eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Zagospodarowanie terenu parku miejskiego przy ulicy Cmentarnej w Zambrowie w zakresienasadzenia zieleni, wykonanie trawników, pielęgnacja nasadzonej zieleni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Zambrów: Zagospodarowanie terenu parku miejskiego przy ulicy Cmentarnej w Zambrowie w zakresie: nasadzenia zieleni, wykonanie trawników, pielęgnacja nasadzonej zieleni.
Numer ogłoszenia: 65142 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19670 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu parku miejskiego przy ulicy Cmentarnej w Zambrowie w zakresie: nasadzenia zieleni, wykonanie trawników, pielęgnacja nasadzonej zieleni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Teren realizacji inwestycji położony pomiędzy ulicą Cmentarną, terenem Kościoła, rzeką Jabłonką oraz terenem istniejącego parku. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie parku miejskiego przy ulicy Cmentarnej w Zambrowie w zakresie: nasadzenia zieleni, wykonanie trawników, pielęgnacja zieleni. W zakresie wykonania: Etap I. Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych wraz z pracami agrotechnicznymi: wyłączenie wywozu odpadów, dodatkowo karczowanie i wywóz pnia (1szt) Wykonanie trawników dodatkowo: Przed wykonaniem trawników wyrównanie terenu między alejkami do poziomu minus 10cm przed uzupełnieniem warstwy ziemi żyznej, z dowozem i przemieszczeniem ziemi i z wykorzystaniem ziemi z wykopów pod nasadzenia, złagodzenie skarp alejek zewnętrznych do spadków 1 4. Wykonanie obsadzeń (nasadzenia drzew i krzewów) Etap II Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym zmiana okresu gwarancji i pielęgnacji, tj. do 30.11.2018rok Uwaga: Istniejące nawierzchnie to ciągi piesze, co wyklucza możliwość poruszania się po nich sprzętu ciężkiego. Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem nie obejmuje : Prac rozbiórkowych istniejących elementów betonowych, Makroniwelacji terenu kształtowanie skarp, Robót drogowych tj. budowy i wykonania nawierzchni : alejek parkowych ciągów pieszych z włączeniem do ciągów w istniejącej części parku, toru Pumptrack, placu zabaw, Wycinki drzew, cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew, Oświetlenia alejek parkowych, Montażu instalacji monitoringu terenu projektowanego parku. montażu urządzeń zabawowych dla dzieci i młodzieży, montażu elementów wyposażenia parku (roboty te zawarte są w projekcie budowlanym, i zostały realizowane w etapie I lub stanowić będą kolejny etap realizacji inwestycji) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz jako materiał pomocniczy - przedmiary robót -stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię prac i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego wynagrodzenia, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką ogrodniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów określonych w dokumentacji. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie służą sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 i art.30 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych w/w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji.W przypadku proponowania rozwiązań równoważnych oferowanego materiału, w celu umożliwienia dokonania oceny przez Zamawiającego porównania pod względem nie gorsze niż przewidziane w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Ciężar udowodnienia, że materiały są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć dokumenty opisujące parametry jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne tzn.nie gorsze ( pod rygorem odrzucenia oferty). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowo- Handlowe RAFI Rafał Rudnik, ul. Ludowa 48/73, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 379143,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298546,94

  • Oferta z najniższą ceną: 253800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 557280,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.