eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › zaprojektowanie, wytworzenie, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnej wystawy edukacyjnej Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Zielona Góra: zaprojektowanie, wytworzenie, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnej wystawy edukacyjnej Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS
Numer ogłoszenia: 64941 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25427 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zielonogórski Ośrodek Kultury "AMFITEATR", ul. Festiwalowa 3, 65-520 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4511005, faks 068 4511003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instutycja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie, wytworzenie, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnej wystawy edukacyjnej Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wytworzenie, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnej wystawy edukacyjnej Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS zlokalizowanego w centrum miasta Zielona Góra, przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 10. 2. Wystawa ma charakter edukacyjny i popularnonaukowy i jest adresowana do zwiedzających począwszy od 9. roku życia. Wszystkie stanowiska wystawy (z wyłączeniem Centrum lotów kosmicznych) mają mieć charakter samoobsługowy, to jest pozwalać zwiedzającym na zapoznanie się z prezentowanym zjawiskiem i przeprowadzenie zaplanowanych doświadczeń bez udziału przewodnika lub animatora. 3. Wystawa składa się z trzech części, rozmieszczonych w odrębnych pomieszczeniach na różnych kondygnacjach budynku: 1) Laboratorium optyczne (kondygnacja podziemna) składające się m.in. z 8 stanowisk: a) Radiometr Crookesa (wiatraczek słoneczny); b) Krążek Newtona; c) Zestaw demonstracyjny optyki geometrycznej; d) Zestaw demonstracyjny optyki falowej; e) Rozszczepienie światła białego przez pryzmat. Demonstracja zjawiska dyspersji; f) Zwierciadło wklęsłe; g) Spektroskop; h) Całkowite wewnętrzne odbicie - światłowody; 2) Ekspozycja astronomiczna Układ Słoneczny (parter/foyer) składająca się m.in. z: a) systemu do projekcji multimedialnych na sferycznym ekranie (kuli) wraz z wyciemnieniem; b) 9 stanowisk poświeconych 8 planetom Układu Słonecznego i Księżycowi; c) 3 stanowisk poświeconych meteorytom; d) stanowiska poświęconego Janowi Keplerowi; 3) Centrum lotów kosmicznych (antresola) - multimedialna pracownia komputerowa składająca się ze stanowisk dla 30 uczestników zajęć i stanowiska dla prowadzącego; 4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. W załącznikach do SIWZ Zamawiający przedstawił rzuty wszystkich 3 kondygnacji (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz wizualizację wnętrz (załącznik nr 11 do SIWZ) budynku przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 10 w Zielonej Górze, przeznaczonego na multimedialną wystawę edukacyjną Centrum Nauki Keplera - Planetarium WENUS. 5. Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą wykonawca przedstawił dokumenty (w formie papierowej) niezbędne dla dokonania oceny oferty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zwane też dalej projektami ofertowymi, tj.: a. Plany zagospodarowania powierzchni (floorplany) każdej z 3 przestrzeni (Laboratorium optyczne, Ekspozycja astronomiczna Układ Słoneczny, Centrum lotów kosmicznych). Plany zagospodarowania powierzchni muszą umożliwiać Zamawiającemu ocenę oferty z zastosowaniem kryteriów opisanych w pkt 27 SIWZ, oraz na ocenę czy- i w jakim stopniu zostały spełnione wymogi Zamawiającego względem aranżacji wystawy zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W szczególności oznacza to konieczność umieszczenia na planach wszystkich stanowisk i elementów scenografii umieszczonych w miejscach proponowanych dla nich przez Wykonawcę, przedstawionych w skali; b. Wizualizacje każdej z 3 przestrzeni (Laboratorium optyczne, Ekspozycja astronomiczna Układ Słoneczny, Centrum lotów kosmicznych). Każda przestrzeń musi zostać na wizualizacjach ukazana z co najmniej dwóch kierunków (perspektyw). Wizualizacja musi umożliwiać Zamawiającemu ocenę oferty z zastosowaniem kryteriów opisanych w pkt 27 SIWZ, oraz na ocenę czy- i w jakim stopniu zostały spełnione wymogi Zamawiającego względem stanowisk i aranżacji wystawy zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W szczególności oznacza to konieczność umieszczenia na wizualizacjach wszystkich widocznych stanowisk i elementów scenografii umieszczonych w miejscach proponowanych dla nich przez Wykonawcę, przedstawionych w kolorach proponowanych dla nich przez Wykonawcę i w odpowiedniej skali; c. Opisy i szkice każdego z ocenianych stanowisk, tj. 8 stanowisk Laboratorium optycznego, o których mowa w pkt 3.4.1) SIWZ oraz 14 stanowisk Ekspozycji astronomicznej Układ Słoneczny, o których mowa w pkt 3.4.2) SIWZ. Zakres i szczegółowość opisu i szkicu muszą umożliwiać Zamawiającemu ocenę oferty z zastosowaniem kryteriów opisanych w pkt 27 SIWZ, oraz na ocenę czy- i w jakim stopniu zostały spełnione wymogi Zamawiającego względem stanowisk zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W szczególności oznacza to ukazanie na szkicach elementów stanowiska kluczowych dla przeprowadzenia doświadczenia i zawarcie w opisach niezbędnych informacji dotyczących przebiegu interakcji Zwiedzającego ze Stanowiskiem, przebiegu doświadczenia oraz materiałów i technologii zastosowanych przy produkcji stanowiska; d. 2 wzory (tekst i projekt graficzny) instrukcji obsługi stanowiska oraz opisu i elementów ilustracyjnych wyjaśniających prezentowane zagadnienie i ułatwiające jego zrozumienie (jeden wzór instrukcji i opisu dla przykładowego stanowiska z Laboratorium optycznego i jeden wzór instrukcji i opisu dla przykładowego stanowiska z Ekspozycji astronomicznej Układ Słoneczny). 6. Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie zaprojektowania, wytworzenia, dostawy, montażu i uruchomienia Laboratorium Optycznego, o którym mowa w pkt 3.4.1) SIWZ (dotyczy pkt 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ): 6.1. Uwzględnienie uwag Zamawiającego i wskazówek zmian w stosunku do projektów ofertowych złożonych w ramach oferty przetargowej w niniejszym postępowaniu, 6.2. Wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego uszczegółowionych projektów Stanowisk, ich rozmieszczenia i scenografii z uwzględnieniem zmian i wskazówek Zamawiającego. Zamawiający wymaga przygotowania projektu, który: 6.2.1. Zilustruje dokładny wygląd Stanowisk ze szczególnym uwzględnieniem interfejsów użytkownika, niezależnie od ich rodzaju i wykorzystywanych w interakcji zmysłów, 6.2.2. Będzie zawierał szczegółowy opis przebiegu interakcji zwiedzającego, 6.2.3. W części rysunkowej lub opisowej będzie przedstawiał budowę i rozwiązania techniczne głównych podzespołów Stanowisk, 6.2.4. Wskaże zastosowane materiały i technologie, 6.2.5. Wykaże trwałość i niezawodność przyjętych rozwiązań, 6.2.6. Będzie zawierał analizę bezpieczeństwa zwiedzających i opisywał główne zagrożenia na każdym stanowisku oraz sposób ich ograniczenia, 6.3. Wykonanie prototypów Stanowisk zgodnie z projektami i udostępnienie Zamawiającemu do przeprowadzenia prób funkcjonalnych, 6.4. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla osoby eksperta odpowiedzialnego za wytworzenie wysokiej jakości tekstów opisów i instrukcji, a następnie przygotowanie tekstów opisów i instrukcji, które zostaną umieszczone na stanowiskach i przedłożenie ich Zamawiającemu do akceptacji, 6.5. Przygotowanie tłumaczeń opisów i instrukcji na język angielski i przedłożenie ich Zamawiającemu do akceptacji, 6.6. Wyprodukowanie, dostarczenie i zainstalowanie Stanowisk zgodnie z zaakceptowanymi projektami i z uwzględnieniem uwag zgłoszonych w trakcie prób funkcjonalnych, 6.7. Uruchomienie Stanowisk i ich pełna kalibracja, 6.8. Przeprowadzenie testów funkcjonalnych z udziałem reprezentanta Zamawiającego oraz grup kontrolnych reprezentatywnych dla docelowych odbiorców, 6.9. Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi Stanowisk, procedur obsługi technicznej oraz obsługi oprogramowania, 6.10. Przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji składającej się co najmniej z instrukcji obsługi technicznej i konserwacji każdego ze stanowisk wraz z blokowymi schematami elektrycznymi i oryginalnymi instrukcjami obsługi podzespołów pochodzących od producentów zewnętrznych 6.11. Złożenie pisemnego oświadczenia o bezpieczeństwie każdego ze stanowisk zarówno dla zwiedzających jak i personelu technicznego Zamawiającego 6.12. Udzielenie pisemnej gwarancji i świadczenie usług gwarancyjnych przez okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 6.13. Zapewnienie zapasu niezbędnych części zapasowych i zużywających się na cały okres gwarancji. 7. Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie zaprojektowania, dostawy, instalacji i uruchomienia Systemu do projekcji multimedialnych na sferycznym ekranie (kuli) wraz z wyciemnieniem, o którym mowa w pkt 3.4.2)a) SIWZ wchodzącego w skład Ekspozycji astronomicznej Układ Słoneczny (dotyczy pkt. 2.1 Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ): 7.1. Dostarczenie pełnej specyfikacji udostępnionej przez producenta Systemu potwierdzającej jego zgodność z minimalnymi wymaganiami technicznymi. 7.2. Wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego projektu zainstalowania Systemu na parterze budynku Planetarium w strefie ograniczonej liniami A-C w pionie oraz 5-6 w poziomie, przedstawionej na rzucie parteru stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga przygotowania projektu, który: 1) Zapewni możliwość uczestnictwa w pokazie grupie do 30 osób ustawionych w okrąg o średnicy około 4 metrów, 2) Zapewni stabilne i bezpieczne zamocowanie urządzeń wchodzących w skład systemu do podłoża z uwzględnieniem przebiegu istniejących instalacji podpodłogowych, 3) Zapewni pewne i bezpieczne podłączenie Systemu do instalacji elektrycznej w budynku, 4) Zapewni pełną funkcjonalność Systemu zgodnie z jego przeznaczeniem i przewidywanym sposobem wykorzystywania. 7.3. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla osoby eksperta odpowiedzialnego za wytworzenie wysokiej jakości tekstów opisów i instrukcji lub źródła pozyskania treści, a następnie przygotowanie tekstów opisów, instrukcji i komunikatów, które zostaną umieszczone w systemie i przedłożenie ich Zamawiającemu do akceptacji, 7.4. Przygotowanie tekstów w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) i przedłożenie ich Zamawiającemu do akceptacji, 7.5. Zainstalowanie Systemu zgodnie z zaakceptowanym projektem opisanym w punkcie 3.8.2. SIWZ powyżej, 7.6. Uruchomienie Systemu, jego pełna kalibracja oraz instalacja oprogramowania sterującego, a także oprogramowania, o którym mowa w OPZ pkt. 2.1 lit. j), 7.7. Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi Systemu, procedur obsługi technicznej oraz obsługi oprogramowania, 7.8. Instalacja i uruchomienie na komputerze wskazanym przez Zamawiającego oprogramowania, o którym mowa w OPZ pkt. 2.1 lit. k), 7.9. Przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji składającej się co najmniej z instrukcji obsługi sprzętu oraz Instrukcji obsługi oprogramowania sterującego w języku polskim lub angielskim, 7.10. Przeprowadzenie testów funkcjonalnych z udziałem reprezentanta Zamawiającego, 7.11. Udzielenie pisemnej gwarancji i świadczenie usług gwarancyjnych przez okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 7.12. Świadczenie przez okres minimum 12 miesięcy usługi wsparcia przez producenta Systemu w jego obsłudze i programowaniu realizowanej poprzez możliwość konsultacji drogą elektroniczną w języku polskim lub angielskim. 8. Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie zaprojektowania, wytworzenia, dostawy, montażu i uruchomienia pozostałych stanowisk interaktywnych wchodzących w skład Ekspozycji astronomicznej Układ Słoneczny, o których mowa w pkt 3.4.2)b)- d) SIWZ (dotyczy pkt od 2.2 do pkt. 2.4 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ): 8.1. Uwzględnienie uwag Zamawiającego i wskazówek zmian w stosunku do projektów ofertowych złożonych w ramach oferty przetargowej w niniejszym postępowaniu, 8.2. Wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego uszczegółowionych projektów Stanowisk, ich rozmieszczenia i scenografii z uwzględnieniem zmian i wskazówek Zamawiającego. Zamawiający wymaga przygotowania projektu, który: 1) Zilustruje dokładny wygląd Stanowisk ze szczególnym uwzględnieniem interfejsów użytkownika niezależnie od ich rodzaju i wykorzystywanych w interakcji zmysłów, 2) Będzie zawierał drobiazgowy opis przebiegu interakcji zwiedzającego, 3) W części rysunkowej lub opisowej będzie przedstawiał budowę i rozwiązania techniczne głównych podzespołów Stanowisk, 4) Wskaże zastosowane materiały i technologie, 5) Wykaże trwałość i niezawodność przyjętych rozwiązań, 6) Będzie zawierał analizę bezpieczeństwa zwiedzających i opisywał główne zagrożenia na każdym stanowisku, 8.3. Wykonanie prototypów Stanowisk zgodnie z projektami i udostępnienie Zamawiającemu do przeprowadzenia prób funkcjonalnych, 8.4. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla osoby eksperta odpowiedzialnego za wytworzenie wysokiej jakości tekstów opisów i instrukcji, a następnie przygotowanie tekstów opisów i instrukcji, które zostaną umieszczone na stanowiskach i przedłożenie ich Zamawiającemu do akceptacji, 8.5. Przygotowanie tłumaczeń opisów i instrukcji na język angielski i przedłożenie ich Zamawiającemu do akceptacji, 8.6. Wyprodukowanie, dostarczenie i zainstalowanie Stanowisk zgodnie z zaakceptowanymi projektami i z uwzględnieniem uwag zgłoszonych w trakcie prób funkcjonalnych, 8.7. Uruchomienie Stanowisk i ich pełna kalibracja, 8.8. Przeprowadzenie testów funkcjonalnych z udziałem reprezentanta Zamawiającego oraz grup kontrolnych reprezentatywnych dla docelowych odbiorców, 8.9. Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi Stanowisk, procedur obsługi technicznej oraz obsługi oprogramowania, 8.10. Przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji składającej się co najmniej z instrukcji obsługi technicznej i konserwacji każdego ze stanowisk wraz z blokowymi schematami elektrycznymi i oryginalnymi instrukcjami obsługi podzespołów pochodzących od producentów zewnętrznych, 8.11. Złożenie pisemnego oświadczenia o bezpieczeństwie każdego ze stanowisk zarówno dla zwiedzających jak i personelu technicznego Zamawiającego 8.12. Udzielenie pisemnej gwarancji i świadczenie usług gwarancyjnych przez okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, 8.13. Zapewnienie zapasu niezbędnych części zapasowych i zużywających się na cały okres gwarancji. 9. Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie zaprojektowania, wytworzenia, dostawy, montażu i uruchomienia Centrum lotów kosmicznych, o którym mowa w pkt 3.4.3) SIWZ (dotyczy pkt 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ): 9.1. Dostarczenie pełnej specyfikacji udostępnionej przez producentów poszczególnych urządzeń potwierdzającej ich zgodność z minimalnymi wymaganiami technicznymi określonymi w OPZ. 9.2. Wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego szczegółowego projektu rozmieszczenia mebli i projektu zainstalowania Systemu Komputerowego w pomieszczeniu Centrum lotów kosmicznych. Zamawiający wymaga przygotowania projektu, który: 1) Zapewni możliwość wygodnego i ergonomicznego udziału w zajęciach grupie do 30 osób, 2) Zapewni pełną funkcjonalność sali audiowizualnej w przewidywanym trybie jej wykorzystywania, 3) Uwzględni wymiary foteli obrotowych dostarczanych przez Zamawiającego, 4) Zapewni uczestnikom zajęć dobrą widoczność dużego monitora oraz wskaże sposób jego instalacji, 5) Zapewni prowadzącemu możliwość prowadzenia zajęć zza biurka z dobrą widocznością całego Centrum, 6) Będzie uwzględniał występujące w sali przeszklone powierzchnie ścian, 7) Będzie uwzględniał rozmieszczenie podłogowych puszek (floorboxów) zawierających gniazda zasilające i gniazda sieciowe LAN , 8) Zapewni niezawodne, bezpieczne i estetyczne rozprowadzenie przewodów zasilających do komputerów, 9) Zapewni niezawodne, trwałe i estetyczne rozprowadzenie przewodów przesyłania sygnału wideo, 10) Zapewni niezawodne, trwałe i estetyczne rozprowadzenie przewodów sieci LAN, 11) Wskaże optymalne miejsce i sposób zainstalowania urządzeń służących do wyboru źródła sygnału wideo 9.3. Wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego projektów, wizualizacji lub zdjęć stołów komputerowych dla uczestników oraz biurka dla prowadzącego, 9.4. Dostawa oraz zainstalowanie mebli i Wyposażenia Komputerowego zgodnie z zaakceptowanymi projektami opisanym powyżej, 9.5. Uruchomienie Wyposażenia Komputerowego oraz instalacja systemu operacyjnego na każdym komputerze, 9.6. Zamontowanie i skonfigurowanie urządzenia przekazującego obraz, 9.7. Przeprowadzenie testów funkcjonalnych z udziałem reprezentanta Zamawiającego, 9.8. Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi centrum lotów kosmicznych, procedur obsługi technicznej oraz obsługi oprogramowania, 9.9. Przekazanie pełnej dokumentacji składającej się co najmniej z oryginalnych instrukcji obsługi każdego z urządzeń zainstalowanych w Centrum lotów kosmicznych, 9.10. Udzielenie pisemnej gwarancji i świadczenie usług gwarancyjnych przez okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 10. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 11. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 12. Wszystkie sprzęty oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały użyte do budowy stanowisk wystawowych muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia. 13. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 14. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zaprojektuje, wytworzy, dostarczy określony w niniejszej SIWZ sprzęt i wyposażenie oraz dokona jego montażu. Transportu sprzętu i wyposażenia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. 15. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, wytwórczych, transportowych, szkoleniowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych opłaty za utylizację odpadów oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zadania) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy. 16. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 17. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 18. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji zamówienia uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w niniejszej SIWZ, uwzględniający następujące etapy: a) projekty wzornicze; b) projekty techniczne; c) prototypowanie i próby funkcjonalne; d) produkcja; e) montaż; f) rozruch, testy, poprawki i odbiory. W harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić rozpoczęcie prac montażowych nie wcześniej niż od dnia 13 maja 2015 r. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 19. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 20. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji (dotyczy zakresu opisanego w pkt 3.10. SIWZ) i minimum 12 miesięcznej gwarancji (dotyczy zakresu opisanego w pkt 3.7. - 3.9. SIWZ) oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja na przedmiot zamówienia opisany w pkt 3.7. - 3.9. SIWZ podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27. SIWZ. 21. Zadanie dofinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Lubuski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. 22. Ponadto, w ramach zadania wymagane jest oznakowanie sprzętu i wyposażenia naklejkami (wlepkami). Wymagania w ww. zakresie zawarte są w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ i na stronie internetowej lrpo.lubuskie.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Lubuski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIAS AVI Sp. z o.o., ul. Kabaretowa 21, 01-942 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650066,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 998000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 998000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1955700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.