eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-23

Darłowo: Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie
Numer ogłoszenia: 65556 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40256 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3142223 do 26, faks 94 3142333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie, Obszar, którego dotyczy opracowanie, znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Wieprzy, pomiędzy ulicami Rzemieślniczą, Traugutta i Morską. Projektowany obszar położony jest na działkach numer: - 210 obręb 10 Miasta Darłowo; - 201/2 obręb 10 Miasta Darłowo; - 211 obręb 10 Miasta Darłowo; - 212 obręb 10 Miasta Darłowo; W Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Darłowo nieruchomości objęte projektem opisane są jako: - A33ZP, KS - Tereny zieleni urządzonej i tereny urządzeń komunikacyjnych - ok 0,48 ha; - A48KX - Tereny placów i ciągów pieszych publicznych - ok 0,18 ha; - 46KX - Tereny placów i ciągów pieszych publicznych - ok0,12 ha; - 15 KD - Tereny ulic publicznych w klasie dojazdowej - na odcinku 25 m.; - 52KX - Tereny placów i ciągów pieszych publicznych - 0,02 ha. W chwili obecnej omawiane nieruchomości stanowią zdegradowany obszar po byłym miasteczku ruchu drogowego oraz placu zabaw (obszar oznaczony, jako - A33ZP, KS), nieutwardzony dojazd do posesji (obszar oznaczony, jako A48KX), nieutwardzony teren wzdłuż rzeki Wieprzy - (obszar oznaczony, jako - 46KX), zakończenie ulicy Wałowej, teren nieutwardzony (obszar oznaczony, jako - 15 KD), teren nieutwardzony (obszar oznaczony, jako - 52 KX). Projekt budowlano - wykonawczy, w sposób kompleksowy, przedstawić ma rozwiązania architektoniczno - budowlane dla powyższego obszaru łącznie z kolorystyką dla zastosowanych materiałów, jak i gatunkami i ilościami roślin przewidzianych do obsadzenia. Zamawiający wymaga stworzenia na tej podstawie wizualizacji stanu po wybudowaniu. Miejsce przeznaczone do realizacji stać się ma ogólnodostępnym, publicznym miejscem rekreacji oraz wypoczynku dla turystów oraz mieszkańców Darłowa. Tym samym projekt powinien tworzyć publiczną przestrzeń, spójną architektonicznie oraz funkcjonalnie o wysokich walorach estetycznych i wizualnych, nawiązujących do lokalizacji. Podstawowym elementem projektu jest zagospodarowanie przestrzeni określonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jako - A33ZP, KS. Zamawiający zakłada, że na powyższym terenie powinny znajdować się: a) Projekt placu zabaw dla małych dzieci; b) Projekt zagospodarowania terenów zielonych w kontekście nasadzeni i urządzenia zieleni; c) Projekt elementy małej architektury przewidujący wyposażenie w ławki, kosze, stojaki rowerowe, wodotrysk, rzeźby/posągi, altany, pergole itp. d) Projekt ciągów pieszych; e) Projekt parkingu wzdłuż południowej granicy posesji przy ul. Wałowej 164, f) Projekt ogrodzenia. W nawiązaniu i w spójności z projektem terenu oznaczonego jako A33ZP,KS należy stworzyć opracowania terenów 46 KX, A48KX, 52KX, 15 KD. Dla całości opisanych obszarów należy stworzyć, - spójny projekty oświetlenia całego obszaru; - spójny projekt odwodnienia całego obszaru. Sporządzając dokumentację należy przyjąć, że projekt budowlano - wykonawczy, kosztorysy inwestorskie oraz STWiOR należy wykonać dla całości zakładanych robót budowlanych oraz dodatkowo dla projektu placu zabaw. Zamawiający wymaga jednocześnie by projekt placu zabaw sporządzony został szybciej niż pozostałe elementy opracowania. Projekt ten należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2016r. Dokumentacja ta musi spełniać wszelkie warunki jak dla całości przedmiotu zamówienia. - sporządzenie min. dwóch koncepcji Parku rekreacji przy ulicy Traugutta w Darłowie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy i przedstawienia jej do akceptacji Zamawiającemu, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem aktualnej mapy do celów projektowych, wypisem z rejestru gruntów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z uwzględnieniem ewentualnej konieczności usunięcia kolizji istniejącego uzbrojenia terenu z projektowanym zagospodarowaniem terenu, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów sieci, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem opracowanej na potrzeby sporządzenia dokumentacji technicznej dokumentacji geotechnicznej, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji; (zakres badań zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie; minimalna liczba otworów badawczych na powierzchni projektowane - 10 szt.; niezależnie od wskazań minimalnych wartości do oceny zespołu projektowego należy podjęcie decyzji czy wskazywana ilość służyć będzie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia), - wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR); - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych przepisami szczególnymi, - sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji - pozwolenia na budowę, w tym m.in. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenie wodno - prawne, uzgodnienia ZUDP i inne wymagane w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia; - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem przez odpowiednie instytucje, - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego z wykorzystaniem inwentaryzacji drzew i krzewów; w przypadku konieczności usunięcia do zespołu projektowego należeć będzie uzyskanie zgody na wycinkę zgodnie z przepisami w tym zakresie, - sporządzenie tabeli robót ziemnych, - wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4.3. Dokumentację będącą przedmiotem umowy należy wykonać w ilości: - wersja papierowa (projekt) - 5 egz. - wersja papierowa (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie - 2 egz.; STWiOR - 2 egz.) - wersja elektroniczna (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, STWiOR) do udostępniania dokumentacji przetargowej na stronie internetowej - 1 kpl. Na żądanie Zamawiającego zespół projektowy na etapie prac projektowych zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu propozycji materiałów, które użyte zostaną podczas budowy. Zamawiający wymaga by propozycja zawierała porównanie wskazujące na późniejszy etap eksploatacji i kosztów z tym związanych. Projekt budowlano - wykonawczy musi być sporządzony zgodnie z przepisami, które umożliwią Zamawiającemu złożenie wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę do odpowiednich organów. Zespół projektowy na etapie oceny wniosku złożonego o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę zobowiązany jest do dokonania niezbędnych korekt, uzupełnień, w celu zakończenia postępowania administracyjnego. Zespół projektowy na etapie przetargu na wybór wykonawcy zobowiązany jest również do pisemnego udzielania odpowiedzi na zadane przez wykonawców pytania dot. projektu budowlano - wykonawczego. Zespół projektowy zobowiązany jest także do ewentualnego zaktualizowania w ciągu trzech lat od daty prawomocności decyzji zatwierdzającej projekt budowlany kosztorysu inwestorskiego, (minimalna liczba aktualizacji - 2 razy). 4.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Ustawą Prawo budowlane, - Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Uwaga!!! Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzając projekt budowlano - wykonawczy, który Zamawiający wykorzysta jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawcy drogi, zespół projektowy w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania zapisów art. 29 pkt 1, 2 i 3 oraz art. 30. - Ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska, - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, - Badania geologiczne wykonane zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - innymi przepisami mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPONO Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 21, 70-372 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88560,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.