eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób i mienia w Instytucie Sportu - Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65555 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Warszawa: Świadczenie usług stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób i mienia w Instytucie Sportu - Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39576-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 000786093, ul. ul. Trylogii  2/16, 01-982  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 569 99 14, faks 22 569 99 06, e-mail przetargi@insp.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.insp.waw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Istytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób i mienia w Instytucie Sportu - Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OOP.26.5.2017.MC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w Instytucie Sportu - Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Informacje podstawowe: 1)świadczenie usług stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Sportu w Warszawie, znajdującym się przy ul. Trylogii 2/16 a także na przyległym do niego ogrodzonym terenie. Jest to budynek pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni użytkowej ok. 5 200 m2 wyposażony w instalację ppoż., antywłamaniową, sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telefoniczną oraz pełne wyposażenie pokoi, tj. biurka, szafy itp. oraz wyposażenie laboratoryjne. Na parterze budynku znajduje się Zakład Badań Antydopingowych - zakład ten jest strefą o podwyższonym poziomie ochrony (strefa z ograniczonym dostępem). W budynku Instytutu znajdują się również pokoje gościnne w których przebywają osoby wykonujące badania w Instytucie Sportu. 2)Część pomieszczeń w budynku jest wynajmowana innym podmiotom gospodarczym. 3)Teren zewnętrzny o powierzchni ok. 8 600 m2 - jest terenem ogrodzonym, częściowo zadrzewionym, na teren znajduje się wolnostojący budynek garażowy (wiata). 4)Na parterze budynku znajduje się wydzielone pomieszczenie dla pracowników ochrony (portiernia) a na zewnątrz przy bramie wjazdowej znajduje się pomieszczenie dla pracownika nadzorującego wjazd i wyjazd pojazdów na teren Instytutu. 5)System ochrony przyjęty przez Zamawiającego zakłada obecność jednego pracownika w budynku (w portierni) przez 24 godziny i drugiego pracownika nadzorującego parking w dni powszednie w godz. 7:00 - 16:00. Poza tymi godzinami wjazd i wyjazd pojazdów nadzorowany jest przez pracownika pełniącego dyżur całodobowy (za pomocą kamer i zdalnego otwierania bramy). 6)Służba dozoru i ochrony osób i mienia realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a szczególnie z uwzględnieniem ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 7)Usługi ochrony osób i mienia świadczone będą całodobowo codziennie we wszystkie dni tygodnia. II. Zakres czynności obejmujących ochronę osób i mienia: a) w sposób ciągły kontrolowanie sytuacji w budynku Instytutu Sportu w Warszawie oraz w najbliższym otoczeniu zewnętrznym, b) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obszaru i obiektu Zamawiającego, c) ochrona obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych, d) ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, e) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego oraz powiadomienie upoważnionego pracownika Instytutu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, f) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w ochranianym budynku po godzinach pracy, g) kontrola kluczy wydawanych i przyjmowanych od pracowników Instytutu Sportu i pracowników pozostałych podmiotów wynajmujących pomieszczenia, h) obsługa centrali telefonicznej, i) niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszelkich awariach, szybka ocena ryzyka zagrożenia, sporządzenie stosownych protokołów lub notatek służbowych, j) ujawnienie faktów i przeciwdziałanie dewastacji mienia Zamawiającego, k) niezwłoczne powiadomienie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, l) kontrolowanie legalności pobytu pracowników Instytutu lub innych osób po godzinach pracy oraz dokonywanie stosownych zapisów w prowadzonej w tym celu ewidencji. III. Do wykonania ww. zamówienia Wykonawca winien posiadać/dysponować: a) zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogącą w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych, b) środki bezpośredniego przymusu w postaci paralizatora elektrycznego, ręcznego miotacza gazu, na które nie jest wymagane zezwolenie - art. 11 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (Dz. U. z 2004r. Nr 52, poz. 525 z późn. zm.), c) przycisk antynapadowy, d) środki łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy). IV. Wykonawca ma obowiązek: a) dołożyć należytej staranności ochrony obiektów, b) nieprzerwanego dobowego monitorowania systemu alarmowego, c) natychmiastowego reagowania w przypadku otrzymania sygnału alarmowego, polegającego na:, d) natychmiastowym wysłaniu grupy interwencyjnej celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt, e) powiadomieniu Zamawiającego, bez zbędnej zwłoki, a także w przypadku bezpośredniego zagrożenia życia, specjalistycznych służb (np. Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Pogotowie Gazowe) o zaistnieniu zdarzenia wymagającego ich interwencji, f) zabezpieczeniu obiektu chronionego do czasu przybycia w/w wymienionych służb, bądź osoby reprezentującej Zamawiającego, g) udostępnieniu zgromadzonych materiałów dotyczących zdarzenia przedstawicielom Policji i firm ubezpieczeniowych. h)wyposażyć swoich pracowników w: i. środki przymusu bezpośredniego wymienione w art. 38 ust. 2 pkt 1,2,3,5,6 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099), ii. środki łączności radiowej wzajemnej wewnątrz obiektu oraz zewnętrznej, iii. schludne umundurowanie i identyfikatory.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT138211.38
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony ARGUS Sp. z o.o.,  dzialhandlowy@argus-ochrona-com.pl ,  ul. Piłsudskiego 16B / 5,  96-500,  Sochaczew,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162233.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162233.76
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252403.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.