To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Niedrzwica Duża: Dostawy obejmujące materiały biurowe i edukacyjne oraz odzież na potrzeby prowadzenia zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Równamy do lepszych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 64961 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42795 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy obejmujące materiały biurowe i edukacyjne oraz odzież na potrzeby prowadzenia zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Równamy do lepszych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Dostawy obejmujące materiały biurowe i edukacyjne oraz odzież na potrzeby prowadzenia zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Równamy do lepszych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W zw. z tym, każdą wyspecyfikowaną część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. KOD CPV; - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Część I 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22111000-1 - Podręczniki szkolne 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego Część II 18412000-0 - Odzież sportowa, 18222100-2 - Zestawy ubraniowe 18420000-9 - Dodatki odzieżowe Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 odrębne części przedmiotu zamówienia tj.: - część 1 przedmiotu zamówienia obejmującą dostawę: materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWIZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 miesięczny okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia - część 2 przedmiotu zamówienia obejmująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWIZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24 miesięczny okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: 1.Szkoły Podstawowej im. ks. Stanisława Konarskiego w Niedrzwicy Kościelnej 2.Gimnazjum Nr 2 im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Niedrzwicy Kościelnej 3.Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Strzeszkowicach Dużych Szczegółowe informacji na temat, gdzie Wykonawca ma dostarczyć daną rzecz znajdują się w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składający ofertę dostarczy: a) w części I - karty katalogowe lub opis oferowanego towaru lub zdjęcie b) w części II - zdjęcie lub wzór lub opis oferowanego towaru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Asortyment winien odpowiadać następującym warunkom: a)muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich b)posiadać deklarację CE Ilekroć w SIWZ, w tym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na towary jakościowo równoważne. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o takich samych lub lepszych parametrach, w szczególności wydajność/jakość produktu równoważnego nie może być mniejsza niż produktu oryginalnego. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane towary są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Jeżeli Wykonawca zaoferuje towary eksploatacyjne równoważne - Zmawiający żąda, aby Wykonawca wpisał w formularzu ofertowym (wykaz asortymentowo - ilościowy) w szczególności: nazwę producenta, model. Zgodnie z art.93 ust. 1a pzp, Zamawiający oświadcza, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 18.41.20.00 - Odzież sportowa 18.22.21.10 - 18.22.21.10 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWIZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDU-MAX Sławomir Złoch, Bącka Huta 17c, Miechucino, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70939,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86082,26
Oferta z najniższą ceną: 86082,26 / Oferta z najwyższą ceną: 158338,34
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa: kostiumów teatralnych i stroi gimnastycznych na potrzeby zajęć tanecznych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWIZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDU-MAX Sławomir Złoch, Bącka Huta 17c, Miechucino, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8757,10
Oferta z najniższą ceną: 8757,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8757,10
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Dostawa odzieży dla projektów p.n. Piłkarskie Marzenia i Trening czyni z nas mistrza, realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa.
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.