eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi w zakresie szkolenia poborowych na kierowców kat. C i C+E



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Lublin: Usługi w zakresie szkolenia poborowych na kierowców kat. C i C+E
Numer ogłoszenia: 65380 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sztab Wojskowy, ul. Spadochroniarzy 5, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183300, fax 081 7183337.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szkolenia poborowych na kierowców kat. C i C+E.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usługi zawiera: -specjalistyczne badania lekarskie, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawienia do kierowania pojazdami ( Dz.U. Nr 2 poz. 15, 2004 r.) -szkolenie 150 poborowych posiadających prawo jazdy kat.B na kierowców kat.C, -szkolenie 20 z ww. liczby poborowych na kierowców kat.C+E, -skierowanie wyszkolonych poborowych na egzamin państwowy, -doszkalanie teoretyczne lub praktyczne poborowego, -skierowanie na egzamin dodatkowy (poprawkowy) - bez względu na ich ilość,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.80 - 80.41.10.80 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, -spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP. a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: -są wpisani do rejestru, o którym mowa w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (jedn. tekst: Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmian.), -wykonali, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum 2 zadania w zakresie szkoleń dla grup zorganizowanych minimum 10 osób, -wykonali lub wykonują w/w usługi należycie, -posiadają na własność co najmniej cztery pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejszej niż 10 t i długości minimum 7 m, przystosowanych do szkolenia, ubezpieczonych i mających aktualne badania techniczne, w tym co najmniej dwa pojazdy spełniające warunki do szkolenia na kat C+E tj. zespół pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 18 t i długości co najmniej 12 m, złożony z samochodu ciężarowego i przyczepy lub ciągnika siodłowego i naczepy; -posiadają możliwość przeprowadzenia szkolenia na terenie przynajmniej 5 z 6 grup powiatów : 1.chełmski, włodawski , krasnystawski; 2.bialsko-podlaski, radzyński, parczewski, łukowski 3.puławski, kraśnicki, opolski, rycki 4.lubelski, lubartowski, świdnicki, łęczyński, janowski 5.biłgorajski, zamojski, tomaszowski, hrubieszowski, 6.miasto Lublin, -posiadają zatrudnionych co najmniej 3 instruktorów posiadających uprawnienia do szkolenia na kat. C., w tym co najmniej dwóch mających uprawnienia do szkolenia na kat. C+E; -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 2.Wykonawca winien posiadać możliwość szkolenia w jednej turze przynajmniej 25 kandydatów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2.wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4.zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualnych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zadania wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia wg załącznika nr 2 do SIWZ; -wykaz minimum 2 wykonywanych lub wykonanych zadań wg załącznika nr 5 do SIWZ wraz z odpowiednią ilością dokumentów (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wymienione w załączniku nr 5 usługi zostały wykonane/są wykonywane z należytą starannością; -wykaz posiadanego potencjału technicznego przeznaczonego do realizacji zadania wg załącznika nr 6 do SIWZ; -wykaz placówek, w których realizowane będzie zadanie wg załącznika nr 7 do SIWZ; -szczegółowa tematyka szkolenia wraz z harmonogramem przebiegu zawierającą między innymi: opis systemu w jakim prowadzone będzie szkolenie, łączny wymiar godzin z wyszczególnieniem ilości godzin szkolenia teoretycznego oraz ilości godzin szkolenia praktycznego wg załącznika nr 8 do SIWZ; -polisa lub inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; -zawarta umowa z placówką służby zdrowia (lekarzami) wykonującą specjalistyczne badania na kierowców na okres realizacji zamówienia; 5.zaakceptowany projekt umowy wg załącznika nr 9 do SIWZ;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sztab Wojskowy skr. poczt. 184 ul. Spadochroniarzy 5 20 - 400 LUBLIN 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Sztab Wojskowy, ul. Spadochroniarzy 5, 20-400 Lublin, pok. 314, w godz. 9.00 - 13.00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.