eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów na obiekcie obejmującym miejscowości Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Zawiercie: Regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów na obiekcie obejmującym miejscowości Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica
Numer ogłoszenia: 65424 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44058 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacja ksiąg wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów na obiekcie obejmującym miejscowości Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Zawierciu - Wydział Ksiąg Wieczystych po zakończonym scaleniu gruntów na obiekcie obejmującym miejscowości Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica, w tym: Obręb Sławniów gmina Pilica - do regulacji ok. 450 (+/- 10%) ksiąg wieczystych, Obręb Wierzbica gmina Pilica - do regulacji ok. 200 (+/- 10%) ksiąg wieczystych Łącznie ok. 650 (+/- 10%) ksiąg wieczystych. Dla każdej księgi wieczystej należy przygotować po 2 różne wnioski (jeden do regulacji działu I KW , drugi do regulacji działu III KW) wraz z kompletem dokumentów. Projekt realizowany w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym dwie wsie: Sławniów, Wierzbica w gminie Pilica Powiat Zawierciański dot. działania Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (zmniejszenia/zwiększenia) zakresu prac do 10% ustalonego zakresu, bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia (wynagrodzenie ryczałtowe). Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany w szczególności do: a) Skompletowania dokumentacji geodezyjnej, będącej w posiadaniu Zleceniodawcy, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu prawnego i faktycznego po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postępowania scaleniowego. b) Sprawdzenia starych danych ewidencyjnych i wieczystoksięgowych oraz dokonanie ich porównania. c) W razie rozbieżności we wpisie w księdze wieczystej dot. tytułu prawnego do nieruchomości Zleceniobiorca zobowiązany jest zbadać Księgę/Księgi Wieczystej i wezwać właściciela/i do złożenia przez nich wyjaśnień oraz przedstawienia stosownych dokumentów. d) W przypadku rozbieżności w danych przedmiotowych m.in. takich jak: niekatulane dane dotyczące właścicieli w Dziale II księgi wieczystej np. brak wskazania spadkobierców, rozbieżności pomiędzy ewidencją gruntów posiadanych przez Zleceniodawcę z treścią księgi wieczystej etc. Zleceniobiorca zobowiązany jest do wezwania właściciela/i nieruchomości do złożenia wyjaśnień i poinformowania go/ich o konieczności zlecenia na jego/ich koszt geodecie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego uregulowania stanu faktycznego i prawnego księgi wieczystej, np. poprzez dostarczenie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, uregulowania kwestii dziedziczenia etc. e) Sporządzenia kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym 1 kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu - Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) niezbędnych do wykreślenia ostrzeżenia o scaleniu gruntów z działu III ksiąg wieczystych, f) Sporządzenia kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym jedna kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu - Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach), niezbędnych do sprostowania działu I księgi wieczystej, względnie II Działu Księgi wieczystej lub o zamknięcie księgi. g) Przygotowania innych koniecznych dokumentów - na wezwanie Sądu (w formie zarządzenia/zobowiązania/postanowienia etc.) - Wydziału Ksiąg Wieczystych, w terminie przez niego wskazanym, w sprawie ujawniania nowego stanu prawnego w księgach wieczystych, również po zakończeniu terminu obowiązywania umowy. Zleceniobiorca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zleceniodawcy uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 15.00) wskazanego przez Sąd. h) Przedłożenia przygotowanych kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków, dokumentów i pism do podpisu upoważnionej osobie reprezentującej Zamawiającego. i) Zleceniobiorca jest zobowiązany do systematycznego (cotygodniowego) przygotowywania i składania Zleceniobiorcy ustalonej z nim ilości wniosków i dokumentów dot. regulacji ksiąg wieczystych urządzonych dla nieruchomości, położonych w obrębie objętym scaleniem gruntów wymienionym w umowie. Zaniechanie tego obowiązku traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i może skutkować naliczeniem kar umownych z tego tytułu. j) Zleceniobiorca jest zobowiązany do usunięcia błędów i braków formalnych wniosków i pism na ewentualne wezwania Sądu (zarządzenia/postanowienia/zobowiązanie etc.) lub Zleceniodawcy, w terminie przez nich wskazanym. W przypadku gdy wezwanie w/w zakresie jest z Sądu Zleceniobiorca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zleceniodawcy uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ (do godziny 15.00) terminu wskazanego przez Sąd. k) Zleceniobiorca zobowiązuje się do bieżącego informowania na piśmie Zleceniodawcy o trudnościach w wykonaniu umowy Niezależnie od terminu skazanego w ust. 1, Zleceniobiorca obowiązany jest wykonać w ramach wynagrodzenia określonego w umowie czynności wskazane w pkt. g) i j), nawet jeśli termin realizacji zamówienia już minął, jak również inne czynności niezbędne do dokonania odpowiednich zmian w treści Księgi Wieczystej będących kontynuacją przygotowanych wniosków wieczysto księgowych przez Zleceniobiorcę. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z umową, treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z treścią złożonej oferty, a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i szczególną starannością oraz według standardów i norm w tym zakresie stosowanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym dwie wsie: Sławniów, Wierzbica w gminie Pilica Powiat Zawierciański dot. działania Poprawienie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOLEX Usługi Geodezyjne inż. Jan Stachurski, ul. Dąbrowskiego 4, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
  • FHUG GEOStyl inż Hieronim Wilk, ul. Nowa 18, 42-270 Kłomnice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47170,50

  • Oferta z najniższą ceną: 24800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86407,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.