eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 849 na odcinku od km 36+415 do km 37+015 wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 853 w m. Józefów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Lublin: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 849 na odcinku od km 36+415 do km 37+015 wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 853 w m. Józefów
Numer ogłoszenia: 64860 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 849 na odcinku od km 36+415 do km 37+015 wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 853 w m. Józefów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: rozbudowie drogi wojewódzkiej nr 849 na odcinku od km 36+415 do km 37+015 wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 853 w m. Józefów Kod CPV: 45111200-0, 45112000-5, 4511100-8, 45233000-9, 45232451-8 45231000-5 45231000-5 45231000-5 zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: Rozbudowa drogi obejmuje następujące roboty: BRANŻA DROGOWA 1) Branża drogowa obejmuje następujący zakres robót: a) Roboty przygotowawcze a. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b. zdjęcie warstwy humusu, c.karczowanie pni, b) Roboty rozbiórkowe rozbiórka elementów dróg , c) Roboty ziemne wykonanie wykopów i nasypów, d) Podbudowy a. koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, b. podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, c. podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d. podbudowa z chudego betonu, e. wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi, e) Nawierzchnia jezdni a. ustawienie krawężników betonowych, b. oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchnio, c. likwidacja spękań naw. przy zastosowaniu geosyntetyków, d. nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca, e. nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, f. nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, f) Chodniki a. ustawienie obrzeży betonowych, b. koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, c. podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, d. chodniki z betonowej kostki brukowej, g) Drogi dojazdowe do separatorów a. koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, b. ustawienie krawężników betonowych, c. warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, d. podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, e. nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, h) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu a. oznakowanie pionowe, b. oznakowanie poziome, c. urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, d. bariery ochronne stalowe, i) zjazdy a. koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, b. ustawienie obrzeży chodnikowych, c. podbudowa z chudego betonu, d. nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, j) Urządzenia odwadniające a. koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, b. ścieki z prefabrykowanych elementów betonowych, c. umocnienie poboczy z prefabrykowanych płyt żelbetowych, d. przepusty pod koroną drogi, e. przepusty pod zjazdami, k) Roboty wykończeniowe a. umocnienie skarp i rowów przez humusowanie i obsianie. BRANŻA SANITARNA 2) Branża sanitarna obejmuje następujący zakres robót: Wykonanie kanalizacji deszczowej a. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych b. Roboty ziemne - wykopy, nasypy, zasypka wykopu piaskiem c. Umocnienie pełne ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) d. Podłoże z materiałów sypkich pod kanały rurowe e. Kanały z rur kanalizacyjnych PCV o średnicy 200 i 315mm f. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200mm g. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu h. Montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych i. Próby szczelności kanałów rurowych j. Dolna i górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego k. Wykonanie elementów żelbetowych drobnowymiarowych (obudowa wylotów kanałów) l. Umocnienie wylotów kanałów pref. korytkami żelbet. osadzonymi na ławie z pospółki m. Brukowanie wylotów kanałów na podsypce z piasku n. Wykonanie fundamentu pod separatory z płyt żelbet. pełnych o. Montaż komór osadnikowo-przelew. (separator typu MAK H15 - 1,2 i MAK Z15 - 1,2) BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA 3) Branża telekomunikacyjna obejmuje następujący zakres robót: Przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych a. Demontaż kanalizacji kablowej b. Rozbiórka studni kablowych c. Budowa studni kablowych SKR-1, SKR-2 d. Budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych e. Układanie kabli telekomunikacyjnych f. Wykonanie przepustów pod drogami z rur PE g. Pomiary końcowe BRANŻA ENERGETYCZNA 4) Branża energetyczna obejmuje następujący zakres robót: Przebudowa kablowych linii energetycznych a. Cięcie i rozbiórka nawierzchni b. Roboty ziemne c. Układanie kabli w rowach kablowych, ruchach, na słupach betonowych d. Montaż ogranicznika przepięć e. Zasypanie rowów kablowych f. Badanie linii kablowych Montaż latarni oświetlenia a. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych b. Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych c. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego d. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych, uziomów e. Badania i pomiary Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlano-wykonawczych poszczególnych branż, w przedmiarach robót poszczególnych branż oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi poszczególnych branż oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D 05.03.23, D 05.03.15, D 10.03.01., D 08.05.01, D 08.02.02 , D 07.06.02 , D 07.05.01, D 07.01.01, D 06.01.01, D 05.03.11, D 05.03.05, D 04.05.01, D 04.04.02, D 04.01.01, D 04.06.01, D 04.08.01, D 05.03.05, D 04.07.01, D 04.03.01, D 04.02.01, D.03.02.01, D. 03.01.01, D 02.03.01, D 01.03.04, D 01.03.02, D 01.01.01, D 01.02.04, D 01.02.02, D 01.02.01, D 06.02.01, D 07.02.01, D 08.01.01, D 08.03.01, D 02.00.01, D 02.01.01. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie planu BIOZ zgodnie z Art.21a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, harmonogramu rzeczowo - finansowego robót oraz PZJ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. Zgodnie z Warunkiem 4.8 (Szczególnych Warunków Umowy) Wykonawca ma obowiązek zawarcia umów ubezpieczenia na wartość nie niższą niż wartość kontraktu. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Szacunkowa wartość zamówienia: 1.399.607,75 zł. netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.11.10.00-8, 45.23.24.51-8, 45.23.10.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 14 000,00 zł. (słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w SIWZ. 2.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1)Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2)Dysponowanie osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającymi: a)uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, b)uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, c)uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami telekomunikacyjnymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 3)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. budowa, rozbudowa lub przebudowa ronda z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 4)Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: 1. Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 i więcej - minimum 2 szt.;2.Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3- minimum 1szt. ;3. Równiarka o mocy 75 KM- minimum 1 szt.; 4. Samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej- minimum 1szt.;5. Samochód samowyładowczy o ładowności min 10 t (z możliwością przykrycia brezentem) - minimum 4 szt.; 6. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t- minimum 1 szt.;7. Ubijaki mechaniczne lub małe walce wibracyjne- minimum 2szt.; 8.Zagęszczarki mechaniczne-minimum 2szt.; 9. Walec samojezdny ogumiony średni- minimum 1szt. 10. Walec samojezdny stalowy statyczny 10 t- minimum 1 szt.;11. Walec samojezdny stalowy wibracyjny 10 t- minimum 1szt.; 12. Skrapiarka do bitumu- minimum 1 szt.; 13. Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia, z możliwością ułożenia nawierzchni maksymalnie dwoma przejściami na całej szerokości, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo- kontrolne- minimum 1 szt.; 14. Frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym lub mechanicznym- minimum 1 szt.;15. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 100 Mg/ h*- minimum 1 szt. (*Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku (do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton.) 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz minimum 1 roboty zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji: kierownika budowy dla branży drogowej, kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych, kierownika robót do kierowania robotami elektrycznymi, kierownika robót do kierowania robotami telekomunikacyjnymi wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej i telekomunikacyjnej, kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej oraz życiorysami zawodowymi. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego . W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydrukowana SIWZ + załączniki na płycie CD - w kasie ZDW, przelew: Kredyt Bank S.A. O/Lublin nr 87 1500 1520 1215 2004 1600 0000 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07/04/2008 o godz.08:30 w pok. 208..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1.W sprawach technicznych - Wydział Budowy, inż. Jan Bolibok, tel. (081) 749-53-25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, mgr inż. Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert. Zamawiający określa następujące warunki uprawniające Zamawiającego do dokonania zmian w umowie polegających na zmianie terminu wykonania umowy, zmniejszeniu wynagrodzenia, wprowadzeniu nowych technologii lub zmian do projektu: a) gdy zaistnieją okoliczności wymienione w: warunku 2.5 Zmiany Szczególnych Warunków Umowy, warunku 2.6 Siła wyższa Szczególnych Warunków Umowy, warunku 4.11 Wykopaliska i odkrycia Szczególnych Warunków Umowy, warunku 9.1 Zmiany Szczególnych Warunków Umowy b) gdy zaistnieją okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. c) w przypadku gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.