Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-11-21
Ogłoszenie nr 651054-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
001020884, ul.
ul. Generała Władysława Sikorskiego
2
,
65-454
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48 68 4560700, e-mail
is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks
68 456 07 01.
Adres strony internetowej (URL): www.lubuskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
www.lubuskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lubuskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lubuskie.kas.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być umieszczona w nieprzejrzystym opakowaniu(zamkniętej kopercie) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, oznakowanym w następujący sposób No. spr. 0801-ILZ.260.49.2018. PRZETARG - Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert. 1. Oferty w formie pisemnej należy składać w sekretariacie Zamawiającego tj. ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, Zielona Góra (I piętro, pokój nr 110) od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Izby lub przesłać na adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
Numer referencyjny:
0801-ILZ.260.49.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi kasowej 13 Jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa lubuskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części: Część nr 1: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. - ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Część nr 2: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim - ul. Słubicka 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, Część nr 3: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu - ul. Rynek 3, 66-300 Międzyrzecz, Część nr 4: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Nowej Soli - ul. Staszica 1, 67-100 Nowa Sól, Część nr 5: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Słubicach - ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice, Część nr 6: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Świebodzinie - ul. Jana III Sobieskiego 6, 66-200 Świebodzin, Część nr 7: obsługa kasowa Pierwszego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24 oraz Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, Część nr 8: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żaganiu - ul. Skarbowa 26, 68-100 Żagań, Część nr 9: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żarach - ul. Osadników Wojskowych 3,4, 68-200 Żary, Część nr 10: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Drezdenku - ul. Pierwszej Brygady 21, 66-530 Drezdenko, Część nr 11: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Sulęcinie - ul. Daszyńskiego 47, 69-200 Sulęcin, Część nr 12: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Wschowie - ul. Zielony Rynek 7, 67-400 Wschowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 1) Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji zamówienia polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018.917), Zamawiający stosownie do postanowień art.29 ust. 3a ustawy wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy Zamawiający uważa w szczególności czynności związane z bezpośrednią obsługą punku kasowego (stanowisko kasjera). W konsekwencji Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji zamówienia, w każdej części zamówienia, ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania dotyczące osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, również w przypadku zmiany osób lub wyznaczenia zastępstwa.
II.5) Główny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeżeli Wykonawca przedstawi w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, w szczególności:
1) w przypadku instytucji bankowych - aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876, z późn. zm.),
2) w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo-kredytowych oraz ich oddziałów - aktualny wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców powadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 oraz 119 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2003 z późn. zm.),
3) w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2003, z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia - łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych,
4) w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo-kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo- kredytowych (t .j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2065) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia - łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz zezwolenie wydane prze Komisję Nadzoru Finansowego,
5) w przypadku innych instytucji, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zostanie dokonana na podstawie:
o oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
o wyżej wymienionych dokumentów, właściwych dla danej formy prawnej prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - jeśli Wykonawca przedstawi ważny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00zł.
Informacje dodatkowe
Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie dokonana na podstawie:
o oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
o przedłożonego ważnego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
7. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznych i zawodowych, niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, wówczas jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje - co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać się jedną usługą na wszystkie zadania pod warunkiem, że wartość tej usługi jest nie mniejsza niż 80% wartości brutto sumy składanej oferty na poszczególne części.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokonując oceny spełnia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznych i zawodowych, uzna iż warunek został spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie wykaże spełnienie tego warunku. Zamawiający tym samym, nie dopuszcza sumowania doświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania zdolności technicznych i zawodowych zostanie dokonana na podstawie:
o oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
o wykazu usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ,
o dowodów należytego wykonania/wykonywania usług , o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz - według załącznika nr 1a do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać się jedną usługą na wszystkie zadania pod warunkiem, że wartość tej usługi jest nie mniejsza niż 80% wartości brutto sumy składanej ofert na poszczególne części. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w części V pkt 4 ppkt 1)-5), o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, w szczególności:
a. w przypadku instytucji bankowych - aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988, z późn. zm.),
b. w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo-kredytowych oraz ich oddziałów - aktualny wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców powadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 oraz 119 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1572, z późn. zm.),
c. w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2014 r., poz. 873, z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia - łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych,
d. w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo-kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo- kredytowych (t .j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1910) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia - łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz zezwolenie wydane prze Komisję Nadzoru Finansowego,
e. w przypadku innych instytucji, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1113);
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00zł;
3) wykaz - według załącznika nr 1a do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać się jedną usługą na wszystkie zadania pod warunkiem, że wartość tej usługi jest nie mniejsza niż 80% wartości brutto sumy składanej ofert na poszczególne części.
W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w części V pkt 4 ppkt 1)-5), o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 2) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej przekazuje się w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert dotyczących: - kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamaiającego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-29, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część nr 1: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. - ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp., |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.
Część nr: | 2 | Nazwa: | 2) Część nr 2: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim - ul. Obrońców Słubicka 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część nr 3: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu - ul. Rynek 3, 66-300 Międzyrzecz, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część nr 4: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Nowej Soli - ul. Staszica 1, 67-100 Nowa Sól, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część nr 5: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Słubicach - ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część nr 6: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Świebodzinie - ul. Jana III Sobieskiego 6, 66-200 Świebodzin |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Część nr 7: obsługa kasowa Pierwszego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24 oraz Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część VII, XI, XII: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Część nr 8: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żaganiu - ul. Skarbowa 26, 68-100 Żagań, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego
Część nr: | 9 | Nazwa: | Część nr 9: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żarach - ul. Osadników Wojskowych 3,4, 68-200 Żary, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego
Część nr: | 10 | Nazwa: | Część nr 10: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Drezdenku - ul. Pierwszej Brygady 21, 66-530 Drezdenko |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego
Część nr: | 11 | Nazwa: | Część nr 11: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Sulęcinie - ul. Daszyńskiego 47, 69-200 Sulęcin, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część VII, XI, XII: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego
Część nr: | 12 | Nazwa: | Część nr 12: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Wschowie - ul. Zielony Rynek 7, 67-400 Wschowa. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odległość od siedziby zamawiajacego | 30,00 |
dodatkowy punkt kasowy | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część VII, XI, XII: o 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. o 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, o 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. o 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług kurierskich na rzecz Centralnego Magazynu Mundurowego na okres 24 miesięcy
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Wiechlice
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa osprzętu sieciowego i wyposażenia elektronicznego dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze
- Dostawa drukarek 3D, filamentów i żywicy oraz skanerów 3D dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa (zakup) w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- DŁUGOTERMINOWY NAJEM CZTERECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA CUPT.
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.