eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › świadczenie usług całodobowego wyżywienia pacjentów szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-29

POZYCJA 65408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kielce: świadczenie usług całodobowego wyżywienia pacjentów szpitala Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Kielecki Sp. z o.o.-NZOZ św. Aleksandra w Kielcach, do kontaktów: Waldemar Piórkowski, 25-316 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3417885, fax 041 3417799, e-mail: sekretariat@szpitalkielecki.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalkielecki.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług całodobowego wyżywienia pacjentów szpitala. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 17. Główne miejsce świadczenia usług: Szpital Kielecki sp. z o. o., Kielce, ul. Kościuszki 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług całodobowego wyżywienia pacjentów szpitala 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Usługodawcy , że spełnia wymagania określone w aktualnych ustawach i rozporządzeniach ( przedstawionych w SIWZ ) na wykonywanie powyższej usługi oraz, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone kserokopie odpowiednich pozwoleń, badań i innych dokumentów potwierdzających spełnienie tych wymagań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Średnia ilość posiłków całodobowych w okresie 1 miesiąca od 3500 do 4200 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 35 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Usługodawcy : 1) którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy "Prawo zamówień publicznych" i nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy "Prawo zamówień publicznych" 2) poniosą koszty wynikające z dostarczenia i zużycia mediów w 4 kuchenkach oddziałowych o łącznej wartości 1.582,17 zł brutto w odniesieniu do jednego miesiąca wykonywanej usługi oraz poniosą koszty najmu w wysokości 548,88 zł. brutto za każdy miesiąc dzierżawy. 3) dokonają zakupu trzech wyparzaczy do kuchenek oddziałowych, 4) dostosują kuchenki oddziałowe do wymagań Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w okresie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi, 5) dokonają przejęcia 5 pracowników w trybie art. 23.1 Kodeksu Pracy, 6) spełnią warunki określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Usługodawcy wg formuły spełnia - nie spełnia. oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie, iż usługa będzie wykonywana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) kopią koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, 6) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie z ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) dowód wpłaty wadium. 10) wykaz środków transportu przystosowanych do przewozu żywności, posiadających pozytywną opinię Państwowej Terenowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkielecki.com. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata do kasy szpitala lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2007, godzina 10:30, Szpital Kielecki Sp. z o.o. - Kielce ul. Kościuszki 25 - Sala konferencyjna ( budynek "A" IV piętro ).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.