To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 65328 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Jarocin: Przebudowa drogi dojazdowej do zabudowań w miejscowości Prusy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20103-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny
25085470200000, ul.
Al. Niepodległości
10,
63200
Jarocin, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 499 500, faks
627 472 225, e-mail
zamowienia.publiczne@jarocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): NIE DOTYCZY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do zabudowań w miejscowości Prusy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WR-RGK.271.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Zamówienie dotyczy przebudowy drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do nieruchomości nr 147 oraz na odcinku prostopadłym do ww. wymienionego od nieruchomości nr 205 do ostatniej zabudowy zlokalizowanej na nieruchomości 144. Szerokość jezdni wynosi od 4,50 do 6,00 m. Na włączeniu w drogę powiatową zastosowano łuki wyokrąglające krawędź jezdni o promieniu 10 m. Powierzchnie pomiędzy opornikiem krawędź jezdni a granicą pasa drogowego stanowić będzie pas zieleni - humus z obsianiem mieszanką traw. Podstawowe parametry techniczne projektowanego układu drogowego: - klasa techniczna drogi serwisowej - "D" /dojazdowa/ - kategoria ruchu drogi gminnej - KR 2 - prędkość projektowa drogi - 30 km/h - szerokość projektowanej jezdni - 4,50 - 6,00 m - szerokość opaski dla ruchu pieszych w pasie jezdni, wyróżniona kolorem czerwonym - 0,90 m - długość projektowanej drogi - 318,01 m Projektowana konstrukcja drogi - KR 2: Warstwa konstrukcyjna nawierzchni - warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa, kolor szary - gr. 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa (4:1) - 3cm - podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 25 cm Po stronie prawej zgodnie z kilometrażem należy wykonać opaskę z kostki koloru czerwonego gr. 8 cm Dla prawidłowego posadowienia konstrukcji nawierzchni na gruntach zakwalifikowanych do grupy nośności G4 należy wykonać warstwę wzmacniającą z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 [MPa]/ mieszanka z wytwórni/ o grubości 25 cm. Projektowana konstrukcja zjazdu: Warstwa konstrukcji nawierzchni - warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa, kolor szary - gr. 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa (4:1) - 3cm - podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 15 cm Dla prawidłowego posadowienia konstrukcji nawierzchni na gruntach zakwalifikowanych do grupy nośności G4 należy wykonać warstwę wzmacniającą z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 [MPa]/ mieszanka z wytwórni/ o grubości 25 cm. Obramowanie nawierzchni z kostki betonowej: Obramowanie projektowanej nawierzchni jezdni z kostki betonowej stanowić będzie krawężnik betonowy najazdowy 100x22x15 [cm] na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (B-15). Obramowanie zjazdów z kostki betonowej stanowić będzie obrzeże betonowe 100x30x8 [cm] na ławie betonowej z oporem z betonu c12/15 (B-15). Odwodnienie: Odwodnienie projektowanego układu drogowego odbywać się będzie za pomocą kanalizacji deszczowej, która zostanie zrealizowana przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie. 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Prusy wraz z budową kanalizacji deszczowej" Zamówienie dotyczy branży drogowej. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.9. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT339015.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 308014,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.