eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej 95, oleju opa³owego lekkiego dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-11-19



Og³oszenie nr 649955-N-2018 z dnia 2018-11-19 r.

Zwi±zek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina": Dostawa oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej 95, oleju opa³owego lekkiego dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zwi±zek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina", krajowy numer identyfikacyjny 25081047800000, ul. pl. ¦w. Józefa  5 , 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 627 635 650, e-mail przetargi@czystemiasto.pl, faks 627 635 651.
Adres strony internetowej (URL): www.czystemiasto.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.czystemiasto.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.czystemiasto.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zak³ad Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw'', Orli Staw 2, 62-834 Ceków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej 95, oleju opa³owego lekkiego dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
Numer referencyjny: UA.271.1.15.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
1 i 2
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" do Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw´´, Orli Staw 2, 62-834 Ceków: 1) oleju napêdowego w szacunkowej ilo¶ci 208 000 litrów oraz benzyny bezo³owiowej 95 w szacunkowej ilo¶ci 500 litrów (Zadanie nr 1), 2) oleju opa³owego lekkiego w szacunkowej ilo¶ci 24 000 litrów (Zadanie nr 2) na adres: Zak³ad Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, Orli Staw 2, 62 - 834 Ceków. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Czê¶ci II SIWZ. 3. W przypadku, gdy w wyniku z³o¿enia przez Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy zamówieñ, w których ³±czna ilo¶æ zamawianego paliwa nie wyczerpie ilo¶ci paliwa okre¶lonego w umowie, wówczas nie bêdzie to rodzi³o po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o zap³atê wynagrodzenia za niezrealizowan± ilo¶æ oraz o zap³atê odszkodowania w zwi±zku ze zmniejszeniem ilo¶ci. W zwi±zku z tym, Zamawiaj±cy w toku realizacji umowy zastrzega sobie prawo ograniczenia szacunkowej ilo¶ci paliwa o 20%.

II.5) G³ówny kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09134100-8
09132100-4
09135100-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-01-02   lub zakoñczenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, je¿eli Wykonawca posiada i przed³o¿y aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla tego z Wykonawców, który bêdzie wykonywa³ koncesjonowan± cze¶æ zamówienia) - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy: 1) w zakresie Zadania nr 1 - wyka¿± wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy oleju napêdowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ brutto oraz co najmniej jednej dostawy benzyny bezo³owiowej 95 o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000,00 z³ brutto, 2) w zakresie Zadania nr 2 - wyka¿± wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia na wezwanie Zamawiaj±cego w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4)1.1)-2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)1.1)-2) dotycz±cych ka¿dego z nich. UWAGA: dokumentów wskazanych w pkt III.4)1.1)-2) Wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu nie za³±czaj± do oferty. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia wskazanych o¶wiadczeñ w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni. Termin z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt III.4)1.3): wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wy³±cznie na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) wykaz wykonanych dostaw spe³niaj±cych warunki o których mowa odpowiednio dla danego Zadania w pkt. III.1.3) IDW - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi za³±cznik do IDW; 2) dowody okre¶laj±ce czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. III. 5)1.1), zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; 3) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem, o której mowa w pkt. III.1.1) - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt. III.1.1) oraz pkt. III.1.3) odpowiednio dla wybranego zadania - dopuszcza siê ³±czne spe³nienie tych warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W przypadku braku ³±cznego spe³nienia warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy podlegaj± wykluczeniu z postêpowania z powodu, o którym mowa art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Podstawowym elementem Oferty jest z³o¿ony w oryginale wype³niony i podpisany "Formularz oferty" - zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowi±cym za³±cznik nr 1 do IDW lub na nim. 2. Oferta musi byæ podpisana przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacj± ujawnion± w aktualnym odpisie z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, lub 2) osoby posiadaj±ce wa¿ne pe³nomocnictwo, którego orygina³, lub kopiê po¶wiadczon± notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em, lub odpis albo wyci±g z dokumentu sporz±dzony przez notariusza - nale¿y do³±czyæ do oferty; 3) przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do z³o¿enia lub podpisania oferty upowa¿nia równie¿ do po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii wszystkich dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e z tre¶ci pe³nomocnictwa wynika co innego. 3. Do oferty nale¿y do³±czyæ: 1) o¶wiadczenie, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - w oryginale; 2) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp - zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- w oryginale; 3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) - w oryginale albo kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 4) pe³nomocnictwo do podpisania oferty (je¶li dotyczy) - w oryginale albo kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 5) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 15 IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: a) Dla Zadania nr 1 - 16 000,00 PLN (s³ownie: szesna¶cie tysiêcy z³otych 00/100); b) Dla Zadania nr 2 - 1 000,00 PLN (s³ownie: tysi±c z³otych 00/100). 2. Formê wniesienia wadium wybiera Wykonawca spo¶ród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieni±dzu (PLN) nale¿y wnie¶æ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: 86 1020 2212 0000 5302 0280 7360 z dopiskiem: "Wadium, nr sprawy UA.271.1.15.2018". Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie wykonania przelewu na wskazane konto Zamawiaj±cego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach ni¿ pieniê¿na orygina³ dowodu ich wniesienia nale¿y w³o¿yæ do koperty z ofert± w osobnej koszulce (nie wpinaæ trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 15.3. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcê w dniu sk³adania ofert lub dniu poprzedzaj±cym mo¿e okazaæ siê zbyt pó¼ne. 6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, porêczenia z ich tre¶ci musi jednoznacznie wynikaæ: nazwa zlecaj±cego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±; kwota gwarancji; termin wa¿no¶ci gwarancji, bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadku zaistnienia przes³anek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Kserokopiê dowodu wp³aty wniesienia wadium np. kserokopiê gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej nale¿y wpi±æ trwale do oferty. Kserokopia ta winna byæ po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przes³anek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wadium musi zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert± tj. 30 dni, licz±c od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ istotnych zmian umowy w nastêpuj±cych sytuacjach i w nastêpuj±cych zakresach: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, je¶li zmiana ta wp³ywa na zakres lub warunki wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy; 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" do Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw´´, Orli Staw 2, 62-834 Ceków oleju napêdowego oraz benzyny bezo³owiowej 95.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" do Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw´´, Orli Staw 2, 62-834 Ceków - oleju napêdowego w szacunkowej ilo¶ci 208 000 litrów oraz benzyny bezo³owiowej 95 w szacunkowej ilo¶ci 500 litrów (Zadanie nr 1) na adres: Zak³ad Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, Orli Staw 2, 62 - 834 Ceków.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09100000-0, 09134100-8, 09132100-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-01-02
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" do Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw´´, Orli Staw 2, 62-834 Ceków: oleju opa³owego lekkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" do Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw´´, Orli Staw 2, 62-834 Ceków: oleju opa³owego lekkiego w szacunkowej ilo¶ci 24 000 litrów (Zadanie nr 2) na adres: Zak³ad Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, Orli Staw 2, 62 - 834 Ceków.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09100000-0, 09135100-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-01-02
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.