Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Warszawa: Naprawa regałów jezdnych i statycznych w pomieszczeniach magazynowych Biblioteki Publicznej w Warszawie przy ul J. Meissnera 5.
Numer ogłoszenia: 64870 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy, ul. Janusza Meissnera 5, 03-982 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6710511, fax 022 6710511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bp-pragapd.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa regałów jezdnych i statycznych w pomieszczeniach magazynowych Biblioteki Publicznej w Warszawie przy ul J. Meissnera 5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa (po zalaniu) regałów jezdnych i statycznych w pomieszczeniach magazynowych Biblioteki Publicznej w Warszawie przy ul. J. Meissnera 5 Zakres prac:demontaż regałów, demontaż dodatkowej podłogi z systemem szyn jezdnych, wywiezienie dodatkowych elementów, montaż nowej dodatkowej podłogi z nowym systemem szyn jezdnych, montaż regałów na nowych bazach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.60 - Metalowe systemy do przechowywania akt Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.20.00 - Systemy aktowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ustęp1 ustawy Pzp, a ponad to przedstawią w ofercie wykaz osób i podmiotów ktre bdą wykonywa zamówienie, wykaz wykonanych (bdź wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. sto tysięcy złotych) dostawom( z montażm) stanowiacym przedmiot zamówienia oraz załaczą dokumenty (referencje przynajmniej 3) potwierdzające że dostawy te zostały wykonane należycie; wezmą udział w spotkaniu w siedzibie Zamawiającego w dniu09.04.2008r; udziel gwarancji na wykonane zamówienie w okresie min.24miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków tzw. metodą jedynkową (spełnia-nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek ofertowy, oświadczenie o którym mowa w art.22 ustęp1 ustawy, wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postpowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcóww, oraz załaczenia dokumentów potwierdzających(pisemnych referencji przynajmniej trzy) że te dostawy ( z montażem) zostały wykonane nleżycie, wykazu osob i podmiotów ktore bdą uczestniczyć w wykonywaniu zamowienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doswiadczeniach, niezbędnych do wykonania zamówienia, aktualny odpis z waściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert, kopia uprawnie jeżeli ustawy nakazują posiadanie takich uprawnień, kalkulacja kosztów oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bp-pragapd.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego w Warszawie, ul. J. Meissnera 5- pokój Kadr i Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Warszawa ul. J. Meissnera5 , pokój Kadr i Administracji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.