eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji dźwigu osobowego w budynku Rozgłośni - blok B, przy ul. Wojska Polskiego 73 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-29

POZYCJA 65387

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji dźwigu osobowego w budynku Rozgłośni - blok B, przy ul. Wojska Polskiego 73 w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Polskie Radio Szczecin SA, do kontaktów: Krzysztof Skonieczny, Al. Wojska Polskiego 73, 70-481 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4855800, fax 091 4855920, e-mail: kas@radio.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.radio.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio Szczecin SA SEKRETARIAT, Jolanta Szabłowska, Al. Wojska Polskiego 73, 70-481 SZCZECIN, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 48 55 801, fax 0 91 48 55 920. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Polskie Radio Szczecin SA SEKRETARIAT, Jolanta Szabłowska, Al. Wojska Polskiego 73, 70-481 SZCZECIN, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 48 55 801. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa; Inne:MEDIA. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji dźwigu osobowego w budynku Rozgłośni - blok B, przy ul. Wojska Polskiego 73 w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Budynku Rozgłośni - blok B, przy ul. Wojska Polskiego 73 w Szczecinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego dźwigu towarowo -osobowego na dźwig osobowy, samoobsługowy również trzyprzystankowy o udźwigu znamionowym kabiny minimum 800 kg przystosowanym do przewozu minimum 10 osób 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) formularz oferty, 2) kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przez Wykonawcę, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat dostaw podobnych do objętych przedmiotem zamówienia, 8) dokumenty potwierdzające, że dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie, 10) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 11) kosztorys ofertowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 6 tys. EURO i poniżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 84

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2 tys. zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, w tym uzna warunek 4) za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1) dysponuje personelem potrzebnym do realizacji Zamówienia 2) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Przez dostawy podobne Zamawiający rozumie dostawy o wartości co najmniej 100.000 zł brutto, obejmujące swoim zakresem dostawę, montaż, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji dźwigów towarowo - osobowych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót, itp.), 7) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Parametry eksploatacyjne 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Koszt SIWZ: - bezpłatny w postaci elektronicznej, - 40 zł w postaci papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.02.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna 204.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.