eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziadowa Kłoda › Przetarg nieograniczony na wykonanie Opracowania ekofizjograficznego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dziadowa Kłoda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Dziadowa Kłoda: Przetarg nieograniczony na wykonanie Opracowania ekofizjograficznego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dziadowa Kłoda
Numer ogłoszenia: 65186 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziadowa Kłoda , ul. Oleśnicka 1, 56-504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie, tel. 062 7869280, faks 062 7851808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziadowakloda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie Opracowania ekofizjograficznego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dziadowa Kłoda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dziadowa Kłoda zatwierdzonego uchwałą Nr XIII/88/99 z dnia 15.12.1999r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, dysponujący odpowiednio wykwalifikowanym zespołem urbanistycznym w skład, którego wchodzą osoby posiadające niezbędne kwalifikacje posiadających prawo do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003roku nr 80 poz.717 z późn. zm). Zespół składa się z :: a) kierownik zespołu - główny urbanista - musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania zmiany studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego min 10 Lat b) członkowie zespołu (minimum 2 osoby) urbaniści wpisani na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego posiadający stosowne uprawnienia i doświadczenie w opracowaniu dokumentów planistycznych min. 5 lata

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych i wykaże się następującym doświadczeniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) jedną usługą polegającą na opracowaniu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego całego obszaru gminy lub części obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 80 ha b) trzema usługami polegającymi na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla powierzchni nie mniejszej niż 80 ha dla każdego z planów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, dysponujący odpowiednio wykwalifikowanym zespołem urbanistycznym w skład, którego wchodzą osoby posiadające niezbędne kwalifikacje posiadających prawo do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003roku nr 80 poz.717 z późn. zm). Zespół składa się z :: a) kierownik zespołu - główny urbanista - musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania zmiany studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego min 10 Lat b) członkowie zespołu (minimum 2 osoby) urbaniści wpisani na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego posiadający stosowne uprawnienia i doświadczenie w opracowaniu dokumentów planistycznych min. 5 lata

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16. Zmiany w umowie mogą dotyczyć : 1. Terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) Opóźnienia w podejmowaniu działań przez uczestniczące w procedurze porządzenia zmiany studium podmioty, termin realizacji danego etapu i konsekwentnie następnych wydłuża się odpowiednio; b) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego , które jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a którego nie można było przewidzieć na etapie składania oferty; c) rezygnacji z realizacji części zamówienia, d) czasowego wstrzymania prac przez zamawiającego e) wystąpienia, w trakcie wykonywania umowy, zmian dotyczących warunków projektowania z powodu zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć w chwili jej zawierania, f) wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają dotrzymanie terminu, g) konieczności powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych niezależnych od Wykonawcy. 2. Wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: a) Odstąpienia przez Zamawiającego (rezygnacji) z części zamówienia b) Zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziadowakloda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dziadowej Kłodzie ul. Olesnicka 1 56-504 Dziadowa Kłoda pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dziadowej Kłodzie ul. Olesnicka 1 56-504 Dziadowa Kłoda Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.