eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja wodociągu w ul. Zgierskiej od ul. Goplańskiej do ul. Julianowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Łódź: Modernizacja wodociągu w ul. Zgierskiej od ul. Goplańskiej do ul. Julianowskiej
Numer ogłoszenia: 65001 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZWiK Sp.zo.o. działający jako Pełnomocnik Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej sp. z o.o w Łodzi, ul. Piotrkowska 190, tel.042 6649100, fax 042 6649102, REGON 100077301 , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778454, 6778215, faks 042 6778453, 6778482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wodociągu w ul. Zgierskiej od ul. Goplańskiej do ul. Julianowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielkość zamówienia - poniżej 4 845 000 euro. 2. Przedmiot zamówienia : 2.1) przebudowa wodociągu fi 225 mm w ul. Zgierskiej (od ul. Goplańskiej do ul. Julianowskiej) z rur PE100 PN 10 SDR 11 warstwowych stosowanych w technologiach bezwykopowych odpornych na zarysowania powierzchni i wystąpienie obciążeń punktowych, montowanych metodą przecisku sterowanego - projektowana długość L = 781,26 m, 2.2) przebudowa wodociągu fi 200 mm w ul Zgierskiej (od ul. Julianowskiej do wys. posesji nr 117 oraz przejście pod ulicą Zgierską od ul. Stefana do ul. Wąskiej) z rur PE100 PN 10 SDR 11 warstwowych stosowanych w technologiach bezwykopowych odpornych na zarysowania powierzchni i wystąpienie obciążeń punktowych, montowanych metodą crackingu statycznego łączna projektowana długość L = 84.37 m, 2.3) przebudowa wodociągu fi 200 mm w ul. Zgierskiej (przejście pod ulicą na wys. posesji nr 115) z rur PE100 PN 10 SDR 11 warstwowych stosowanych w technologiach bezwykopowych odpornych na zarysowania powierzchni i wystąpienie obciążeń punktowych, montowanych w istniejącym przepuście żelbetowym fi 500 mm z zastosowaniem stalowej rury osłonowej - projektowana długość L = 54,50 m, 2.4) budowa wodociągu fi 100 mm w ul. Konarskiego (od istniejącej końcówki w ulicy do przebudowanego wodociągu w ul Zgierskiej) z rur z żeliwa sferoidalnego montowanego w wykopie otwartym - projektowana długość L = 29,86 m, 2.5) budowa wodociągu fi 150 mm w ul. Chrobrego (od istniejącej końcówki w ulicy do przebudowanego wodociągu w ul Zgierskiej) z rur z żeliwa sferoidalnego montowanego w wykopie otwartym projektowana długość L = 26,21 m, 2.6) likwidacja wodociągu w ul. Zgierskiej na odcinku od posesji nr 69 do wys. posesji nr 115 wraz z odejściami w sąsiednie ulice oraz z fragmentami przyłączy - wykonać poprzez zamulenie pianobetonem - projektowana długość fi 200 mm L= 763,02m, - projektowana długość fi 150 mm L=204.83m 2.7) przełączenie istniejących przyłączy do posesji - 7 szt. Opis przedmiotu zamówienia określonego w pkt.2 zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Pełnomocnik zamawiającego przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 24 000,00 zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Pełnomocnika zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Noble Bank S.A. Oddział w Łodzi, ul. Wodna 39/41, 90-046 Łódź 89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na modernizację wodociągu w ul. Zgierskiej. Wadium wnoszone w pieniądzu Pełnomocnik zamawiającego przechowuje na ww. rachunku bankowym. Zaleca się aby oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) załączyć do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) zaleca się by było potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Pełnomocnika zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Pełnomocnikowi zamawiającego pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ; 4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Pełnomocnika zamawiającego. 6. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 7. Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp . 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Pełnomocnik zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnik zamawiającego żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Pełnomocnika zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Pełnomocnik zamawiającego zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Pełnomocnik zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 12.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie, 12.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : - 3 zamówień na roboty budowlane, których przedmiotem była budowa wodociągów metodą przecisku sterowanego , o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 250 000 zł, - 1 zamówienia na robotę budowlaną, której przedmiotem byłą likwidacja przewodu poprzez zamulenie pianobetonem, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1),2.2) i 2.3) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą : - uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak : sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia - będącej członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2000r. nr 5, poz. 42) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63, pos.394), Z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów A, B i C. A. Uprawnienia, o których mowa powyżej w pkt.3) powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.). B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. C. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1) i 2.4) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z założeniami określonymi w rozdziale XIV Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach , określonych w § 5 ust. 4 , § 6 ust. 4 i ust. 6 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy) tzn. 1. § 5 ust. 4- Strony dopuszczają zmianę terminów przekazania placu budowy, zakończenia robót i wykonania przedmiotu umowy , spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Inwestora zastępczego lub Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Inwestora zastępczego lub od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np. : konieczność przesunięcia terminu przekazania placu budowy, udzielenia zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy tj. :warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, wystąpienie robót dodatkowych i zamiennych, o których mowa w § 6 ust. 6 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy). Zmiana w/w terminów wymaga aneksu do umowy i musi być udokumentowana. Pismo (wniosek) dotyczące zawarcia aneksu obejmującego zmiany w/w terminów strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć w terminie 7 dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności, potwierdzonej wpisem w Dziennik Budowy. 2. § 6 ust. 4- Zamawiający dopuszcza zmianę kwoty wynagrodzenia brutto, wyszczególnionego w § 6 ust.1 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy), w przypadku zmiany stawki procentowej podatku od towarów i usług VAT na przedmiot niniejszego zamówienia. Powyższa zmiana może nastąpić na podstawie wniosku (pisma) Wykonawcy, który określi podstawę prawną takiej zmiany oraz po otrzymaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana kwoty wynagrodzenia brutto wymaga aneksu do umowy. 3. § 6 ust. 5 - w okresie realizacji zmianie ulec mogą zakresy rzeczowe i wynagrodzenie etapów robót. 4. § 6 ust. 6 - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych, o których mowa w § 6 ust.7 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy) , nie przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w §6 ust.1 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy). 5. § 12 ust. 4 - Zamawiający przewiduje zmianę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następstwie przypadków, o których mowa w §5 ust. 4 oraz w §6 ust.4 i ust. 6 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy). Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 12 ust. 6 i § 7 ust. 5 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy) tzn. 1. § 13 ust. 6 - Strony zobowiązują się do natychmiastowego pisemnego informowania o każdej zmianie adresu, telefonu i faksu bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. 2. § 7 ust. 5 - Zmiana osób, o których mowa w § 7 ust. 1 i 2 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 235 PLN + koszt przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Formalności jakie powinny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wybrany Wykonawca w dacie podpisania umowy zobowiązany jest złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego niżej wymienione dokumenty : 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale XVIII SIWZ 2. W przypadku wykonawcy, który jest osobą fizyczną - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis. 3. Wykonawca jako wytwórca odpadów ( w tym mas ziemnych ) zobowiązany jest złożyć stosowne (odpowiednie) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. 2007 nr 39, poz. 251 ze zm.) tj. : - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie - decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami. Uwaga Dokumenty wymienione powyżej w pkt.2-3- mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wykonawcy występujący wspólnie : a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich współpracę i dostarczenia jej Pełnomocnikowi zamawiającego w terminie wskazanym w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej następujące postanowienia : - wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę), -określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotu zamówienia ), -wskazanie lidera do ich reprezentowania i zawarcia umowy o ile to nie wynika z dokumentów przedłożonych do oferty, -zapis mówiący, że wszyscy wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, -umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości, -zapis mówiący, że lider jest upoważniony do otrzymywania płatności i wszelkiej korespondencji, - zapis mówiący, że żaden z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora. Umowa podmiotów występujących wspólnie winna być złożona w oryginale. Uwaga 1. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego : 1.1) w terminie 3 dni od daty podpisania umowy odpis dokumentu poświadczającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy tzn. uprawnienia kierownika budowy, o których mowa w rozdziale VI pkt.1.3) SIWZ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.2) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy odpis polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ważność ubezpieczenia na okres trwania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.