eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi na potrzeby projektu - Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w jednostkach oświatowych Powiatu Oświęcimskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Oświęcim: Dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi na potrzeby projektu - Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w jednostkach oświatowych Powiatu Oświęcimskiego
Numer ogłoszenia: 64849 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42909 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi na potrzeby projektu - Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w jednostkach oświatowych Powiatu Oświęcimskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych* urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi zwanych dalej urządzeniami w podziale na 5 części. 2. Pod pojęciem - fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta (jeżeli dotyczy), z widocznym logo, symbolem produktu, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. 3. Zamawiający w tabeli poniżej szczegółowo opisał przedmiot zamówienia oraz określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne i eksploatacyjne jakie muszą spełniać oferowane urządzenia oraz ilość jaką Wykonawca w danej części zamówienia jest zobowiązany dostarczyć. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych do tych określonych w przedmiocie zamówienia, z zastrzeżeniem, że będą gwarantowały realizację zamówienia w zgodzie z jego opisem i zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. 4. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia w wymaganej ilości dla każdej pozycji asortymentowej muszą być tego samego producenta i modelu, o tych samych parametrach i właściwościach. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, zamontowania i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia (instruktażu) w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia określonego w umowie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, co potwierdzać będzie oznaczenie CE, które będzie umieszczone na sprzęcie zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r. poz. 1645 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 nr 155, poz. 1089). 7. Dostarczone urządzenia muszą posiadać odpowiednio instrukcje obsługi lub Dokumentację Techniczno-Ruchową w języku polskim. * w przypadku butli gazowych, o których mowa w części 2 wiersz 7 - Opisu przedmiotu zamówienia - dopuszcza się dostarczenie butli używanych posiadających atest.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie będzie dofinansowane w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (MRPO), Oś Priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1. Poprawa jakości usług edukacyjnych, Schemat B: Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi do: pracowni metrologii i elektrotechniki, pracowni elektronicznej, pracowni elektrycznej i metrologii oraz pracowni pojazdów samochodowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABPLANALP CONSULTING Sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108173,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131808,38

  • Oferta z najniższą ceną: 131808,38 / Oferta z najwyższą ceną: 211876,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi do pracowni naprawy nadwozi i pracownia spawalni - Centrum Kształcenia Praktycznego w Oświęcimiu, ul. Leszczyńskiej 8, 32-600 Oświęcim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8069,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17387,28

  • Oferta z najniższą ceną: 17387,28 / Oferta z najwyższą ceną: 17387,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi do: pracowni budowlanej i pracowni stolarsko - ciesielskiej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27711,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98786,22

  • Oferta z najniższą ceną: 98786,22 / Oferta z najwyższą ceną: 98786,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi do pracowni projektowania architektury krajobrazu - Powiatowy Zespół Nr 5 Szkół Budowlanych im. Edwarda Szymańskiego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31, 32-600 Oświęcim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECOBOAT Rafał Janiak, ul. Wyspowa 1/60, 03-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19878,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28579,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28579,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52797,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń pomiarowych, narzędzi i elektronarzędzi do pracowni obróbki maszynowej - Centrum Kształcenia Praktycznego w Oświęcimiu, ul. Leszczyńskiej 8, 32-600 Oświęcim.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABPLANALP CONSULTING Sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49322,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106681,34

  • Oferta z najniższą ceną: 106681,34 / Oferta z najwyższą ceną: 106681,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.