eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Dostawa serwera sieci z oprogramowaniem, jego instalacją, konfiguracją i włączeniem do pracy w sieci Starostwa Powiatowego w Ciechanowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Ciechanów: Dostawa serwera sieci z oprogramowaniem, jego instalacją, konfiguracją i włączeniem do pracy w sieci Starostwa Powiatowego w Ciechanowie.
Numer ogłoszenia: 65443 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, fax 023 6722945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera sieci z oprogramowaniem, jego instalacją, konfiguracją i włączeniem do pracy w sieci Starostwa Powiatowego w Ciechanowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera sieci z oprogramowaniem, jego instalacją, konfiguracją i włączeniem do pracy w sieci Starostwa Powiatowego w Ciechanowie - jak niżej: Serwer - 1 szt.: Obudowa: Typu Tower; z co najmniej jednym zasilaczem o mocy 800W; dostępne nie mniej niż 8 półek na dyski twarde HotSwap 2,5 cala Procesory: jeden procesor czterordzeniowy o częstotliwości taktowania nie mniejszej niż 2,5 GHz, z szyną FSB 1000 MHz lub szybszą; możliwość zamontowania w przyszłości drugiego procesora o identycznych parametrach; Pamięć: nie mniej niż 4 GB pamięci operacyjnej typu DDR2 o częstotliwości taktowania 667 MHz lub szybszej z obsługą ECC w kościach o pojemności nie mniejszej niż 2 GB; płyta główna powinna obsługiwać nie mniej niż 32 GB pamięci operacyjnej i posiadać nie mniej niż 8 slotów na pamięć operacyjną; Macierz dyskowa: 4 identyczne dyski twarde HotSwap z interfejsem SAS, o pojemności nie mniejszej niż 140 GB każdy, prędkością 10 000 prm; dyski skonfigurowane przy pomocy kontrolera z własną pamięcią RAM 128MB lub więcej, w macierz RAID 5 z czego jeden dysk w trybie Hot-Spare. Karty sieciowe: nie mniej niż dwie karty sieci Ethernet 10/100/1000 Mb/s; Streamer: wewnętrzny z możliwością archiwizacji danych o objętości nie mniejszej niż 150 GB, do urządzenia należy dołączyć nie ograniczoną wersję oprogramowania do planowania i sporządzania kopii zapasowych wskazanych danych, jak również odzyskiwania danych z kopii; urządzenie lub dołączone oprogramowanie powinno sygnalizować sukces i niepowodzenie wykonania kopii; do streamera należy dołączyć 5 taśm o maksymalnej obsługiwanej przez urządzenie pojemności oraz taśmę czyszczącą; oprogramowanie powinno być zainstalowane na serwerze; Dodatkowe wymagania: zintegrowana karta graficzna z wyjściem DSUB, płyta główna wyposażona w złącze szeregowe RS232, nie mniej niż 5 portów USB 2.0, 2 złącza PS/2, nie mniej niż 4 złącza PCI-E 4x, napęd DVD-RW; stacja dyskietek FDD 1,44; mysz z rolką pionowego przewijania z interfejsem PS/2, klawiatura standardowa 108 klawiszy z interfejsem PS/2; Oprogramowanie systemowe i dokumentacja: Serwer powinien posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows Server2003 Standard 32-bit OEM w polskiej wersji językowej skonfigurowany jako podstawowy kontroler domeny; Do serwera należy dołączyć: - licencje wraz z nośnikami i kluczami licencyjnymi dotyczące zainstalowanego oprogramowania - 60 licencji dostępowych Device CAL; - podręczniki instalacji i użytkowania serwera; - dokumentację użytkowania i konfiguracji wszystkich podzespołów serwera; - sterowniki do wszystkich podzespołów serwera; Gwarancja: Serwer i wszystkie podzespoły powinien być objęty co najmniej 3 letnią gwarancją z naprawą u klienta w następnym dniu roboczym Zasilacz awaryjny - 1 szt.: Moc wyjściowa: 3000VA, Napięcie wyjściowe: sinusoidalne 220V, 230V Częstotliwość napięcia wyjściowego: 50Hz; Gniazda wyjściowe: 8 sztuk lub więcej; Napięcie wejściowe: 230V; Częstotliwości napięcia wejściowego: 50/60Hz; Baterie: czas życia baterii nie mniejszy niż 3 lata, minimum rok gwarancji; Zarządzanie: poprzez port RS232 lub USB; Funkcje: AVR, filtr EMI/RFI, zabezpieczenie przed przeciążeniem, zabezpieczenie przeciwzwarciowe; Oprogramowanie: dołączone do urządzenia, zgodne z systemami Microsoft Windows 2000/XP/Server2003; oprogramowanie powinno być zainstalowane na serwerze; Okablowanie: dostarczone wraz z urządzeniem kable do zarządzania przez port RS232 i USB (min. 2 metry długości), kable zasilające UPS-komputer o długości nie mniejszej niż 2 metry - 8 sztuk; Gwarancja: min. 2 lata, możliwości dodatkowego przedłużenia gwarancji i zamówienia naprawy u klienta; Konfiguracja serwera, testowanie, włączenie do sieci, szkolenie: 1. Konfiguracja podstawowego kontrolera domeny i włączenie serwera do funkcjonującej sieci 2. Włączenie stacji roboczych do domeny 3. Konfiguracja harmonogramu wykonywania backupów 4. Wykonanie testowego backupu i odtworzenia danych przy wykorzystaniu streamera 5. Zasymulowanie awarii jednego z dysków macierzy i sprawdzenie poprawności jej działania i odtworzenia dysku Hot-Spare 6. Konfiguracja oprogramowania zarządzającego UPS 7. Zasymulowanie awarii zaniku zasilania z sieci zasilającej 220V 8. Przeszkolenie 2 osób z zakresu pkt 2 - 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 72.53.10.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą formularz ofertowy z wymaganymi załącznikami - dokumentami, - spełniają pozostałe wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonymi dokumentami i oświadczeniami wymaganymi specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Za spełnienie tych warunków Zamawiający będzie uważał, jeżeli osoby te posiadają wykształcenie informatyczne oraz co najmniej trzykrotnie wykonały czynności opisane w pkt 2.1. do 2.7. załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stciechanow.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, 06 - 400 Ciechanów ul. 17 Stycznia 7, pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.