Jaworzno: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu (pracownia komputerowa) do Zespołe Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie , realizowana w ramach Projektu Systemowego pn. Mam zawód-mam pracę w regionie- realizowanego w mieście Jaworznie, w podziale na pakiety.
Numer ogłoszenia: 65047 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu (pracownia komputerowa) do Zespołe Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie , realizowana w ramach Projektu Systemowego pn. Mam zawód-mam pracę w regionie- realizowanego w mieście Jaworznie, w podziale na pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu (pracownia informatyczna) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie w podziale na pakiety: Pakiet nr 1 - dostawa materiałów dydaktycznych do nauki zawodów: technik logistyk, technik informatyk i technik analityk w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie, Pakiet nr 2 - dostawa materiałów dydaktycznych do nauki zawodu - zawody kształcone w klasach wielozawodowych w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie, Pakiet nr 3 - dostawa wyposażenia pracowni nauki zawodu - pracownia informatyczna w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie. Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. UWAGA! W związku z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisami wniosku aplikacyjnego cena jednostkowa poszczególnych materiałów dydaktycznych nie może być równa lub wyższa niż 350,00 zł brutto, z wyjątkiem oprogramowania do komputerów. Dostarczony sprzęt oraz materiały dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, powinny posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym prawie polskim. Zamawiający wymaga, aby materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia były opatrzone w sposób trwały w niezbędne materiały informacyjne (nalepki) zgodnie z wymogami w zakresie promocji i oznaczania projektów w ramach POKL i Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, umieszczania na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu materiałów ze środków UE w ramach POKL. Nie ma obowiązku oznaczania małego sprzętu o niewielkiej wartości. Wzór logotypu oraz opis zawiera załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Dostarczony sprzęt oraz materiały dydaktyczne, po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu terminu dostawy z dyrektorem placówki lub z osobą przez niego wyznaczoną - Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie, ul. Inwalidów Wojennych 16, 43-603 Jaworzno (tel. 32/762 93 75) Dostarczony sprzęt oraz materiały dydaktyczne Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez dyrektora placówki lub osobę przez niego wyznaczoną. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 24 miesiące w czasie, której odpowiada za jakość techniczną i użytkową przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu systemowego pn.Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Celem głównym projektu - Mam zawód - mam pracę w regionie jest zwiększenie atrakcyjności, jakości oraz prestiżu szkół i placówek kształcenia zawodowego w województwie śląskim, a cel szczegółowy to m.in. zwiększenie świadomości i umiejętności uczniów objętych wsparciem w zakresie planowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego. Projekt skierowany jest do uczniów zasadniczych szkół zawodowych i techników, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jaworzno..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.72.00-0, 22.11.00.00-4, 22.11.41.00-3, 22.11.43.00-5, 22.11.42.00-4, 30.14.11.00-0, 30.23.46.00-3, 32.35.45.00-4, 30.19.76.30-1, 30.19.55.00-7, 39.15.11.00-6, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 30.21.32.00-7, 30.20.00.00-1, 30.23.61.10-6, 30.23.72.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony załącznik nr 1, 2, i/lub 3 do SIWZ zawierający zestawienie ilości, ceny jednostkowe brutto oferowanych produktów oraz łączną cenę brutto dla poszczególnych pakietów. 3. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać jaką część wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy w tym celu wypełnić odpowiednio stosowny punkt w formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu -nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca pozostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 4. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga, oprócz wskazania części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy, podania nazwy (firmy) tego podwykonawcy. 5. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go przez osobę/y trzecią w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, polegających w szczególności na: 1) zmianie terminu i wydłużeniu okresu realizacji zamówienia, jeżeli opóźnienie nastąpi z przyczyn obiektywnych niezależnych od wykonawcy. 2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, gdy wystąpią okoliczności, wydarzenia wyjątkowe lub nieprzewidziane tj. takie, na które Strony nie mają wpływu; przed którymi Strony nie mogłyby się rozsądnie zabezpieczyć przed momentem zawarcia umowy; których, gdyby wystąpiły, Strony nie mogłyby uniknąć lub przezwyciężyć; których nie można w istocie przypisać Wykonawcy i jakich doświadczony Wykonawca nie był w stanie przewidzieć. W przypadku wycofania danego materiału dydaktycznego (sprzętu, wyposażenia) bądź brakiem jej na rynku - Wykonawca powiadamia Zamawiającego, proponując w zamian przedmiot równoważny, którego cena nie może być większa od ceny zaoferowanej w ofercie. W przypadku uzyskania zgody Zamawiającego na dostarczenie przedmiotu równoważnego - wyznaczony zostanie dodatkowy termin dostawy, nie dłuższy jednak niż 7 dni od daty wyrażenia zgody na dostawę przedmiotu równoważnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Jaworzno 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33, Biuro zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski Jaworzno 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33,punkt informacyjny (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - dostawa materiałów dydaktycznych do nauki zawodów: technik logistyk, technik informatyk i technik analityk w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów dydaktycznych do nauki zawodów: technik logistyk, technik informatyk i technik analityk w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.72.00-0, 32.35.45.00-4, 48.19.00.00-6, 22.11.43.00-5, 48.00.00.00-8, 22.11.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - dostawa materiałów dydaktycznych do nauki zawodu - zawody kształcone w klasach wielozawodowych w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów dydaktycznych do nauki zawodu - zawody kształcone w klasach wielozawodowych w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-3, 30.14.11.00-0, 22.11.41.00-3, 39.16.21.00-6, 30.19.76.30-1, 22.11.43.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - dostawa wyposażenia pracowni nauki zawodu - pracownia informatyczna w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia pracowni nauki zawodu - pracownia informatyczna w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.30.00-5, 30.21.32.00-7, 30.20.00.00-1, 30.23.61.10-6, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Jaworznie przy ul. Azot 16"
- "Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Kasprzaka 6"
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Jaworzna w 2024 roku.
- "Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych"
- Remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20
- Sporządzenie dokumentacji projektowej w podziale na 2 części. 1) Dokumentacja projektowa dla budowy ul. Nowodługoszyńskiej. 2) Sporządzenie PFU dla kontynuacji Velostrady w Osiedlu Stałym
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.