eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 18-stu obrębów w powiecie przemyskim oraz wykonanie w 2009r. podziałow geodezyjnych działek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Przemyśl: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 18-stu obrębów w powiecie przemyskim oraz wykonanie w 2009r. podziałow geodezyjnych działek.
Numer ogłoszenia: 65450 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Przemyślu , Pl. Dominikański 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6785054 w. 14, faks 016 6782760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 18-stu obrębów w powiecie przemyskim oraz wykonanie w 2009r. podziałow geodezyjnych działek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów : Dubiecko, Medyka, Stubno, Fredropol, Brylińce, Olszany, Grochowce, Łuczyce, Kosienice, Maćkowice, Piątkowa, Iskań, Wybrzeże, Makowa, Krzeczkowa, Ruszelczyce, Cisowa, Babice, w powiecie przemyskim , województwie podkarpackim oraz dodatkowo opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla 13 obrębów ewidencyjnych objętych procesem modernizacji ewidencji gruntów i budynków wymienionych w punkcie 1.1 na podstawie danych znajdujących się w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Przemyślu Zamówienie dzieli się na 18 zadań (obrębów) . Zadanie to wykonanie prac objętych SIWZ dla obrębu ewidencyjnego Zadanie Nr 19 obejmujące Wykonanie w 2009 roku weryfikacji i podziałów geodezyjnych działek tj. prac niezbędnych przy realizacji zadań Wydziału Geodezji. Prace te obejmują weryfikację danych ewidencyjnych doprowadzających do zgodności dane opisowe i kartograficzne bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz wydzielenie działek siedliskowych na których znajdują się zabudowania o powierzchni niezbędnej do korzystania z tych budynków, celem przeniesienia prawa własności w trybie art. 6 ustawy z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym jak również wydzielenie działek dożywotniego użytkowania celem przyznania prawa własności w trybie art. 118, ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników. Powyższe zadanie, dotyczyło będzie obszaru całego terenu powiatu przemyskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy, spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów : a) oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień potwierdzone kserokopie uprawnień z dziedziny geodezji i kartografii, wyszczególnione w art. 43, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) e) potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień zawodowych w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, lub oświadczenie Wykonawcy że prace w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów podzleci podmiotom uprawnionym, z podaniem imienia i nazwiska wraz z potwierdzoną za zgodność kserokopią uprawnień w tym zakresie, f) oraz oświadczenie podwykoawcy że prace w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów przyjmuje do wykonania, g) dokumentu potwierdzającego przez służbę geodezyjną i kartograficzna że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał przynajmniej jedną pracę geodezyjną dla całego obrębu ewidencyjnego obejmującą w swoim zakresie czynności wyszczególnione przynajmniej w jednym z punktów § 118 ust. 1 instrukcji G-5, h) udzielą 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przemyślu ul. Plac Dominikański 3 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przemyślu ul. Plac Dominikański 3 37-700 Przemyśl pok. nr 96 II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie w 2009 roku weryfikacji i podziałów geodezyjnych działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2009 roku weryfikacji i podziałów geodezyjnych działek tj. prac niezbędnych przy realizacji zadań Wydziału Geodezji. Prace te obejmują weryfikację danych ewidencyjnych doprowadzających do zgodności dane opisowe i kartograficzne bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz wydzielenie działek siedliskowych na których znajdują się zabudowania o powierzchni niezbędnej do korzystania z tych budynków, celem przeniesienia prawa własności w trybie art. 6 ustawy z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym jak również wydzielenie działek dożywotniego użytkowania celem przyznania prawa własności w trybie art. 118, ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników. Powyższe zadanie, dotyczyło będzie obszaru całego terenu powiatu przemyskiego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.