To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-07
Wrocław: Sukcesywna dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem przez Wykonawcę.- drugie postępowanie.
Numer ogłoszenia: 65015 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33961 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem przez Wykonawcę.- drugie postępowanie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o. wraz z transportem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem przez Wykonawcę:1)Zadanie nr 1- dostawa mebli wypoczynkowych 2)Zadanie nr 2- dostawa mebli medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 2 do SIWZ(formularz cenowy). Wymagany termin dostaw produktów objętych przedmiotem zamówienia bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 08:00 -14:00 - wg bieżących potrzeb DCZP sp. z o. o., w ciągu ilości dni podanych w Załączniku nr 1- formularzu ofertowym od zgłoszenia zamówienia przez pracownika magazynu DCZP sp. z o. o. telefonicznie, faksem lub emailem.Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ciągu 2-ch dni roboczych od ich zgłoszenia faksem lub emailem. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Wymagany termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Zamawiającego. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.30.00 - Meble do sypialni, jadalni i salonu 33.19.20.00 - Meble medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metalowiec Sp. z o.o., ul. Fabryczna 2, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62375,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76417,56
Oferta z najniższą ceną: 76417,56 / Oferta z najwyższą ceną: 511330,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 308 na odcinku od Mysłakowic w km 29+588 do Kowar w km 25+223
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Wyk. audytu rozliczeń przewozów za 2023 r.
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 351 odcinkami pomiędzy m. Jagodzin oraz m. Stojanów w km 5+200 - 5+700, 6+100 - 7+060, 7+320 - 7+780, gmina Węgliniec
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż defibrylatorów dla wybranych placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów , realizowanych w ramach BO "Bijące serce Ursynowa - defibrylatory AED w placówkach dzielnicowych"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- Dostaw sprzętu medycznego
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- "Dostawa wyposażenia meblowego sal operacyjnych do wykonania na wymiar ze stali chirurgicznej wraz z usługą montażu i transportem."
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.