eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Rozbudowa ulicy Grodzkiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64957 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Włocławek: Rozbudowa ulicy Grodzkiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35428 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 910866910, ul. ul. Zielony Rynek  11/13, 87-800  Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (54) 414 40 00, faks (54) 414 42 57, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa ulicy Grodzkiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.21.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudowa drogi powiatowej - Rozbudowa ulicy Grodzkiej od km 0+000 do km 1+490 (od skrzy#owania z Mostem Marszałka Rydza Śmigłego do Grodzkiej 83 a) - odcinek o długości ok. 1490 m wraz z odcinkami przejściowymi powiązania nowych nawierzchni jezdni, ciągów pieszych i rowerowych z istniejącymi. Uwaga! Przedmiotowe postępowanie dotyczy rozbudowy ulicy Grodzkiej jedynie odcinka od km 0+000 do km 1+490. Planowane przedsięwzięcie obejmuje w szczególności: - rozbudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej dla ruchu kategorii KR3; - budowę jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; - budowę wysp kanalizujących ruch o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; - rozbudowę i budowę chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; - budowę drogi dla rowerów (ścieżki rowerowej) o nawierzchni bitumicznej; - budowę nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej betonowej; -rozbudowę i budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; - budowę miejsc parkingowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; - rozbudowę i budowę zatok autobusowych o nawierzchni betonowej; - zagospodarowanie zielenią terenu przyległego wraz wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych; - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; - przebudowę linii napowietrznej niskiego napięcia kolidującej z projektowanym układem drogowym (przedmiotowy zakres wykona Gestor Sieci); - przebudowę linii oświetleniowej kolidującej z projektowanym układem drogowym (przedmiotowy zakres wykona Gestor Sieci); - budowę sieci kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowana dokumentacja projektowa i ostateczna decyzja o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: - likwidacje wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulacje wysokościowa urządzeń obcych, - odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), odtworzenie oznakowania (w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru, Wydziałem Komunikacji Urzędu Miasta Włocławek, Miejskim Zarządem Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku), - roboty pomiarowe, geodezyjna inwentaryzacje powykonawcza, ewentualne sporządzenie dodatkowych projektów tymczasowej organizacji ruchu, - koszt odtworzenia punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót, - koszt ewentualnej naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urządzeń / elementów zagospodarowania terenu, znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót, - skorelowanie realizacji w/w robót budowlanych z robotami realizowanymi przez gestorów sieci: o Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Włocławku polegającymi na przebudowie sieci wodociagowej i sanitarnej, o Energa - Operator S.A. oraz Energa - Oswietlenie Sp. z o. o. polegającymi na przebudowie linii napo-wietrznej niskiego napięcia oraz przebudowie linii oświetleniowej kolidującej z projektowanym układem drogowym, - wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7139474.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo-Inżynieryjnego S.A.,  sekretariat@pbdi.pl,  ul. Wapienna 10,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4785946,85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4785946,85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6548646,58
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.