eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › Budowa i przebudowa 8 dróg gminnych o łącznej długości 10,972 km szansą na rozwój gospodarczy oraz poprawę atrakcyjności turystycznej Gminy Sędziszów - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Sędziszów: Budowa i przebudowa 8 dróg gminnych o łącznej długości 10,972 km szansą na rozwój gospodarczy oraz poprawę atrakcyjności turystycznej Gminy Sędziszów - etap I
Numer ogłoszenia: 65194 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, faks 041 3811131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa 8 dróg gminnych o łącznej długości 10,972 km szansą na rozwój gospodarczy oraz poprawę atrakcyjności turystycznej Gminy Sędziszów - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i przebudowa 8 dróg gminnych o łącznej długości 10,972 km szansą na rozwój gospodarczy oraz poprawę atrakcyjności turystycznej Gminy Sędziszów - etap I Budowa ul. Zielonej w Sędziszowie - szerokości 6,0m z przewężeniami do 5,5m, na długości 0,541 km; ulic przyległych do ulicy Zielonej o długości 0,270km Budowa drogi gminnej w Sędziszowie - ul. Majowa - szerokości 5m, na długości 0,571 km; Budowa drogi gminnej w Sędziszowie Nr 003452T - ul. Marianowska - szerokości 5,5m, na długości 1,390 km, Budowa drogi gminnej nr 003456T Czekaj-Wydanka-Tarnawa - szerokości 5,0m z przewężeniami do 4,5m, na długości 1,730 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-04-06 do godz. 15:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 roku nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami lub oświadczeniami: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykazanie wykonania robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających wartość robót oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą. - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp. - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp. - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp 6. Zaświadczenie z Właściwego Organu Podatkowego ORAZ ZUS, KRUS - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp 7. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie - Wykaz potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia kierownika robót w zakresie branży drogowej i kierownika robót w zakresie sieci sanitarnych, kierownika w zakresie kierowania i nadzorowania robót elektrycznych i w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktura towarzyszącą. Do oferty należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. Wszystkie oświadczenia należy załączyć do oferty w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Aktualny Odpis z Właściwego Rejestru - Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp - Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp - Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oeraz ZUS, KRUS - Kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie - Wykaz potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia kierownika robót w zakresie branży drogowej i kierownika robót w zakresie sieci sanitarnych, kierownika w zakresie kierowania i nadzorowania robót elektrycznych i w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktura towarzyszącą. Do oferty należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Załączenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających wartość robót oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą. - Załącznik Nr 3 do SIWZ 8. Polisa OC - Przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 1,5 mln zł. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia OC. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 1.5 mln zł. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W zakresie dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 z 2006 roku poz. 605 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie 28-340 Sędziszów ul. Dworcowa 20 pok. Nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie 28-340 Sędziszów ul. Dworcowa 20 pok. Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.