eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku byłej rusznikarni nr 141 na potrzeby tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS w Bydgoszczy na terenie Portu Lotniczego Bydgoszcz S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6484 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Warszawa: Remont budynku byłej rusznikarni nr 141 na potrzeby tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS w Bydgoszczy na terenie Portu Lotniczego Bydgoszcz S.A.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, krajowy numer identyfikacyjny 1632107400000, ul. ul. Księżycowa  5, 01-934   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. + 48 22 22 99 931, e-mail centrala@lpr.com.pl, faks +48 22 22 99 933.
Adres strony internetowej (URL): www.lpr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.lpr.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.lpr.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty wraz z załącznikami (również ewentualną ofertę dodatkową, o której mowa w art. 91 ust. 5 uPzp) składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat pokój nr 100 (I piętro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku byłej rusznikarni nr 141 na potrzeby tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS w Bydgoszczy na terenie Portu Lotniczego Bydgoszcz S.A.
Numer referencyjny: ZP/2/I/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku byłej rusznikarni nr 141 na potrzeby tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS w Bydgoszczy na terenie Portu Lotniczego Bydgoszcz S.A. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zadanie nr 1: "Wykonanie projektu remontu oraz prac remontowych budynku byłej rusznikarni nr 141" Zadanie obejmuje: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu oraz wykonanie prac remontowych wraz z niezbędnymi rozbiórkami i przystosowanie obiektów do potrzeb działalności statutowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego jako tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS. Obiekty zlokalizowane na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota: budynek oznaczony nr 141 i schronohangar nr 29 oznaczony także jako budynek nr 184, na działce nr 878/7 gm. Białe Błota. Zadanie nr 2: "Wykonanie projektu oraz montażu zabudowy i bramy do schronohangaru" Zadanie obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowej na częściową zabudowę i montaż bramy modułowej oraz wykonanie prac budowlanych, polegających na zamurowaniu otworu dla istniejących wrót w ścianie zaplecznej, zamurowaniu otworu przejścia do pomieszczeń technicznych, częściowej zabudowie ściany szczytowej, montażu i zasileniu bramy we wjeździe do hangaru przystosowywanego na potrzeby działalności statutowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS, zlokalizowanej na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota, w budynku oznaczonym nr 141 oraz na działce nr 878/7 gm. Białe Błota, schronohangar nr 29 oznaczony także jako budynek nr 184. Zadanie nr 3: "Wykonanie projektu oraz posadzki betonowej w części schronohangaru" Zadanie obejmuje: Wykonanie projektu wymiany posadzki w części schronohangaru, zdemontowanie wraz z utylizacją części płyt betonowych wewnątrz istniejącego schronohangaru i części stalowych prowadnic dla obecnych wrót oraz wykonanie posadzki betonowej na gruncie w części schronohangaru po demontażu płyt i uzupełnień betonem w części przedhangarowej dla hangarowania śmigłowca będącego na wyposażeniu tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, zlokalizowanej na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota, w budynku schronohangaru nr 29 oznaczonym także jako budynek nr 184. Zadanie nr 4: "Wykonanie kompleksowego remontu przyłącza wody do budynku byłej rusznikarni nr 141 oraz oczyszczenie zbiornika ścieków kanalizacyjnych" Zadanie obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowej wymiany odcinka sieci wodociągowej, wymiany hydrantu przeciwpożarowego naziemnego, przyłącza wody, czyszczenia zbiornika bezodpływowego, robót instalacyjnych i remontowych w zakresie instalacji sanitarnych w obrębie budynku nr 141 oraz wymiana odcinka sieci wodociągowej, hydrantu przeciwpożarowego naziemnego, przyłącza wody, wykonanie prac instalacyjnych i remontowych w zakresie instalacji sanitarnych, umożliwiających funkcjonowanie i przystosowujących istniejący obiekt byłej rusznikarni oznaczonej nr 141 do potrzeb działalności statutowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego jako tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS, zlokalizowanej na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota, w budynku oznaczonym nr 141 oraz na działce nr 878/7 gm. Białe Błota.

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:45432130-4, 45330000-9, 45213351-8, 45421148-3, 45300000-0,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Szczegółowe terminy zostały określone w § 4 Istotnych postanowień umowy odpowiednio dla każdego z zadań (załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. Zadanie nr 1: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o powierzchni użytkowej min. 200 m^2 (wraz z robotami instalacyjnymi i wykończeniowymi) i wartości co najmniej 120 000 zł netto każda. Zadanie nr 2: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane: - obejmujące m.in. dostawę i montaż bramy automatycznej o wartości co najmniej 30 000 zł netto w obiekcie kubaturowym o wartości każdej z tych robót co najmniej 50 000 zł netto lub - obejmujące m.in. montaż płyt warstwowych o pow. co najmniej 100 m2 i wartości roboty budowlanej wraz z montażem płyt warstwowych co najmniej 30 000 zł netto każda z robót budowlanych. Zadanie nr 3: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu posadzki przemysłowej lub betonowej o powierzchni min. 200 m^2 i wartości co najmniej 25 000 zł netto każda. Zadanie nr 4: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu przyłącza wodociągowego do budynku o wartości co najmniej 10 000 zł netto każda. 2. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. Zadanie nr 1: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy oraz która kierowała na stanowisku Kierownika Budowy realizacją co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, obejmujących budowę, przebudowę lub remont budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2 każdy. Zadanie nr 2: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (Robót) oraz która kierowała na stanowisku Kierownika Budowy (Robót) realizacją co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o powierzchni użytkowej min. 200 m^2. Zadanie nr 3: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (Robót) oraz która kierowała na stanowisku Kierownika Budowy (Robót) realizacją co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu posadzki przemysłowej lub betonowej o powierzchni min. 200 m2. Zadanie nr 4: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (Robót) oraz która kierowała na stanowisku Kierownika Budowy (Robót) realizacją co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu przyłącza wodociągowego do budynku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: W razie wątpliwości pojęcia użyte powyżej są zdefiniowane w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający może żąda następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w stosownych sytuacjach może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w § 9 ust. 1, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a uPzp. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do upływu terminu składania ofert w wysokości: Na zadanie nr 1: 1 500,00 zł Na zadanie nr 2: 2 500,00 zł Na zadanie nr 3: 1 000,00 zł Na zadanie nr 4: 2 000,00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostały przewidziane w załączniku nr 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/01/2017, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: "Wykonanie projektu remontu oraz prac remontowych budynku byłej rusznikarni nr 141"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu oraz wykonanie prac remontowych wraz z niezbędnymi rozbiórkami i przystosowanie obiektów do potrzeb działalności statutowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego jako tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS. Obiekty zlokalizowane na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota: budynek oznaczony nr 141 i schronohangar nr 29 oznaczony także jako budynek nr 184, na działce nr 878/7 gm. Białe Błota.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60
Skrócenie terminu realizacji Etapu 2 6
Okres gwarancji30
Warunki gwarancji4
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: "Wykonanie projektu oraz montażu zabudowy i bramy do schronohangaru"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowej na częściową zabudowę i montaż bramy modułowej oraz wykonanie prac budowlanych, polegających na zamurowaniu otworu dla istniejących wrót w ścianie zaplecznej, zamurowaniu otworu przejścia do pomieszczeń technicznych, częściowej zabudowie ściany szczytowej, montażu i zasileniu bramy we wjeździe do hangaru przystosowywanego na potrzeby działalności statutowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS, zlokalizowanej na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota, w budynku oznaczonym nr 141 oraz na działce nr 878/7 gm. Białe Błota, schronohangar nr 29 oznaczony także jako budynek nr 184.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60
Skrócenie terminu realizacji Etapu 2 6
Okres gwarancji30
Warunki gwarancji4
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: "Wykonanie projektu oraz posadzki betonowej w części schronohangaru"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: Wykonanie projektu wymiany posadzki w części schronohangaru, zdemontowanie wraz z utylizacją części płyt betonowych wewnątrz istniejącego schronohangaru i części stalowych prowadnic dla obecnych wrót oraz wykonanie posadzki betonowej na gruncie w części schronohangaru po demontażu płyt i uzupełnień betonem w części przedhangarowej dla hangarowania śmigłowca będącego na wyposażeniu tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, zlokalizowanej na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota, w budynku schronohangaru nr 29 oznaczonym także jako budynek nr 184.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60
Skrócenie terminu realizacji Etapu 2 6
Okres gwarancji34
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: "Wykonanie kompleksowego remontu przyłącza wody do budynku byłej rusznikarni nr 141 oraz oczyszczenie zbiornika ścieków kanalizacyjnych"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowej wymiany odcinka sieci wodociągowej, wymiany hydrantu przeciwpożarowego naziemnego, przyłącza wody, czyszczenia zbiornika bezodpływowego, robót instalacyjnych i remontowych w zakresie instalacji sanitarnych w obrębie budynku nr 141 oraz wymiana odcinka sieci wodociągowej, hydrantu przeciwpożarowego naziemnego, przyłącza wody, wykonanie prac instalacyjnych i remontowych w zakresie instalacji sanitarnych, umożliwiających funkcjonowanie i przystosowujących istniejący obiekt byłej rusznikarni oznaczonej nr 141 do potrzeb działalności statutowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego jako tymczasowej bazy śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS, zlokalizowanej na terenie Lotniska Bydgoszcz - Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota na działce oznaczonej ewidencyjnie nr 876/14 gm. Białe Błota, w budynku oznaczonym nr 141 oraz na działce nr 878/7 gm. Białe Błota.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60
Skrócenie terminu realizacji Etapu 2 6
Okres gwarancji34
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.