To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 65475 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Opole: Wsparcie Kształcenia Zawodowego w kluczowych dla regionu branżach - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa garaży na potrzeby pracowni CKP w ZPO w Opolu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuprogram finansowy - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020; nazwa projektu - "Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48723-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny
53141266800000, ul.
Rynek-Ratusz
,
45015
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 451 19 21, 77 451 19 22, faks
77 454 98 44, e-mail
pzp@um.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie Kształcenia Zawodowego w kluczowych dla regionu branżach - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa garaży na potrzeby pracowni CKP w ZPO w Opolu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.042.3.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty rozbiórkowe w zakresie: o Wykucie z muru bram do ponownego montażu; o Rozebranie płyt dachowych żelbetowych; o Rozebranie murów i słupów ścian przyziemia; o Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 10 cm; o Roboty ziemne; o Rozebranie ścian i ław fundamentowych; o Rozbiórka posadzek cementowych; o Skucie tynków; o Rozbiórka nawierzchni z betonu; o Wywiezienie gruzu z rozbiórki; 2. Roboty budowlane w zakresie: o Roboty ziemne pod fundamenty (wykopy, wymiana gruntu, zasypki przy ścianach fundamentowych); o Wykonanie ław, stóp fundamentowych i ścian fundamentowych wraz z izolacją; o Wykonanie nowych posadzek (podkłady, izolacje, posadzki właściwe); o Wykonanie nadproży w istniejących ścianach; o Wykonanie ścian zewnętrznych nośnych ceramicznych; o Wykonanie słupów i wieńców żelbetowych; o Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z tynkami; o Wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; o Montaż świetlików dachowych; o Wykonanie obróbek blacharskich dachu, rynien i rur spustowych; o Wykucie nowych otworów w ścianach istniejących z założeniem nadproży prefabrykowanych; o Wykonanie nowych ścian działowych ceramicznych gr. 12 i 25cm; o Tynkowanie, uzupełnienia tynku na ścianach, położenie gładzi, szlifowanie; o Wykonanie robót malarskich ścian; o Osadzenie parapetów zewnętrznych prefabrykowanych; o Montaż bram z demontażu i nowej stolarki drzwiowej i okiennej; o Wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu(korytowania, podbudowy, nawierzchnie z kostki betonowej); o Montaż armatury i urządzeń; o Wykonanie instalacji wod-kan, co. i ciepła technologicznego, instalacji sprężonego powietrza, i instalacji elektrycznej; o Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i odciągu spalin; o Wykonanie kanalizacji deszczowej. 3. Informacje dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: o Zabezpieczenie istniejącej sieci ciepłowniczej, o Praca sprzętu ciężkiego powodująca wibrację i hałas w godzinach od 800-1600; o Zabezpieczanie terenu budowy - ogrodzenie, znaki ostrzegawcze, oświetlenie; o Realizacja zadania nie może utrudniać funkcjonowania budynku C i F; o Wykonawca zapewnia we własnym zakresie zaplecze budowy (biuro, miejsce składowania materiałów, itp.) zgodnie z przepisami; o Istniejące bramy garażowe zamontować w nowym obiekcie a nadwyżkę i elementy konstrukcji stalowej przekazać do ZPO; Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja techniczna. Termin realizacji zadania: 120 dni od dnia podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45214230-1,
45453000-7,
45262300-4,
45262400-5,
45421000-4,
45261210-9,
45443000-4,
45330000-9,
45331000-6,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 Prawa Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W ww. postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert zostały złożone dwie oferty, z cenami odpowiednio 1 027 050,00 zł. i 971 700,00 zł. Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i odczytał bezpośrednio przed otwarciem ofert to 809 004,90 zł. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.