eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › wywóz śmieci, odpadów komunalnych i nieczystości stałych z posesji zarządzanych przez TBS "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 oraz z zasobów własnych spółki



Ogłoszenie z dnia 2006-02-03

POZYCJA 6547

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zduńska Wola: wywóz śmieci, odpadów komunalnych i nieczystości stałych z posesji zarządzanych przez TBS "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 oraz z zasobów własnych spółki Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" sp. z o.o., do kontaktów: Anna Witczak - Specjalista d.s Organizacji Remontów, tel. (0-43) 823 - 22 - 58 w godzinach od 10.00 do 15.00 w sprawie procedury przetargowej, Barbara Filipiak - Kierownik Działu Administracji Nieruchomościami, tel. (0-43) 823 - 31 - 17, wew. 112 w godzinach od 10.00 do 15.00 w sprawie przedmiotu zamówienia, ul. Kościelna 8, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232449, fax 043 8232449, e-mail: sekretariat@bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net, www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz śmieci, odpadów komunalnych i nieczystości stałych z posesji zarządzanych przez TBS "ZŁOTNICKI" Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 oraz z zasobów własnych spółki. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wywóz śmieci, odpadów komunalnych i nieczystości stałych z posesji zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 oraz z zasobów własnych spółki liczonych na podstawie: - lokali mieszkalnych według ilości zamieszkujących w nich osób tj. 7601, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr I i załącznik Nr 2 do SIWZ, - lokali użytkowych według powierzchni lokali tj. 9017,82 m2, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dobór, ilość i rodzaj pojemników z pokrywami oraz ich pojemność leży w gestii wykonawcy, co związane jest z częstotliwością ich opróżniania i ma zapewnić prawidłową obsługę i wywiązywanie się z zamówienia. W ramach kosztów wykonywanej usługi, Wykonawca zobowiązany jest podstawić do dyspozycji Zamawiającego dodatkowo trójasortymentowe zestawy pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów z tworzyw sztucznych, odpadów z papieru i tektury oraz szkła opakowaniowego w miejscach i w ilościach zapewniających wywiązywanie się z nałożonych postanowień Uchwał Rady Miasta Zduńska Wola w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Zduńska Wola, Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Ustawy o odpadach. Wstępna propozycja lokalizacji trójasortymentowych zestawów pojemników do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów została określona w kolumnie "uwagi" w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zasoby zarządzane przez TBS "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. oraz zasoby własne zamawiającego na terenie miasta Zduńska Wola. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 16 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wykonawca za wykonaną usługę zobowiązany jest do wystawienia faktury na każdy budynek wspólnoty mieszkaniowej oddzielnie, a za budynki komunalne oraz zasoby własne spółki na TBS "ZŁOTNICKI" sp. z o.o. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu faktury za wykonaną usługę do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Termin płatności faktur - 45 dni od daty dostarczenia przez wykonawcę faktur do siedziby zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca spełniać musi wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych określone w art. 22 ust 1 pkt 1-4 i art. 24 oraz inne warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualne zaświadczenie o regulowaniu składek ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualne zaświadczenie o uiszczonych podatkach w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d/ pisemne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, e/ aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f/ aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku gdy składający ofertę jest podmiotem zbiorowym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g/ aktualne wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (tekst jednolity Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z 2005 roku), oraz transportu odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie obowiązującej ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. Nr 62. poz. 628 z późniejszymi zmianami). Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji ważności zezwoleń o których mowa wyżej na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Pisemne oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - pod rygorem wykluczenia z postępowania i załączenie dodatkowo do oferty: a/ sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b/ wykażą się zyskiem z prowadzonej działalności w okresie ostatnich dwóch lat przed złożeniem oferty, c/ opinię banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość obrotów na rachunku z ostatnich 12 miesięcy, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, d/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie niższej niż 100 000,00 zł, e/ pisemne zobowiązanie wykonawcy, że po terminie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie to będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Pisemne oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu oraz o potencjale technicznym i dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i załączenie dodatkowo do oferty: a/ informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i specjalistycznego sprzętu jaki posiada wykonawca, c/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, d/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tego typu usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie kompleksowe usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa o utrzymywaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 roku (tekst jednolity Dz.U. Nr 236, poz. 2008 z 2005 roku), Ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. Nr 62, poz. 628). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/DI i P/PN/U/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.03.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 2 po złożeniu pisemnego wniosku wykonawcy o jej wydanie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.03.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Integralną częścią specyfikacji jest: - załącznik nr 1- wykaz ilości osób zamieszkałych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, - załącznik nr 2 - wykaz ilości osób zamieszkałych i powierzchni lokali użytkowych w budynkach komunalnych i w zasobach własnych spółki, - załącznik nr 3 - wzór umowy, - załącznik nr 4 - formularz ofertowy, - załącznik nr 5 - oświadczenie. - załącznik nr 6 - Uchwała Nr XXIX/311/04 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 23 grudnia 2004 roku. 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.