eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Remonty ulic o nawierzchniach nieutwardzonych i utwardzonych na terenie miasta Białogard w 2017 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65442 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Białogard: Remonty ulic o nawierzchniach nieutwardzonych i utwardzonych na terenie miasta Białogard w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, krajowy numer identyfikacyjny 330920452, ul. 1-go Maja  18, 78-200  Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943122310, e-mail um.sekretariat@bialogard.info, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bialogard.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.bialogard.info


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.bialogard.info


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Białogard - Sekretariat (pok. 224), ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty ulic o nawierzchniach nieutwardzonych i utwardzonych na terenie miasta Białogard w 2017 roku
Numer referencyjny: IZP.271.1.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach nawierzchni nieutwardzonych i utwardzonych na terenie miasta Białogard w 2017 r. Zamówienie podzielone jest na dwie części i obejmuje w szczególności: Część nr 1 - Remont nawierzchni nieutwardzonych według poniższej technologii: Remont nawierzchni drogi bez doziarnienia: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 30 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm: doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, ułożenie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca, Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca, Ułożenie płyt drogowych (materiał Inwestora) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm z dowozem na odległość do 3 km: korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Ułożenie płyt drogowych (materiał Wykonawcy) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm: korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Regulacja krawężnika: rozbiórka i ponowne ułożenie krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej, Ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm na podbudowie: korytowanie na gł. 30 cm i wywóz, warstwa odsączającą z piasku gr. 10 cm, warstwa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm w stosunku 1:4, ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm, Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 10 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca, Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca, Regulacja płyt typu IOMB: rozbiórka płyt typu IOMB, wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm, ponowne ułożenie płyt, Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (materiał Inwestora): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca, Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (materiał Inwestora): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Część nr 2 - Remont nawierzchni utwardzonych według poniższej technologii: Rozbiórka istniejącej nawierzchni: z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm i 8 cm, płytek 50x50x7 lub 35x35x5: podsypka piaskowa gr. 5-10 cm, ułożenie nawierzchni w przeliczeniu na 1 m2 z kostki betonowej-brukowej, płytek o wym. jw., Rozbiórka nawierzchni z trylinki gr. 12-15 cm, podsypka piaskowa gr. 5 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 15 cm, ponowne ułożenie trylinki w przeliczeniu na 1 m2, Rozbiórka nawierzchni z płytek 35x35x5: podsypka piaskowa gr. 5-10 cm, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm, w przeliczeniu na 1 m2, Rozbiórka nawierzchni z kamienia: wykonanie koryta o gł. 10 cm, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr. 10 cm, ułożenie kostki kamiennej (kamienia brukowego), Ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem - 1 mb, Ułożenie krawężnika na ławie betonowej zwykłej - 1 mb, Ułożenie obrzeża na podsypce piaskowej - 1 mb, Wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm, Wykonanie podsypki piaskowej gr.10 cm, Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm, Rozbiórka krawężnika na ławie betonowej, Korytowanie gr. 5 cm, Korytowanie gr. 10 cm. Dodatkowe wymogi: wykonywanie robót budowlanych będzie odbywało się na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy ulice wymagające remontu oraz określi zakres i termin wykonania remontu poszczególnych ulic.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:45233142-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek dotyczący części nr 1: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane podobne do objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda, polegające na: budowie lub remoncie drogi o nawierzchni nieutwardzonej. Warunek dotyczący części nr 2: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane podobne do objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda, polegające na: budowie lub remoncie drogi o nawierzchni utwardzonej. Warunek dotyczący części nr 1 i 2: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Warunek dotyczący części nr 1: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: walcem stalowym z wibracją 8 - 10 ton - 1 szt., walcem gumowo - stalowym 10 - 12 ton - 1 szt. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby w wykazie osób wskazano, która z wymienionych w pkt osób pełniła będzie funkcję kierownika budowy, ponadto od osób tych wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami danej specjalności, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca dysponował będzie osobą, która łącznie posiadać będzie uprawnienia oraz doświadczenie, o którym mowa powyżej.Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia wystarczającej liczby kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.3.3 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, zaś warunek określony w pkt 4.2.3.1 SIWZ i 4.2.3.2 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 4. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), według załącznika nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1-5.3.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 8 do SIWZ, 2. oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej, wg załącznika nr 10 do SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego wskazane w pkt 5.3.1 - 5.3.4, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego. 4. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, według załącznika nr 7, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone -Zamawiający żąda przedstawienia w wykazie jedynie robót budowlanych, które potwierdzą spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu. -Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 5. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 9 do SIWZ - do Części nr 1 - nawierzchnie nieutwardzone.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji24
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę16


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W zakresie Części nr 1 i Części nr 2 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z oferty, w przypadku zmiany ilości robót budowlanych / remontów do wykonania. 2. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Istotne dla stron postanowienia umowy znajdują się we wzorach umów wskazanych w pkt 16.1 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/04/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Remont nawierzchni nieutwardzonych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont nawierzchni drogi bez doziarnienia: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 30 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm: doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, ułożenie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca, Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca, Ułożenie płyt drogowych (materiał Inwestora) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm z dowozem na odległość do 3 km: korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Ułożenie płyt drogowych (materiał Wykonawcy) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm: korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Regulacja krawężnika: rozbiórka i ponowne ułożenie krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej, Ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm na podbudowie: korytowanie na gł. 30 cm i wywóz, warstwa odsączającą z piasku gr. 10 cm, warstwa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm w stosunku 1:4, ułożenie kostki betonowej-brukowej gr. 8 cm, Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 10 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca, Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2: wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca, Regulacja płyt typu IOMB: rozbiórka płyt typu IOMB, wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm, ponowne ułożenie płyt, Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (materiał Inwestora): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca, Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (materiał Inwestora): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji24
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę16
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Remont nawierzchni utwardzonych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbiórka istniejącej nawierzchni: z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm i 8 cm, płytek 50x50x7 lub 35x35x5: podsypka piaskowa gr. 5-10 cm, ułożenie nawierzchni w przeliczeniu na 1 m2 z kostki betonowej-brukowej, płytek o wym. jw., Rozbiórka nawierzchni z trylinki gr. 12-15 cm, podsypka piaskowa gr. 5 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 15 cm, ponowne ułożenie trylinki w przeliczeniu na 1 m2, Rozbiórka nawierzchni z płytek 35x35x5: podsypka piaskowa gr. 5-10 cm, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm, w przeliczeniu na 1 m2, Rozbiórka nawierzchni z kamienia: wykonanie koryta o gł. 10 cm, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr. 10 cm, ułożenie kostki kamiennej (kamienia brukowego), Ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem - 1 mb, Ułożenie krawężnika na ławie betonowej zwykłej - 1 mb, Ułożenie obrzeża na podsypce piaskowej - 1 mb, Wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm, Wykonanie podsypki piaskowej gr.10 cm, Rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm, Rozbiórka krawężnika na ławie betonowej, Korytowanie gr. 5 cm, Korytowanie gr. 10 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji24
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę16
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.