eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › Remont-modernizacja kotłowni olejowej w istniejącym budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Somoninie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Somonino: Remont-modernizacja kotłowni olejowej w istniejącym budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Somoninie.
Numer ogłoszenia: 65023 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Somoninie im. Józefa Wybickiego , ul. Wolności 39, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 0-58 684 11 91, faks 0-58 684 11 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont-modernizacja kotłowni olejowej w istniejącym budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Somoninie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty sanitarne, instalacja kotła, roboty budowlwne wykończeniowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia - odpis aktualnego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o prowadzeniu działalności w branży sanitarnej oraz ogólnobudowlanej ; b) posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w odpowiedniej do zamówienia branży - sanitarnej. - wykazać się zrealizowaniem w ostatnich 5 latach lub w okresie prowadzenia działalności z należytą starannością co najmniej 1 roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i o wartości około 200 000,00 zł ( dla jednej roboty budowlanej) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) złożyć oświadczenie, iż w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie posiadał gwarancję ubezpieczeniową robót z tytułu szkód, od ryzyk budowlanych oraz od odpowiedzialności cywilnej o wartości 200 000,00 zł. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym; (zał. nr. 2); Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności 1.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby ( osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 1.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania robót zgodnie z zapisem w rozdz. III pkt. 1 ppkt. b oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 3); 1.3.1 imię i nazwisko kierownika budowy wraz z aktualnymi uprawnieniami na roboty sanitarne z wpisem do właściwej izby samorządu zawodowego; W przypadku nie złożenia dokumentu zgodnie z pkt. 1.3.1 złoży pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 wykonawca dołączy oświadczenie, iż w przypadku wyboru jego oferty w przeciągu 14 dni od podpisania umowy dostarczy gwarancję ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej i w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyk budowlanych na co najmniej 200 tys. zł. 1.5 odpowiednio wypełnione oświadczenie o podwykonawcach (zał. nr 4); 1.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (zał. nr 5). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wyżej wymieniony dokument (1.2, 1.6, ) musi złożyć każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsp.somonino.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSP , 83-314 Somonino, ul. Wolności 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:10, miejsce: ZSP , 83-314 Somonino, ul. Wolności 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.