eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta w Jaśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Jasło: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta w Jaśle
Numer ogłoszenia: 6499 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308301 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta w Jaśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - bieżące utrzymywanie w czystości posadzek, paneli podłogowych, dywanów, chodników i wykładzin podłogowych (ok.600m2), mebli, sprzętu biurowego, urządzeń sanitarnych i sanitariatów(o powierzchni płytek na ścianach ok.493m2),urządzenia dźwigowego ( wnętrza kabiny i szybu windowego na zewnątrz), balustrad, poręczy, lamp oświetleniowych, stolarki drzwiowej ( 114 szt.), okiennej i żaluzji pionowych itp., - utrzymanie w czystości posadzek z zachowaniem stałego połysku, - czyszczenie dywanów i wykładzin dywanowych specjalistycznym sprzętem i środkami co najmniej 2 razy w roku (w pierwszym i trzecim kwartale roku), - sprzątanie klatki schodowej do piwnicy oraz korytarza piwnicy w zależności od potrzeb jednak nie rzadziej jak raz na tydzień (ok.49m2), - sprzątanie pomieszczeń w piwnicach urzędu - w zależności od potrzeb jednak nie rzadziej jak raz na miesiąc (ok.90m2), - pastowanie wykładzin podłogowych PCV oraz płytek ceramicznych z częstotliwością wg potrzeb jednak nie rzadziej jak co najmniej raz na dwa tygodnie, - utrzymywanie porządku i czystości, a w zimie odśnieżanie i zwalczanie śliskości na zewnątrz budynku w obrębie wejść ( tarasy i schody wejściowe - ok. 94m2), - mycie okien dwa razy do roku w terminach do 30 kwietnia i 30 listopada (ok.185m2), - codzienne zbieranie makulatury w pokojach biurowych z pojemników przeznaczonych do tego celu, oraz składowanie jej w zbiorczych pojemnikach wskazanych przez Zleceniodawcę, - mycie naczyń ( szklanki, termosy, itp.) po spotkaniach, zebraniach i sesjach organizowanych w Urzędzie Miasta w Jaśle. 2. Wyposażenie w odzież ochronną i roboczą oraz środki czystości niezbędne do wykonywania ww. zakresu prac zapewnia wykonawca. 3. Środki higieny dla pracowników Urzędu Miasta w Jaśle tj. papier toaletowy, ręczniki i mydło zapewnia zamawiający. 4.Czas wykonywania przedmiotu zamówienia: - w godz. od 9.00 do 15.30 bieżące uzupełnienie porządków oraz sprzątanie w pokojach zamykanych i plombowanych o godz.15.30, - od godz.15.30 wykonanie pozostałych prac zgodnie z pkt.3.1. 5. Powierzchnia sprzątania może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - 20 % obniżenia miesięcznego wynagrodzenia, ustalonego przetargiem, w przypadku stwierdzenia w danym miesiącu uchybień w wykonywaniu obowiązków określonych w pkt.3.1 przez wykonawcę, - obniżenia lub zwiększenia wynagrodzenia proporcjonalnie do ograniczenia lub zwiększenia przez Zamawiającego powierzchni sprzątania określonej w pkt. 3.7. 7. Powierzchnia obiektów Urzędu Miasta w Jaśle do sprzątania - budynek - Jasło, ul. Rynek 12 - 1.649 m2 - budynek - Jasło, ul. PCK 2a - 327 m2 Razem: 1.976 m2 Uwaga: powierzchnia tj.1976 m2, nie obejmuje powierzchni tarasów i schodów zewnętrznych. 8. Wymogiem koniecznym jest aby usługę wykonywało codziennie co najmniej 4 osoby.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo Socjalnych Antema Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 8A, 58-506 JELENIA GÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201626,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162190,08

  • Oferta z najniższą ceną: 140137,92 / Oferta z najwyższą ceną: 305365,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.