eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników wybranych jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz. Część I - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Biblioteki Publicznej w Swarzędzu. Część II - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Prof. Adama Wodziczki w Swarzędzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Swarzędz: Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników wybranych jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz. Część I - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Biblioteki Publicznej w Swarzędzu. Część II - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Prof. Adama Wodziczki w Swarzędzu
Numer ogłoszenia: 65197 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników wybranych jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz. Część I - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Biblioteki Publicznej w Swarzędzu. Część II - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Prof. Adama Wodziczki w Swarzędzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników wybranych jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz. Część I - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Biblioteki Publicznej w Swarzędzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - część I Informacje o Ubezpieczającym / Ubezpieczonych: Ubezpieczający: 1. Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz PKD/EKD: 8411Z NIP: 777-18-06-897 REGON: 000527262 Ubezpieczeni - pracownicy, współmałżonkowie oraz pełnoletnie dzieci pracowników następujących jednostek: 1. Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz PKD/EKD: 8411Z NIP: 777-18-06-897 REGON: 000527262 2. Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Poznańska 25 62-020 Swarzędz PKD/EKD: 8532 NIP: 777-14-01-547 REGON: 631000187 3. Biblioteka Publiczna os. Czwartaków 1 62-020 Swarzędz PKD/EKD: 9101A NIP: 777-26-47-403 REGON: 000979685 Liczba zatrudnionych pracowników: 196 osób Liczba ubezpieczonych pracowników w ramach grupowego ubezpieczenia na życie: 142 osób Liczba ubezpieczonych współmałżonków i pełnoletnich dzieci 6 osób. Zakres i warunki ubezpieczenia - ze względu na ich objętość - zgodnie z treścią SIWZ. Część II - Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Prof. Adama Wodziczki w Swarzędzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - część II Informacje o Ubezpieczającym oraz Ubezpieczonych: Ubezpieczający: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. prof. Adama Wodziczki os. Mielżyńskiego 3A 62-020 Swarzędz EKD/PKD: 8520Z NIP: 777-18-04-929 REGON: 630151866 Ubezpieczeni - pracownicy, współmałżonkowie oraz pełnoletnie dzieci pracowników: Szkoły Podstawowej Nr 5 im. prof. Adama Wodziczki os. Mielżyńskiego 3A 62-020 Swarzędz EKD/PKD: 8520Z NIP: 777-18-04-929 REGON: 630151866 Liczba zatrudnionych pracowników: 120 osób Liczba ubezpieczonych pracowników w ramach grupowego ubezpieczenia na życie: 101 osób Liczba ubezpieczonych współmałżonków i pełnoletnich dzieci 13 osób. Zakres i warunki ubezpieczenia - ze względu na ich objętość - zgodnie z treścią SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego zamówienie zostanie udzielone z zastosowaniem trybu z wolnej ręki. Udzielenie takiego zamówienia nastąpi w przypadku wystąpienia usług tego samego rodzaju, na które znajdą się środki w budżecie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.22.10 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego 66.51.22.20 - Usługi ubezpieczenia medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w zależności od części zamówienia na którą Wykonawca złoży ofertę przetargową: Część I zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysiące złotych). Część II zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładaj obowiązek ich posiadania: w szczególności prowadzą działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), działają w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają: - zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia (zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się w ofercie stosownym zezwoleniem/zaświadczeniem/dokumentem).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 9 usług grupowego ubezpieczenia na życie o wartości co najmniej 80000 zł każda usługa, potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (dokumenty muszą potwierdzać wymagany zakres prac: usługi grupowego ubezpieczenia na życie, wartość: co najmniej 80000 zł każda usługa, termin i miejsce realizacji). Ponadto należy załączyć Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne - 20
  • 3 - Wysokości świadczeń - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.