eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wsparcie Kształcenia Zawodowego w kluczowych dla regionu branżach - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa garaży na potrzeby pracowni CKP w ZPO w Opolu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65475 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Opole: Wsparcie Kształcenia Zawodowego w kluczowych dla regionu branżach - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa garaży na potrzeby pracowni CKP w ZPO w Opolu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
program finansowy - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020; nazwa projektu - "Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48723-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000, ul. Rynek-Ratusz  , 45015   Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44, e-mail pzp@um.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wsparcie Kształcenia Zawodowego w kluczowych dla regionu branżach - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa garaży na potrzeby pracowni CKP w ZPO w Opolu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.042.3.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Roboty rozbiórkowe w zakresie: o Wykucie z muru bram do ponownego montażu; o Rozebranie płyt dachowych żelbetowych; o Rozebranie murów i słupów ścian przyziemia; o Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 10 cm; o Roboty ziemne; o Rozebranie ścian i ław fundamentowych; o Rozbiórka posadzek cementowych; o Skucie tynków; o Rozbiórka nawierzchni z betonu; o Wywiezienie gruzu z rozbiórki; 2. Roboty budowlane w zakresie: o Roboty ziemne pod fundamenty (wykopy, wymiana gruntu, zasypki przy ścianach fundamentowych); o Wykonanie ław, stóp fundamentowych i ścian fundamentowych wraz z izolacją; o Wykonanie nowych posadzek (podkłady, izolacje, posadzki właściwe); o Wykonanie nadproży w istniejących ścianach; o Wykonanie ścian zewnętrznych nośnych ceramicznych; o Wykonanie słupów i wieńców żelbetowych; o Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z tynkami; o Wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; o Montaż świetlików dachowych; o Wykonanie obróbek blacharskich dachu, rynien i rur spustowych; o Wykucie nowych otworów w ścianach istniejących z założeniem nadproży prefabrykowanych; o Wykonanie nowych ścian działowych ceramicznych gr. 12 i 25cm; o Tynkowanie, uzupełnienia tynku na ścianach, położenie gładzi, szlifowanie; o Wykonanie robót malarskich ścian; o Osadzenie parapetów zewnętrznych prefabrykowanych; o Montaż bram z demontażu i nowej stolarki drzwiowej i okiennej; o Wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu(korytowania, podbudowy, nawierzchnie z kostki betonowej); o Montaż armatury i urządzeń; o Wykonanie instalacji wod-kan, co. i ciepła technologicznego, instalacji sprężonego powietrza, i instalacji elektrycznej; o Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i odciągu spalin; o Wykonanie kanalizacji deszczowej. 3. Informacje dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: o Zabezpieczenie istniejącej sieci ciepłowniczej, o Praca sprzętu ciężkiego powodująca wibrację i hałas w godzinach od 800-1600; o Zabezpieczanie terenu budowy - ogrodzenie, znaki ostrzegawcze, oświetlenie; o Realizacja zadania nie może utrudniać funkcjonowania budynku C i F; o Wykonawca zapewnia we własnym zakresie zaplecze budowy (biuro, miejsce składowania materiałów, itp.) zgodnie z przepisami; o Istniejące bramy garażowe zamontować w nowym obiekcie a nadwyżkę i elementy konstrukcji stalowej przekazać do ZPO; Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja techniczna. Termin realizacji zadania: 120 dni od dnia podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45214230-1, 45453000-7, 45262300-4, 45262400-5, 45421000-4, 45261210-9, 45443000-4, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 Prawa Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W ww. postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert zostały złożone dwie oferty, z cenami odpowiednio 1 027 050,00 zł. i 971 700,00 zł. Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i odczytał bezpośrednio przed otwarciem ofert to 809 004,90 zł. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.