eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Montaż 15 lamp solarnych na terenach wiejskich gminy Kamień Pomorski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Kamień Pomorski: Montaż 15 lamp solarnych na terenach wiejskich gminy Kamień Pomorski
Numer ogłoszenia: 64834 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski , Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, faks 091 3825028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż 15 lamp solarnych na terenach wiejskich gminy Kamień Pomorski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Opis ogólny Przedmiot zamówienia obejmuje montaż 15 lamp solarnych na terenach wiejskich Gminy Kamień Pomorski na działkach wskazanych w projekcie budowlanym. W ramach zamówienia należy postawić 15 stalowych wzmocnionych słupów oświetleniowych o wysokości 10 m z panelami solarnymi, turbinami wiatrowymi i oprawami oświetleniowymi LED o mocy minimum 56 W. Wykonawca zastosuje materiały i podzespoły wysokiej jakości technicznej posiadające aktualne aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty. 2.Zasilanie Oprawy zasilane będą za pomocą akumulatora pozyskującego energię z paneli solarnych i turbiny wiatrowej. Zastosować kontroler sterujący z pełnym zakresem regulacji z zabezpieczeniem IP 65. 3.Akumulator Zastosować akumulatory w całości żelowe minimum 2 x 200Ah z układem zasilania 24V o pojemności gwarantującej zasilanie lampy przez cztery doby w skrajnie niekorzystnych warunkach- duże zachmurzenie i bezwietrznie. Akumulatory należy umieścić w gruncie w skrzyniach ze stali nierdzewnej oraz zastosować zabezpieczenie antywłamaniowe alarmem akustycznym. Zastosować sensor temperatury zewnętrznej i temperatury akumulatora. 4.Oprawy Do oświetlenia zastosować oprawy wodoszczelne (minimum IP 65) ze źródłem światła LED o mocy 1 x minimum 56W (dwa moduły niezależnie sterowane po minimum 28W). Oprawy przystosowane do mocowania na wysięgnikach nachylonych pod kątem do płaszczyzny terenu. Barwa światła zimna biała (5000- 7000K). Założyć pracę lampy w temperaturze od -25 ?C do +50?C. Czas ciągłej pracy lampy od 10 do 16 godzin. Sposób włączania i wyłączania lamp- czujnik zmierzchowy lub czasowy (zegar astronomiczny). Regulacja pracy oprawy LED- możliwość ustawienia dwóch czasów pracy obu modułów LED niezależnie, w pełnym zakresie czasowym z uwzględnieniem pór roku. 5.Panele Zastosować połączone ze sobą panele solarne monokrystaliczne o mocy min. 2 x 190 W/ 24V. 6.Słup i wysięgnik Zastosować słupy stalowe oświetleniowe o wzmocnionej konstrukcji o wysokości naziemnej 10 m i grubości ścianki min. 5 mm przystosowane do posadowienia na fundamencie F200. Wysięgniki o długości 1,5 m. Konstrukcja słupa z urządzeniami posadowiona w gruncie powinna być bezpieczna dla otoczenia w każdych warunkach pogodowych. Należy zastosować słupy o wzmocnionej konstrukcji z uwagi na ich lokalizację w II strefie wiatrowej. Zabezpieczenie antykorozyjne słupów oświetleniowych stanowi ocynkowana powłoka nanoszona zanurzeniowo na wewnętrzne i zewnętrzne powierzchnie. Trwałość powłoki wynosi od kilku do kilkunastu lat. Urządzenie musi posiadać ochronę przeciwporażeniową. 7.Fundament Należy zastosować fundamenty F200 zabezpieczone przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Grunt wokół słupa zagęszczać warstwowo, w sposób minimalizujący późniejsze ewentualne osiadanie mogące spowodować niestabilność całej konstrukcji. 8.Numeracja słupów Wykonawca na każdym słupie naniesie numerację zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) słupy na terenie dz. nr 132 obr. Strzeżewo- nr S6 i S7 b) słupy na terenie dz. nr 81 obr. Ducino- nr D1 i D2 c) słup na terenie dz. nr 104 obr. Buszęcin- nr B2 d) słup na terenie dz. nr 96/1 obr. Żółcino- nr Z2 e) słup na terenie dz. nr 153 obr. Kukułowo- nr K4 f) słup na terenie dz. nr 187/3 obr. Kukułowo- nr K5 g) słup na terenie dz. nr 87 obr. Kukułowo- nr K6 h) słup na terenie dz. nr 128/5 obr. Chrząszczewo- nr C3 i) słup na terenie dz. nr 28/1 obr. Rozwarowo- nr R1 j) słup na terenie dz. nr 230 obr. Jarszewo- nr J3 k) słup na terenie dz. nr 169 obr. Wrzosowo- nr W14 l) słup na terenie dz. nr 88/8 obr. Skarchowo- nr S1 m) słup na terenie dz. nr 49/4 obr. Grębowo- nr G2 9.Turbina wiatrowa Turbiny wiatrowe w wersji morskiej o mocy 200-500 W/ 24V winny być wysokiej jakości i nie przenosić drgań na konstrukcję słupa. 10.Prace ziemne Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zapozna się szczegółowo z uzbrojeniem terenu na którym posadowione zostaną słupy wykorzystując do tego aktualne mapy zasadnicze oraz geodezyjnie wytyczy lokalizację słupów w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca zapewnia kompletną obsługę geodezyjną przedmiotowej inwestycji. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca dokona zgłoszenia zajęcia pasa drogowego i uiści wszystkie opłaty wynikające z otrzymanej decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego. Należy zachować szczególną ostrożność przy prowadzeniu prac ziemnych. Słupy należy postawić w miejscach wskazanych w projekcie budowlanym. Po postawieniu słupa wykop zagęścić do 0,97 w skali Proktora. Po ukończeniu robót montażowych teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego. 11.Prowadzenie i odbiór robót Wykonawca zapewni usługi kierownika budowy posiadającego aktualne, potwierdzone uprawnienia branży elektrycznej. Kierownik budowy zobowiązany jest do dokonywania bieżących wpisów do dziennika budowy, który po zakończeniu prac zostanie przekazany Zamawiającemu. Wykonawca zastosuje urządzenia spełniające wymogi i parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo- kosztorysowej posiadające aktualne aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty, które załączy do dokumentacji odbiorowej. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą- 2 komplety. 12.Gwarancja Gwarancja powykonawcza - minimum 60- miesięcy na całość zamówienia od daty protokolarnego, bezusterkowego, ostatecznego odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500.00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-04-09 do godz. 09:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. o/Kamień Pomorski 44124038681111000040908913; 5. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6. gwarancjach bankowych; 7. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 18. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 19. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 20. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym zakresie Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę o wartości 100.000 zł o charakterze oraz złożoności porównywalne z zakresem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować minimum następującymi osobami: Kierownik robót elektrycznych - legitymujący się wykształceniem wyższym technicznym, uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnienia budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniającymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie instalacji i sieci elektrycznych co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej Umowa o przyznanie pomocy nr 00245-6921-UM1600322/14 z dnia 26.06.2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.