eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Obsługa laboratoryjna dróg wojewódzkich (remontowanych, przebudowywanych, rozbudowywanych i istniejących) województwa warmińsko - mazurskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65507 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Olsztyn: Obsługa laboratoryjna dróg wojewódzkich (remontowanych, przebudowywanych, rozbudowywanych i istniejących) województwa warmińsko - mazurskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35551-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3919-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 51075125000000, ul. ul. Pstrowskiego  , 10602   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 895 399 876, e-mail przetargi@zdw.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.olszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa laboratoryjna dróg wojewódzkich (remontowanych, przebudowywanych, rozbudowywanych i istniejących) województwa warmińsko - mazurskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zamówienie jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Warmińsko - Mazurskiego, oraz Unii Europejskiej, w ramach Programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, przy udziale 31% środków pochodzących z Unii Europejskiej, zgodnie z Nr RPWM.07.01.00.28-0003/16. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań laboratoryjnych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, których celem jest kontrola jakości wykonywanych robót na drogach wojewódzkich (remontowanych, przebudowywanych, rozbudowywanych i istniejących) administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. Przedmiotowe badania są wymienione i opisane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości badań laboratoryjnych przyjęte w formularzu cenowym są szacunkowe. Szacowane ilości zostały wskazane w celu obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 40%. Zmniejszenie ilości nie będzie uprawniało Wykonawcy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i uzyskania zatwierdzenia uproszczonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. 2003 r. nr 177 poz. 1729 ze zm.). Podczas badania grubości warstw konstrukcyjnych należy wykonać zdjęcie badanej próbki z odnośnikiem skalowym. Rozliczenie finansowe za wykonaną usługę obywać się będzie na podstawie protokołów z przeprowadzonych badań potwierdzonych przez Zamawiającego. Aparatura laboratoryjna Wykonawcy musi posiadać: aktualne świadectwa wzorcowania, certyfikaty lub atesty, które Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przy podpisaniu umowy na realizację zamówienia. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli laboratorium, obecności w trakcie pobierania próbek oraz podczas wykonywania badań laboratoryjnych. 3.Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań laboratoryjnych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, których celem jest kontrola jakości wykonywanych robót na drogach wojewódzkich (remontowanych, przebudowywanych, rozbudowywanych i istniejących) administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. 2)Kwota jednostkowa netto wyliczonej ceny musi zawierać: przeprowadzenie badania, wykonanie sprawozdania, koszty transportu (w tym koszty transportu próbek), oraz inne niezbędne czynności. Zamawiający przewiduje grupowanie zleceń na badania laboratoryjne i szacuje od 15 do 25 wyjazdów w celu realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia kwoty jednostkowej we wszystkich pozycjach występujących w Formularzu cenowym. 3)Zamawiający przedstawia poniżej skrócony opis dla poszczególnych pozycji: Poz. 1 - dojazd na miejsce, zorganizowanie obciążenia, wykonanie badania, analiza i interpretacja wyników; Poz. 2 - 4 - dojazd na miejsce, wykonanie badania, analiza i interpretacja wyników; Poz. 5 - dojazd na miejsce, wykonanie badania, pobranie próbek, analiza i interpretacja wyników; Poz. 6 - 13 - dojazd na miejsce, pobranie próbek, wykonanie badania, analiza i interpretacja wyników; Poz. 14 - 34 - dojazd na miejsce, pobranie próbek, wykonanie badania, analiza i interpretacja wyników; Poz. 35 - 38 - wykonanie badania, analiza i interpretacja wyników; Poz. 39 - dojazd na miejsce, pobranie próbek, wykonanie badania, analiza wyników wraz z przedstawieniem wniosków; Po stronie Zamawiającego leży pobieranie i przekazywanie Wykonawcy próbek wraz z protokołami pobrania w zakresie badań z poz. 6-21 i poz. 27-38. Uwaga: Pobieranie próbek przez Wykonawcę dotyczy poz. 22-26 oraz poz. 6,14 i 27 w ilościach określonych w Formularzu cenowym. 4)Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie województwa warmińsko - mazurskiego. 5)Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli laboratorium, obecności w trakcie pobierania próbek oraz podczas wykonywania badań laboratoryjnych. 6)Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, bezstronny oraz niezależny, a w przypadku badań objętych akredytacją również w sposób spełniający wymagania akredytacji wydanej zgodnie z normą PN-EN-ISO/IEC/17025:2005 lub równoważną. 7)Zamawiający dopuszcza powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcy. W przypadku badań akredytowanych podwykonawca wykaże się posiadaniem stosownych akredytacji zgodnych z normą wskazaną przez Zamawiającego lub równoważną. 8)Sprawozdania z badań należy wykonać w 2 egzemplarzach w formie papierowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z należytą starannością, w sposób zgodny z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi i wymaganymi przez zmawiającego opisami i normami. Zamawiający zastrzega, że wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia (w wykazie rodzajów badań laboratoryjnych, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, nie stanowi naruszenia art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, gdyż Zamawiający dopuszcza wykonanie badań, stanowiących przedmiot zamówienia z zastosowaniem norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia równoważnych do wskazanych przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 73111000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT195090.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TPA Sp. z o. o.,  ,  ul. Parzniewska 8,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100552.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10552.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 112914.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.