeży owoc (np. banan, pomarańcza, jabłko), 3 kanapki (z wędliną lub serem), baton energetyczny, 1 gotowane jajko z solą i pieprzem. Oferent powinien dysponować salą konferencyjną na min. 40 osób oraz bezpłatnie ją udostępnić na potrzeby wizyty studyjnej w dniu 18 marca 2013 r. w godzinach 8.00 - 18.00. Podczas obiadów i kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniach, w których świadczone będą usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe. 5. Część V - zadanie 5 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci śniadania dla 32 osób w dniu 20 marca 2013 r. na trasie pomiędzy obszarem administracyjnym miasta Wieluń a obszarem administracyjnym miasta Bełchatów (Trasa nr E67). Dopuszczalna odległość miejsca świadczenia usługi od wskazanej trasy to nie więcej niż 5 km. Śniadanie powinno mieć formą stołu szwedzkiego, a każdy z uczestników powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. W skład śniadania powinny wchodzić: żurek staropolski z kiełbasą, jajecznica/jaja sadzone, kiełbaski na gorąco, jajka gotowane, wędliny regionalne, sery żółte (różnorodne gatunki), serek topiony, twarożek ze szczypiorkiem, dżem, świeże warzywa (pomidory, ogórki, sałata), sałatki min 2 rodzaje (np. jarzynowa, pieczarkowa), płatki kukurydziane/muesli z mlekiem, pieczywo (różnorodne - bułki, chleb żytni, chleb pełnoziarnisty, bagietki), kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa), soki (do wyboru pomarańczowy, grejpfrutowy, jabłkowy) woda mineralna gazowana i niegazowana. Lokal powinien posiadać klimatyzację w pomieszczeniu wykonywania usługi oraz zaplecze sanitarne. Oferent powinien dysponować parkingiem dla autokaru i udostępnić miejsce parkingowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie z art. 24 ust 1 Załącznik Nr 9 do SIWZ - Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://euroregionbug.pl/bip/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug Pl. Niepodległości 1, pok. nr 16 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug Pl. Niepodległości 1, pok. nr 16 22-100 Chełm.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest na potrzeby projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiady dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na trasie Tomaszów Mazowiecki - Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 obejmuje obiady dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na trasie Tomaszów Mazowiecki - Łódź, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakwaterowanie i wyżywienie na terenie Słubic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zakwaterowanie dla 32 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 16/17 marca 2013 r. (32 noclegi) na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice), - kolacja dla 32 osób w dniu 16 marca 2013 r. na terenie Słubic (w obrębie administracyjnym miasta Słubice),zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiad dla 32 osób w dniu 17 marca 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Frankfurt nad Menem (Niemcy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiadu dla 32 osób w dniu 17 marca 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Frankfurt nad Menem (Niemcy) zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi wyżywienia i zakwaterowania świadczone na terenie Bazylei (Szwajcaria).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje następujące usługi świadczone na terenie Bazylei (Szwajcaria): - zakwaterowanie dla 32 osób w dniach 17-19 marca 2013 r., - serwis kawowy w godzinach przedpołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób, - obiady w dniach 18 i 19 marca 2013 r. dla 40 osób, - serwis kawowy w godzinach popołudniowych w dniu 18 marca 2013 r. dla 40 osób, - kolacje w dniach 17 i 18 marca 2013 r. dla 35 osób, - przygotowanie 32 zestawów suchego prowiantu (lunchbags) w dniu 19 marca 2013 r. zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Śniadanie dla 32 osób w dniu 20 marca 2013 r. na trasie Wieluń - Bełchatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śniadanie dla 32 osób w dniu 20 marca 2013 r. na trasie Wieluń - Bełchatów zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.