eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › dostawa własnym transportem do Apteki Szpitalnej produktów leczniczych i(materiałów medycznych )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Żurawica: dostawa własnym transportem do Apteki Szpitalnej produktów leczniczych i(materiałów medycznych )
Numer ogłoszenia: 65355 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, fax 672-37-21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa własnym transportem do Apteki Szpitalnej produktów leczniczych i(materiałów medycznych ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem do Apteki Szpitalnej produktów leczniczych (materiałów medycznych ) wykazanych w załączniku Nr 1 SIWZ w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2009r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 37.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o posiadaniu świadectw rejestracji dla przedmiotu zamówienia dopuszczających do obrotu i stosowania w Polsce. 3. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz w/w podmioty występujące wspólnie. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę w postępowaniu wykazał się dostawą produktów leczniczych o podobnym charakterze, co do rodzaju i wartością zrealizowaną w ciągu ostatnich 3 lat, jakie Zamawiający wykazał w Załączniku Nr 1. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił okres niezmienności cen za dostawę produktów leczniczych w okresie trwania umowy. 6. Termin płatności 30 dni po wystawieniu faktury za dostawę po przedmiotu umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu ich potwierdzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik 3 - w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia stosownych dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy tj: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5) aktualnego zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu wykonanych, podobnych dostaw produktów leczniczych realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, z podaniem ich wartości i dat wykonania w postaci określonej w załączniku Nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wykazany przez Zamawiającego w załączniku Nr 1. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu z pkt.6 ust. 2, 3, 4 to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 ust 1, 2, 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wykonawca dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia np. przez Spółkę Cywilną, wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 ust.1 i 2 ( lub odpowiednio 4) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia np. przez Spółkę Cywilną, Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. 9. W przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy, o których mowa w pkt. 7 ust. 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9 37-710 Żurawica (budynek Administracji nr 15, pokój nr 02).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9 37-710 Żurawica (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są produkty lecznicze wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ z których każda pozycja jest odrębnym przedmiotem zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały medyczne wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ z których każda pozycja jest odrębnym przedmiotem zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.