eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę dróg gminnych o nr 107463B, 107465B, 107488B i części drogi powiatowej o nr 1689B na terenie Gminy Bielsk Podlaski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Bielsk Podlaski: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę dróg gminnych o nr 107463B, 107465B, 107488B i części drogi powiatowej o nr 1689B na terenie Gminy Bielsk Podlaski
Numer ogłoszenia: 65027 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37995 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę dróg gminnych o nr 107463B, 107465B, 107488B i części drogi powiatowej o nr 1689B na terenie Gminy Bielsk Podlaski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych o Nr 107463B i Nr 107465B na odcinku: Szastały - Pietrzykowo Gołąbki o łącznej długości 2271,23 m i przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 107488 B Szastały - Szkółka Grabowiec o długości 1890,85 m oraz przebudowa odcinka drogi powiatowej o Nr 1689B droga krajowa 66 - Bolesty o długości 110 m. Przebudowa dróg gminnych o Nr 107463B i Nr 107465B na odcinku: Szastały - Pietrzykowo Gołąbki. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości jezdni 5,0 m oraz wykonaniu obustronnych poboczy żwirowych o szerokości 1,0 m, poprawie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących rowów oraz remoncie istniejących przepustów, przebudowie istniejących zjazdów gospodarczych i na drogi boczne. Parametry techniczne dróg gminnych Nr 107463B i 107465B: drogi klasy - D przekrój - szlakowy kategoria ruchu - KR-1 szerokość jezdni - 5,0 m spadek poprzeczny jezdni - 2 % szerokość poboczy - 1,0 m spadek poprzeczny poboczy - 6 % Konstrukcja i technologia nawierzchni. Droga gminna Nr 107463B od km 0+000 do km 1+255,67: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 4 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 o zmiennej grubości, Droga gminna Nr 107463B: od km 1+255,67 do km 1+406,91: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 5 cm, wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem naturalnym stabilizowanym, mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0÷31,5 mm o zmiennej grubości, obustronne poszerzenie po 60 cm istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0÷31,5 mm grubości 30 cm, Droga gminna Nr 107465B: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 5 cm, wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem naturalnym stabilizowanym, mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0÷31,5 mm o zmiennej grubości, obustronne poszerzenie po 60 cm istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0÷31,5 mm grubości 30 cm, Drogi boczne: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 5 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0÷31,5 grubości 30 cm, Zjazdy gospodarcze nawierzchnia bitumiczna (szerokości 1,0 ÷ 1,5 m): warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla kategorii ruchu KR 1 grubości 5 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0÷31,5 grubości 15 cm, Nawierzchnia żwirowa: nawierzchnia z kruszywa naturalnego o uziarnieniu ciągłym 0÷31,5 grubości 20 cm Pobocza: nawierzchnia żwirowa grubości 9 cm Odwodnienie. Odwodnienie jezdni jest rozwiązane metodą powierzchniowego spływu wód opadowych i roztopowych do istniejących rowów i przepustów. Istniejące rowy wymagają oczyszczenia i nadania im odpowiednich spadków podłużnych celem prawidłowego odbioru wód. Niektóre istniejące przepusty (pod koroną drogi i zjazdami gospodarczymi) wymagają remontu. Ściek korytkowy. W miejscowości Szastały od km 0+440,55 do km 652,00 strona lewa oraz od km 0+593,00 do km 855,00 strona prawa dodatkowo zaprojektowano ściek korytkowy półokrągły wg KPED 01.03. Ściek należy wykonać na ławie betonowej z betonu C 8/10 o wymiarach przedstawionych na Rys. Nr 4.1. Na szerokości zjazdów ściek należy wykonać z brukowej kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej z betonu C 8/10 zgodnie z Rys. Nr 6.2. Ujścia ścieków zaprojektowano poprzez osadnik piasku (KPED 01.14) do osadnika betonowego wykonanego z kręgów O 1000 mm i h=1,5 m. Ujścia do istniejących rowów zaprojektowano poprzez przykanaliki z rur PCV O 200 mm. Ujścia przykanalików należy zabezpieczyć brukowcem na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Przepusty pod koroną drogi. W miejsce istniejącego przepustu z rur betonowych O 0,40 m i długości L=14,0 m w km 0+006,00 na drodze gminnej Nr 107465B wykonać przepust rur HDPE o gładkiej ściance wewnętrznej oraz spiralnie karbowanej zewnętrznej O 0,40 m i długości L=14,0 m. Po obu stronach przepustu (wlotu i wylotu) dno i skarpy zostaną umocnione brukowcem na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. W miejsce istniejącego przepustu z rur betonowych O 0,40 m i długości L=8,0 m w km 0+781,80 na drodze gminnej Nr 107465B należy wykonać przepust rur HDPE o gładkiej ściance wewnętrznej oraz spiralnie karbowanej zewnętrznej O 0,40 m i długości L=8,0 m. Po obu stronach przepustu (wlotu i wylotu) dno i skarpy zostaną umocnione brukowcem na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Oba przepusty należy ułożyć ze spadkiem 0,5%, Do wykonania podsypki przyjęto piasek o średnicy do 20 mm, natomiast do zasypki mieszankę żwirowo - piaskową o średnicy ziaren 0 - 31,5 mm. Zasypkę należy wykonać warstwowo z odpowiednim jej zagęszczaniem co 20- 30 cm. Przepusty pod zjazdami i drogami bocznymi. Pod zjazdami gospodarczymi i na drogi boczne zaprojektowano remont niezbędnych przepustów, aby udrożnić spływ wód. Istniejące rury betonowe O 0,30 m i O 0,40 m zastąpione zostaną rurami HDPE odpowiednio O 0,30 m i O 0,40 m. Dno i skarpy po obu stronach przepustu należy zabezpieczyć brukowcem na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Rowy przydrożne. Na całym odcinku drogi po obu stronach korony drogi należy oczyścić istniejące rowy nadając im odpowiednie spadki podłużne. Rowy powinny posiadać dno o szerokości 0,4 m, natomiast skarpy powinny mieć pochylenie w stosunku 1:1,5, a przeciwskarpy 1:1. Uzbrojenia projektowane. Nie projektowano dodatkowego uzbrojenia podziemnego jak i naziemnego niezwiązanego z funkcjonowaniem drogi. Istniejące zawory wodociągowe będą wymagały regulacji pod względem wysokościowym. Regulację tę należy przeprowadzić pod nadzorem pracowników odpowiednich gestorów sieci. Wyburzenia, wywłaszczenia, wycinka drzew. Inwestycja nie wymaga wyburzeń ani wycinki istniejącego drzewostanu powyżej 10 lat. Projektowana droga mieści się w istniejących pasach drogowych. Przebudowa części odcinka drogi powiatowej nr 1689 B droga krajowa 66 - Bolesty. Przedmiot inwestycji. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części odcinka drogi powiatowej nr 1689 B o łącznej długości 110,00 m. Parametry techniczne drogi powiatowej o Nr 1689 B: droga klasy - L przekrój - szlakowy kategoria ruchu - KR 1 szerokość jezdni - 5,50 m spadek poprzeczny jezdni - 2% szerokość poboczy - 1,0 m spadek poprzeczny poboczy - 6% Opis wykonywanych prac. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu poszerzenia podbudowy o szerokości do 50 cm i głębokości do 30 cm na całym przebudowywanym odcinku, wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 30 cm oraz wykonaniu oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej i rozłożeniu nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm. Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego. Następnym etapem robót będzie odmulenie istniejących rowów i uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym. Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 107488B Szastały - Szkółka Grabowiec. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni drogi, przebudowę nawierzchni zjazdów na przyległe działki i na drogi boczne, wykonanie poboczy żwirowych, zapewnienie właściwego odwodnienia korpusu drogi poprzez odmulenie istniejących przepustów oraz oczyszczenie rowów przydrożnych z zarośli i namułów, zabezpieczenie istniejącego kabla energetycznego biegnącego pod koroną drogi za pomocą rury dwudzielnej. Parametry techniczne drogi. droga klasy -D przekrój poprzeczny - trasowy szerokość jezdni - 5,0m szerokość poboczy- 1,0m kategoria ruchu - KR-1 grupa nośności podłoża - G1 (grunt niewysadzinowy). Konstrukcja nawierzchni na istniejącej nawierzchni żwirowej. W oparciu o warunki techniczne przyjęto konstrukcję nawierzchni: warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4cm, warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5cm, zasadnicza podbudowa z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20cm, warstwa wyrównawcza na istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o zmiennej grubości, nawierzchnia żwirowa gr. 10 cm. Roboty ziemne. Roboty ziemne wynikają głównie z wykonania koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonania poboczy, zjazdów na działki przyległe i drogi boczne oraz skarp. Wjazdy bramowe, zjazdy na działki (grunty rolne), drogi boczne. Na projektowanej trasie znajduje się 27 zjazdów na działki użytkowane rolniczo, które należy przebudować przyjmując następujące parametry: szerokość zjazdu - 5,0m, pobocza 0,5m. Na szerokości pobocza drogi gminnej zjazdy wykonać ze skosami 1:1 o nawierzchni bitumicznej jak jezdnia drogi. Pozostałe odcinki do granicy pasa drogowego wykonać o nawierzchni żwirowej o grubości 12cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm ułożonej na nasypie zjazdu z gruntu przepuszczalnego (pospółka lub piasek). Pod zjazdami należy przebudować uszkodzone przepusty i dostosować ich rzędne do rzędnych projektowanych rowów, stosując rury PCV O 40. Istniejące zjazdy od km 1+441 z prawej strony i od km 1+600 z lewej strony, prowadzące na tereny nadleśnictwa, należy zachować w dotychczasowym stanie. Dla zjazdów na drogi boczne, występujące na projektowanej przebudowie w km 1+373,60 i w km 1+594,90 przyjęto następujące parametry: szerokość zjazdu 5,0m, pobocza 0,5m. Na połączeniu z drogą gminną zastosowano łuki kołowe o promieniach 5,0m. Na szerokości pobocza drogi głównej zjazdy wykonać o nawierzchni bitumicznej jak nawierzchnię jezdni drogi. Pozostałe odcinki do granicy pasa drogowego wykonać o nawierzchni żwirowej o gr. 12cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20cm ułożonej na nasypie zjazdu z gruntu przepuszczalnego (pospółka lub piasek). Odwodnienie. Odwodnienie projektowanej drogi powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących rowów przydrożnych i przepustów. W ciągu drogi występują trzy przepusty, które wymagają przeprowadzenia następujących robót naprawczo-konserwacyjnych: przepust rurowy O 50 L=10m w km 0+137,50 - stan dobry, należy oczyścić z namułu i pogłębić istniejące rowy do rzędnych wlotu i wylotu. Umocnić skarpy kamieniem polnym murowanym na zaprawie cementowej ułożonej na podsypce piaskowej gr. 10 cm. przepust rurowy O 80 L=10 m w km 0+684,00 - stan dobry. Wykonać roboty naprawcze j.w. przepust rurowy O 80 L=12 m w km 1+271,00 - stan dobry. Wykonać roboty naprawcze j.w. Istniejące rowy należy odmulić i oczyścić z zarośli, krzaków i drzew. Uzbrojenie terenu. W km 1+845,70 istniejący kabel energetyczny należy zabezpieczyć przepustem typu ARROTA O 110mm L=6,0m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w projektach wykonawczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót. Wszelkie nazwy materiałów oraz producentów podane w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż podane przez projektanta. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony, pozycji w kosztorysie ofertowym, których dotyczy oraz złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia jako równorzędne w szczególności opis parametrów technicznych zastosowanych materiałów oraz urządzeń (np. atesty, karty techniczne). Powyższe dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoznaczności zaproponowanych rozwiązań równoważnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2481581,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1534707,62

  • Oferta z najniższą ceną: 1534707,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1996096,62

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.