eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Wełnica - ETAP I i V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Gniezno: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Wełnica - ETAP I i V
Numer ogłoszenia: 65446 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Gnieźnie , Al. Reymonta 2, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4245750, faks 061 4245751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.urzadgminy.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Wełnica - ETAP I i V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Wełnica - ETAP I od K-1 do K-11, kolektor sanitarny grawitacyjny dł. 1332m o śr. 200mm, kolektor tłoczny dł. 758m śr. 90, przyłącza kanalizacyjne PCV dz. 160mm - szt.95, pompownie P7, P8 i ETAP V od K-41 do K-46, kolektor sanitarny grawitacyjny dł. 961m o śr. 200mm, kolektor tłoczny dł. 1450m śr. 90, przyłącza kanalizacyjne PCV dz. 160mm - 39 szt., pompownia P1. Szczegółowy zakres prac wg kosztorysów ofertowych stanowiących Załącznik Nr 1 specyfikacji. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, który ze względów technicznych dostępny jest tylko w wersji papierowej w tut. Urzędzie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz wymagane oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy spełniają następujące warunki: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonane zamówienia; D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007r. - Prawo zamówień publicznych (wraz z przepisami wykonawczymi i późniejszymi zmianami), zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatniego roku kalendarzowego, oraz informacje o kwalifikacjach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót oraz zobowiązanie do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, 5/ wykaz robót wykonanych w kresie ostatnich 3 lat o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - potwierdzający, że oferent jako główny wykonawca budowlany zrealizował co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania porównywalnym jak niniejsze zamówienie, 6/ dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wymagane ubezpieczenie w wysokości równoważnej z oferowaną ceną. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia również wykluczeni zostaną wykonawcy - wg treści art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty zostaną odrzucone wg treści art.89 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Przy dokonywaniu oceny spełniania w/w warunków brane będą pod uwagę możliwości wykonania przedmiotowego zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniezno al. Reymonta 2 62-200 Gniezno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gniezno al. Reymonta 2 62-200 Gniezno sekretariat, pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.