Warszawa: realizacja dwóch spotkań w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych.
Numer ogłoszenia: 6493 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja dwóch spotkań w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch spotkań w terminie: 15-16.12.2012r. i 04-06.01.2013r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 53.00.00.00 - 53.00.00.00 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja spotkań w ramach Projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Fordewind Głowacki Jarosław Głowacki, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17626,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17020,74
Oferta z najniższą ceną: 17020,74 / Oferta z najwyższą ceną: 17020,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm./ o zamówieniu uzupełniającym może być mowa jeżeli spełnione są następujące przesłanki: 1) musi być ono udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2) musi być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług; 3) może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego 4) polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego; 6) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 7) jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 3. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 20.04.2011r. umowa nr EFS/3.2/12/2011 z ww. Wykonawcą po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zainicjowanego ogłoszeniem o zamówieniu opublikowanym w dniu 24/12/2010r. o nr 2010/S 250-383922. W treści ogłoszenia o zamówieniu w pkt. VI.3) został zawarty zapis o możliwości udzielenia wyłonionemu wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 4. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 4 339 715,33 PLN w tym zamówienia uzupełniające: 1 446 571,78 PLN - wg ogłoszenia o zamówieniu i wniosku o zamówienie publiczne; 5. Do dnia 10.12.2012r. na realizację zamówień uzupełniających wykorzystano kwotę: 569 512,94 PLN. Kwota zatem pozostała do wykorzystania w ramach zamówień uzupełniających wynosi: 588 571,31 PLN. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 17 626,22 PLN zatem wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50%. 6. W związku z powyższym przesłanka określona w ust. 2 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6 niniejszej opinii jest spełniona. 7. W ramach zamówienia uzupełniającego przewidziano zwiększenie kontraktu podstawowego o rodzaje spotkań tożsame ze spotkaniami określonymi w umowie podstawowej (z dnia 20.04.2011r. nr EFS/3.2/12/2011). W związku z powyższym przesłanka określona w ust. 2 pkt 4 i 7 niniejszej opinii jest spełniona. 8. Z uwagi na ww. okoliczności możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm./.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 02-05.06.2024 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, parking dla aut, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.