eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa, montaż i uruchomienie 41 punktów alarmowych o mocy nie niższej niż 600W, na terenie Powiatu Otwockiego w ramach realizacji projektu "Budowa zintegrowanego sytemu ostrzegania i alarmowania ludności przed zjawiskami katastrofalnymi i zagrożeniami dla Powiatu Otwockiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.1 Dostosowanie do zmian klimatu Nr projektuRPMA.05.01.00-14-4029/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65390 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Otwock: Dostawa, montaż i uruchomienie 41 punktów alarmowych o mocy nie niższej niż 600W, na terenie Powiatu Otwockiego w ramach realizacji projektu "Budowa zintegrowanego sytemu ostrzegania i alarmowania ludności przed zjawiskami katastrofalnymi i zagrożeniami dla Powiatu Otwockiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.1 Dostosowanie do zmian klimatu Nr projektuRPMA.05.01.00-14-4029/15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu wspólfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województa Mazowieckiego na lata 2014-2010,Oś piorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisu, Działanie 5.1 Dostosowanie do zmian klimatu , typ projekyu Systemy wczesnego ostrzgania przed zjawiskami katastrofalnymi

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31740-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33833-2017;35118-2017;36528-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki, krajowy numer identyfikacyjny 1326868100000, ul. ul. Górna  13, 05400   Otwock, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 778-1-300, faks 22 778-1-302, e-mail przetargi@powiat-otwocki.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.www.powiat-otwocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż i uruchomienie 41 punktów alarmowych o mocy nie niższej niż 600W, na terenie Powiatu Otwockiego w ramach realizacji projektu "Budowa zintegrowanego sytemu ostrzegania i alarmowania ludności przed zjawiskami katastrofalnymi i zagrożeniami dla Powiatu Otwockiego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.1 Dostosowanie do zmian klimatu Nr projektuRPMA.05.01.00-14-4029/15

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SAI.272.1.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.Przygotowanie i opracowanie projektu technicznego budowy zintegrowanego Systemu Alarmowania i Ostrzegania Ludności Powiatu Otwockiego (SAOL PO) przed zjawiskami katastrofalnymi i zagrożeniami dla powiatu otwockiego w ciągu 60 dni od zawarcia umowy. 2.Dostawa, montaż i uruchomienie, w wyznaczonych na terenie powiatu otwockiego miejscach, 41 Punktów Alarmowych (PA), składających się z: a.syreny elektronicznej (zestawu syren/głośników) o mocy sumarycznej nie mniejszej niż 600 W, b.urządzenia sterującego (pulpit, szafka) umożliwiającego sterowanie i monitorowanie syreny za pomocą radia i internetu, wyposażoną w zasilanie awaryjne i zabezpieczoną przed dostępem osób nieuprawnionych, c.konstrukcji umożliwiającej zamontowanie w sposób trwały syreny na konstrukcji dachowej lub wolnostojącej. 3.Dostawa, montaż i uruchomienie, w wyznaczonych na terenie powiatu otwockiego miejscach, urządzeń: a.do monitorowania zjawisk atmosferycznych (stacja pogodowa) - 1 szt. b.do detekcji skażeń - 1 szt. 4.Dostawa, instalacja i uruchomienie centrali miejskiej/gminnej (8 szt.) - urządzenia do sterowania i kontroli wraz z oprogramowaniem sterującym i monitorującym pracę wszystkich PA w danej gminie. 5.Dostawa, instalacja i uruchomienie centrali powiatowej (1 szt.) - urządzenia do sterowania i kontroli wraz z oprogramowaniem sterującym i monitorującym pracę wszystkich PA na terenie powiatu. 6.Opracowanie i dostarczenie API, pozwalającego w przyszłości na przyłączanie nowych PA do centrali miejskiej/gminnej i powiatowej 7.Zintegrowanie budowanego SAOL PO z Systemem Alarmowania i Ostrzegania Ludności Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego (SAOL MUW). 8.Przekazanie licencji do bezpiecznego połączenia Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego (PCZK) w Otwocku z systemem SAOL MUW w Wojewódzkim Centrum Zarządzenia Kryzysowego (WCZK) w Warszawie. 9.Przeprowadzenie testów kompatybilności SAOL PO z SAOL MUW, obejmujących dwa rodzaje testu - systemu stworzonego przez Wykonawcę (współpraca miasta/gminy - Powiat) oraz test współpracy pomiędzy SAOL PO a SAOL MUW 10.Przeprowadzenie instruktażu dla osób obsługujących SAOL PO w gminach i starostwie powiatowym. B.Zakres przedmiotu zamówienia 1.Zamówienie obejmuje: a)Opracowanie projektu technicznego budowy SAOL PO, obejmującego wykonanie 41 szt. PA, 1 szt. stacji meteorologicznej, 1 szt. detektora skażeń, na terenie powiatu otwockiego we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, a także wyposażenie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego (PCZK) (1 szt.) oraz gmin w urządzenia sterowania i kontroli (8 szt.) wraz z oprogramowaniem sterującym, monitorującym i diagnostycznym. Projekt powinien zawierać zestawienia elementów wchodzących w skład poszczególnych PA i central wraz z diagramem połączeń.Wraz z projektem technicznym " Wykonawca mus dostarczyć karty katalogowe dla urządzn stanowiących samodzielne elementy ( np. Radioodbiornik, syrena , dedektora) b)Dostawę, instalację, montaż i konfigurację niezbędnych podzespołów i oprogramowania, wchodzących w skład PA (syren elektronicznych, anten, urządzeń sterujących, radiotelefonów, urządzeń zasilających i zasilania awaryjnego, itp.); c)Instalację we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, dostarczonych PA, zgodnie z warunkami określonymi przez zarządzających obiektami, na których będą one instalowane. d)Dostarczenie dedykowanego oprogramowania dla obsługi SAOL PO (integrującego zdefiniowane funkcjonalności oraz otwartego na integrację z innymi systemami), z możliwością obsługi z dowolnej lokalizacji (komputera, laptopa, itp.) na poziomie gminnym i powiatowym; e)Konfigurację SAOL PO na szczeblu gminnym do współpracy z PCZK i WCZK oraz na szczeblu powiatowym do współpracy z gminami i WCZK za pośrednictwem Application Programming Interface (API), określającym warunki współpracy SAOL MUW z systemami zewnętrznymi (załącznik nr 2 do SIZW); f)Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej: wszystkie dodatkowe uzgodnienia,protokoły odbiorów lub potwierdzenia należytego wykonania prac wydane przez właścicieli (zarządców) obiektów wykorzystanych do Instalacji PA,wykonanie pomiarów elektrycznych, toru antenowego (SWR),oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. g)Przeprowadzenie niezbędnych instruktaży dla użytkowników SAOL PO wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia i środki materiałowe dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, sprawne technicznie i pozbawione wad prawnych. 2.Zasady instalacji PA a)Wykonawca uzgodni z Zamawiającym projekt techniczny; b)Wykonawca uzyska własnym staraniem i na własny koszt wszystkie niezbędne uzgodnienia, potrzebne do realizacji zamówienia od właściciela obiektów (osób aktualnie zarządzających obiektami), na których dokona instalacji PA, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego, projektem technicznym; c)Wykonawca uzgodni sposób instalacji PA oraz aranżację okablowania z właścicielem (osobą zarządzającą); d)W przypadku braku możliwości technicznych lub formalnych instalacji PA, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, możliwa jest na etapie realizacji zamiana ich lokalizacji za zgodą Zamawiającego; e)Urządzenia teletransmisyjne, sterujące oraz inne, zapewniające poprawną pracę PA, muszą zostać umieszczone w zamykanych na bezpieczny zamek szafkach teletechnicznych; f)Wykonawca zabezpieczy PA pod względem ochrony przepięciowej i przeciwpożarowej; g)Wykonawca wykona instalację odgromową, dopuszczalne jest wykorzystanie istniejącej sprawnej instalacji odgromowej danego obiektu; h)Wykonawca dokona niezbędnych pomiarów zainstalowanych PA: w zakresie pomiarów elektrycznych: badania rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, w zakresie toru antenowego: badania współczynnika SWR i tłumienia. a)Oprogramowanie, urządzenia i materiały podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być dostarczone bezpośrednio do miejsc instalacji, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją; 3.Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne PA a)blok syreny: modułowa konstrukcja syreny, pozwalająca na łatwą rozbudowę urządzenia poprzez dołączenie standardowego modułu, głośniki o sumarycznej mocy wyjściowej min. 600W, ciśnienie dźwięku syreny min. 109 dB(A) z 30 m (dookólnie), zakres temperatur pracy bloku syreny od -30oC do +60oC przy wilgotności do 90%, montaż głowicy syreny na dedykowanym maszcie, maszt dostosowany do konstrukcji dopasowanej do planowanego obciążenia, konstrukcja głowicy i masztu odporna na uszkodzenia mechaniczne i korozję, odporna na działanie wiatru - wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną. b) blok sterujący: zasilanie sieciowe: 230 V AC +/-10% zasilanie buforowane na bazie akumulatorów bezobsługowych, liczba alarmów na zasilaniu buforowym: min. 6 trzyminutowych w ciągu 24 godzin, zastosowane w instalacji antenowej zabezpieczenia, zapewniającego ochronę przeciwpiorunową, przekazywanie alarmów zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 stycznia 2013 r. [Dz.U. 2012 poz. 96] oraz dowolnych, zdefiniowanych i zapisanych w pamięci PA sygnałów lub komunikatów głosowych, przekazywanie komunikatów głosowych w czasie rzeczywistym ze stanowiska dyspozytorskiego lub lokalnie przez mikrofon, zakres temperatur pracy bloku sterującego (instalacja wewnątrz budynku) od 0oC do +50oC,minimalny stopień ochrony IP5 blok sterujący PA musi spełniać funkcję centralki antywłamaniowej, sygnalizującej otwarcie bloku i przekazującej informację o nieautoryzowanym dostępie do bloku do stołu dyspozytorskiego, zlokalizowanego w gminie i PCZK, blok sterujący musi kontrolować na bieżąco stan napięć zasilających syrenę i umożliwiać przekazywanie informacji o stanie zasilania do systemu (pomiar napięcia akumulatorów pod obciążeniem i bez obciążenia, badanie symetrii napięć akumulatorów, kontrolę obecności napięcia 230V AC) oraz temperatury w bloku sterującym. c) stacja meteorologiczna: możliwość pomiaru parametrów określających warunki atmosferyczne: prędkość i kierunek wiatru, rodzaj i intensywność opadów atmosferycznych, ciśnienia atmosferycznego, temperatury i wilgotności względnej powietrza, odporność na wpływ warunków atmosferycznych (temperatury, wilgotności, opadów, wiatru),minimalny stopień ochrony IP 65 zakres temperatur pracy stacji meteo: od -30oC do +60oC, komunikacja z urządzeniem sterowania i kontroli za pomocą łączności radiowej, wizualizacja wyników pomiaru i przesyłanie ich do urządzenia sterowania i kontroli, montaż stacji meteo w uzgodnionej z Zamawiającym lokalizacji PA. d) detektor skażeń: zdolność wykrywania, klasyfikowania i określania stężenia substancji (chlor, amoniak) poprzez detektor z możliwością wykrywania dwóch róznych gazów w jednym urządzeniu, ale dopuszcza się zastosowanie dwoch oddzielnych modułów na chlor i amoniak , generowanie sygnałów alarmowych po wykryciu skażenia, odporność na wpływ warunków atmosferycznych (temperatury, wilgotności, opadów, wiatru), zakres temperatur pracy detektora: od -20oC do +40oC, komunikacja z urządzeniem sterowania i kontroli za pomocą łączności radiowej, wizualizacja wyników pomiaru i przesyłanie ich do urządzenia sterowania i kontroli, montaż stacji meteo w uzgodnionej z Zamawiającym lokalizacji PA.- odporność na wpływ warunków atmosferycznych ( temperatury, wilgotmości , opadów, wiatru ,"IP 65" 4.Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne urządzenia sterowania i kontroli: a)zasilanie sieciowe: 230 V AC +/-10%, b)działanie autonomiczne,( np. centrala z wbudowanym wyświetlaczem i klawiaturą - aby mozna było uruchamiać alarmy i komunikaty bez użycia komputera, tak aby w szybkim czasie można zmienić położenie zarządzania kryzysowego c)elastyczność systemu - niezależna obsługa wszystkich elementów z poziomu urządzenia sterowania i kontroli, d)gromadzenie raportów z testów wszystkich urządzeń,, e)kontrola systemu w sposób ciągły - monitorowanie zdarzeń w systemie, f)sterowanie alarmami i komunikatami we wszystkich lub pojedynczych syrenach, w syrenach przypisanych do obszaru gminy lub w określonych grupach, g)włączanie kanału audio do ogłaszania komunikatów w czasie rzeczywistym przez mikrofon, h)rejestracja załączeń alarmów i komunikatów oraz wyników testów w pamięci urządzenia sterowania i kontroli (gromadzenie raportów z zarejestrowanych zdarzeń w systemie), i)obsługa zdalna stacji meteo i detektora skażeń oraz innych urządzeń pomiarowych, j)kontrola zasilania sieciowego i otwarcia bloku sterującego w PA,Dopuszcza się zastosownie szaf dla PA o minimalnym stopniu ochrony IP55 k)wywoływanie i zapis testów sprawności głośników i wzmacniaczy syren bez włączania głośnych sygnałów, l)testy akumulatorów PA pod obciążeniem - raportowanie stanu akumulatorów, m)logowanie do urządzenia sterowania i kontroli z dowolnego komputera z przeglądarką. 5.Minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne oprogramowania sterującego: a)możliwość uruchomienia za pomocą łączności radiowej pojedynczych lub wszystkich PA na terenie powiatu, wybranych gmin lub innych grup zdefiniowanych przez użytkownika z poziomu gminy (tylko z terenu gminy), powiatu i województwa, b)podawanie przez syreny komunikatów dźwiękowych i głosowych zgodnie z wymaganiami prawa UE i RP, uruchamianie komunikatów musi odbywać się przy do sieci radiowej, c)oprogramowanie pomiędzy centralą wojewódzką, a powiatową musi wykorzystywać transmisję danych z wykorzystaniem bezpiecznych połączeń internetowych (np. VPN) oraz bezpieczną transmisję radiotelefoniczną, a pomiędzy centralą powiatową, miejską i PA - bezpieczną transmisją radiotelefoniczną (z wykorzystaniem radiotelefonów cyfrowych, na dedykowanej częstotliwości), d)rejestracja wszystkich operacji dokonywanych, zarówno drogą internetową, jak i radiową, e)oprogramowanie powinno zawierać cyfrową mapę, określającą lokalizację PA w pełni obrazującą położenie i stan wszystkich elementów SAOL PO, f)zabezpieczenie sygnałów transmisyjnych przed nieautoryzowanym dostępem, uniemożliwiające nieuprawnione sterowanie PA, g)włączanie zaprogramowanych sygnałów alarmowych, emitowanie komunikatów audio w czasie rzeczywistym przez pojedyncze PA lub ich grupy, h)możliwość włączania alarmów i testowania syren. Wbudowana baza danych powinna umożliwiać pełną edycję przez użytkownika systemu, zawierająca szczegółowe informacje o wszystkich syrenach, w tym wprowadzanie do systemu nowych PA lub ich usuwanie, i)wizualizacja całego SAOL PO oraz danych telemetrycznych, j)możliwość odczytu, rejestracji i wizualizacji danych z zainstalowanych urządzeń, k)przydzielanie nazw i adresów obiektów przez użytkownika, l)automatyczne tworzenie logów zdarzeń w systemie, m)zróżnicowanie uprawnień dla administratora i użytkownika systemu. C.Wymagane funkcjonalności systemu: Podstawowe cechy, które musi spełniać SAOL PO po wykonaniu przedmiotowego zlecenia: 1.Uruchamianie syren alarmowych odbywać się musi poprzez załączenie alarmu za pomocą klawiatury urządzenia sterowania i kontroli w centrali miejskiej i centrali powiatowej (PCZK). Możliwe musi być również uruchomienie alarmu w wojewódzkiej centrali alarmowej (WCZK) w Warszawie. Proces przebiegać ma poprzez komunikację między centrali za pomocą łącza IP, a następnie poprzez łącza radiowe na dedykowanej częstotliwości. 2.Wszystkie zainstalowane PA muszą być widoczne i zarządzane z poziomu miejskiego, powiatowego i wojewódzkiego. 3.Zarządzanie wszystkimi PA, w tym uruchamianie, zatrzymywanie, pobieranie danych o stanie pracy, zasilaniu musi odbywać się za pomocą jednej aplikacji dostępowej. 4.System musi umożliwiać w przyszłości komunikację z PA za pomocą dwóch niezależnych mediów transmisyjnych (łącze IP oraz łącze radiowe). 5. Dostarczany w ramach przedmiotu zamówienia SAOL PO musi posiadać następujące cechy: a)Możliwość natychmiastowego uruchamiania dowolnej ilości syren w dowolnej konfiguracji; b)Praca w paśmie VHF z odstępem międzykanałowym 12,5 kHz w trybie simpleksowym; c)Szyfrowana transmisja radiowa; d)Automatyczna diagnostyka systemu w tle (24h/7dni) bez wpływu na działanie i gotowość

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 35120000-1
Dodatkowe kody CPV: 35240000-8, 51215000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT744358.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Digitex Sp. z.o. o. Spółka komandytowa,  digtex@digitex.pl,  ul. Platanowa 2,  81-855,  Sopot,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: Pl
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 739000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 739000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 975390.00
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.