eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › adaptacja budynku w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II do potrzeb realizacji GPPiRPA na pomieszczenia biurowe - I piętro - dokończenie



Ogłoszenie z dnia 2005-12-08

POZYCJA 65098

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sulechów: adaptacja budynku w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II do potrzeb realizacji GPPiRPA na pomieszczenia biurowe - I piętro - dokończenie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sulechów, do kontaktów: Julita Szukała-Wachowska, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851100, fax 068 3854686, e-mail: zampub@sulechow.pl, www.sulechow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II do potrzeb realizacji GPPiRPA na pomieszczenia biurowe - I piętro - dokończenie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie, zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót obejmuje wykonanie adaptacji części piętra istniejącego budynku użyteczności publicznej (tylko wnętrze) zlokalizowanego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 52 (przed zmianą ul. Świerczewskiego) na pomieszczenia biurowe. Łączna powierzchnia planowanych po-mieszczeń wynosi ok. 378 m2. Budynek jest częściowo użytkowany, na parterze znajduje się biblioteka miejska, na piętrze Ośrodek Pomocy Społecznej. Zamówienie nie obejmuje elewacji ani wymiany okien zewnętrznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sulechów, ul. Jana Pawła II 52, powiat zielonogórski, woj. lubuskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: a)roboty rozbiórkowe - skucie płytek podłogowych, tynków, przekucie otworów drzwiowych, części ścian działowych, b)niezbędne zamurowania otworów w ścianach, c)roboty murarskie: 01)ścianki działowe, 02)tynki wewnętrzne, 03)sufity podwieszane, 04)posadzki, 05)izolacje termiczne i akustyczne, 06)malowanie, d)stolarka drzwiowa i naświetla, e)instalacje: 01)wyposażenia sanitariatu (w tym biały montaż), 02)c.o. bez kotłowni, 03)elektry.alarmowa,komput.wentylacyjna, telefon. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. 3. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacane na podstawie faktur częściowych nie częściej niż raz w miesiącu, przy czym pierwsza płatność może nastąpić po zrealizowaniu i odebraniu 30% zakresu finansowego robót. 4. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno - techniczny w celu obsadzenia stanowisk: - kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i przynależnością do Izby inżynierów budownictwa - elektryka z uprawnieniami do budowy instalacji, - pracownika (pracowników) nadzoru technicznego z uprawnieniami do budowy instalacji wewnętrznych c.o. 5. Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedna kompleksowa adaptacja budynku o powierzchni co najmniej 300 m2 6. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców musi wykonać własnymi siłami roboty ogólnobudowlane wynikające z przedmiaru robót i projektu budowlanego, 7. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawcy będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów przy zastosowaniu kryteriu -spełnia-, -nie spełnia-. W przypadku konieczności wysłania SIWZ do jej ceny zostaną doliczone koszty przesyłki.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.01.2006, cena - 45.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.01.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.01.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Sulechowie, ul. Plac Ratuszowy 6, sala nr 104.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.