eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont boiska szkolnego Szkoły Podstawowej Nr 70 przy ul. Pięknej 37 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Poznań: Remont boiska szkolnego Szkoły Podstawowej Nr 70 przy ul. Pięknej 37 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 64921 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78150 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 70 im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 37, 60-591 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8411 914, faks 61 8411 914.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska szkolnego Szkoły Podstawowej Nr 70 przy ul. Pięknej 37 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) rozebraniu starej zróżnicowanej nawierzchni boiska; 2) naprawie, udrożnieniu kanalizacji sanitarnej (deszczowej); 3) wykonanie blokady antykorzeniowej; 4) wykonanie jednolitej nawierzchni z kostki brukowej betonowej; 5) wykonanie murków oporowych z palisady na odc. 32 m; 6) zerwanie stopni zew. w wejściu do budynku szkoły od strony wschodu i zachodu; osadzenie wycieraczek z wkładem gumowym; 7) naprawa izolacji pionowej ścian fundamentowych budynku szkoły od strony południowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: opis techniczny do projektu, STWiORB i przedmiar robót - załączniki do SIWZ. 2. Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia musi zatrudnić co najmniej 2 osoby bezrobotne, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, za wynagrodzeniem mies. co najmniej 1 750,00 zł brutto. 3. Wynagrodzenie w zakresie zatrudnienia nie dotyczy faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego w pkt. 2 samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 2. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji niniejszego zamówienia. 5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnych do pracodawcy. 6. W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę, lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. 7. Z tytułu nie spełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia bezrobotnych w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wartości zamówienia brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROBUD Sp. z o.o., ul. Szarych Szeregów 25, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196669,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196680,35

  • Oferta z najniższą ceną: 188616,81 / Oferta z najwyższą ceną: 330376,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.