Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Ustka: Przebudowa terenów przy ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego w Ustce
Numer ogłoszenia: 65548 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka , ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa terenów przy ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego w Ustce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy terenów przy ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego w Ustce. Zakres robót do wykonania związanych z przebudową: 1) branża drogowa - drogi, parkingi, chodniki, place; 2) branża sanitarna - kanalizacja deszczowa; 3) branża sanitarna - przyłącze wodociągowe; 4) branża sanitarna - kanalizacja sanitarna; 5) branża elektryczna - oświetlenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: szczegółowa dokumentacja budowlana i przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 6 i 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia oznaczony jest na mapie stanowiącej załącznik nr 8 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł, zgodnie z zapisami działu XV Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ---1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową/przebudową dróg utwardzonych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, ---1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami; ---1 osoba posiadająca wykształcenie min. techniczne, mająca przynajmniej 2 letnie doświadczenie przy kierowaniu robotami związanymi z budową sieci i urządzeń elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami; b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion zł) brutto każda; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określi na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale VI Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie w załączniku nr 3), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień zawodowych oraz zakresem wykonywanych przez nie czynności, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych o nawierzchni z kostki betonowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3, pokój nr 307.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3, Biuro Obsługi Interesantów (pokój nr 104).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego
- Organizacja kąpielisk strzeżonych w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2024 roku
- "Rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce" - III postępowanie
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawniej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Grodzisko Górne, Wólka Grodziska
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2731 E Bogoria Dolna - Bąków Górny, nr 2727E Złaków Kościelny - Przemysłów.
- Przebudowa drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Maurzyce.
- Budowa dojazdu pożarowego Nr.2 w leśnictwach Warszyn i Antoniewo
- Zwiększenie dostępności do terenów popegeerowskich poprzez zapewnienie odpowiedniej infrastruktury drogowej oraz wodociągowej
- Przebudowa drogi gminnej w Mostkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.