Kielce: Zorganizowanie autokarowej wycieczki do Pragi
Numer ogłoszenia: 65458 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce , Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie autokarowej wycieczki do Pragi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki autokarowej do Pragi dla grupy 198 osób w dwóch turach: I tura: 29-31 maja 2015 r. dla 132 osób, II tura: 5-7 czerwca 2015 r. dla 66 osób. Liczba uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu łącznie w dwóch turach o 10 osób, bez zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Ostateczna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 4 dni przed planowanym terminem każdej z tur wycieczki. Wymagany minimalny zakres zamówienia tj. program i wymagania Zamawiającego dotyczące wycieczki, zawarty został w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia do: a)zorganizowania i przeprowadzenia autokarowej wycieczki do Pragi, zgodnie z wymaganym zakresem zamówienia, określonym w załączniku nr 1 do siwz oraz zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem wycieczki. b)sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wycieczki najpóźniej na 3 dni przed terminem wycieczki, zawierającego w szczególności: opis bazy noclegowej - miejsca i warunki zakwaterowania (w tym nazwy hoteli i ich kategorię), opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokaru/autokarów), program wycieczki, uwzględniający wymagany zakres zamówienia, określony w załączniku nr 1 do siwz, c)rezerwacji i opłacenia biletów wstępów do obiektów/miejsc, d)zapewnienia transportu autokarem/autokarami uczestnikom wycieczki oraz niezwłocznego podstawienia (do 3 godzin), w przypadku awarii, autokaru zastępczego o parametrach określonych w załączniku nr 1 do siwz, e)zapewnienia transportu w trakcie wycieczki do zwiedzanych obiektów (w tym ew. biletów na komunikację zbiorową w Pradze), f)zapewnienia uprawnionego pilota w każdym z autokarów, realizującego program wycieczki, g)zapewnienia uprawnionych przewodników w Pradze ze znajomością języka polskiego. Dla uczestników I tury wycieczki należy zapewnić dwóch przewodników, h)zapewnienia wszystkim uczestnikom wycieczki słuchawek tour audio- guide przez cały okres zwiedzania, i)wykupienia pakietu ubezpieczenia KL i NNW dla każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej: 10.000 euro- KL, 7.000 PLN - NNW, 200 euro - bagaż. 2. Warunki i sposób realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy - stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. 2014 r., poz. 196, ze zm.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wskazanego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Standard obiektów zakwaterowania - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach o których mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kielce, 25-303 Kielce, ul. Rynek1, Wydział Organizacyjny, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 41, tel. 41 3676441, fax.: 41 3676141..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kielce, 25-303 Kielce, ul. Rynek1, Biuro Obsługi Interesantów (parter od strony Rynku)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Sukcesywne dostawy odczynników do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR dla potrzeb Pracowni Biologii Molekularnej Zakładu Mikrobiologii WSzZ w Kielcach
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z dostawą starterów do PCR oraz odczynników do przygotowania bibliotek i przeprowadzenia sekwencjonowania w zintegrowanym sekwenatorze Genexus dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Organizacja wycieczki do Wiednia dla 57 pracowników oraz byłych pracowników Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w: Lipsku, Przysusze, Szydłowcu i Zwoleniu
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.