eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Utrzymanie porządku na gruntach gminnych w Gminie Brzesko - koszenie traw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Brzesko: Utrzymanie porządku na gruntach gminnych w Gminie Brzesko - koszenie traw
Numer ogłoszenia: 64819 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku na gruntach gminnych w Gminie Brzesko - koszenie traw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres I : Utrzymanie porządku na gruntach stanowiących własność Gminy Brzesko o powierzchni 37,43 ha poprzez dwukrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinkę pojedynczych samosiewek w następujących terminach : I termin od 1 do 30 czerwca II termin od 15 lipca do 15 sierpnia Szczegółowy wykaz działek zawiera załącznik nr 7 pkt 1 Zakres II : Utrzymanie porządku na gruntach stanowiących własność Gminy Brzesko o powierzchni 5,44 ha poprzez trzykrotne koszenie traw i chwastów oraz wycinkę pojedynczych samosiewek w następujących terminach : I termin od 25 maja do 20 czerwca II termin od 15 lipca do 15 sierpnia III termin od 15 września do 15 października Szczegółowy wykaz działek zawiera załącznik nr 7 pkt 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 1 500,00 PLN ( słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN ) . Wadium może być wniesione: A w pieniądzu, przelewem na wydzielony rachunek Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Głowackiego 51 - PKO BP Brzesku Nr 18-1020-4984-0000-4202-0005-3470 Wadium wniesione przelewem należy ekspediować z odpowiednim dla tego trybu wyprzedzeniem, gwarantującym potwierdzenie przez Bank Zamawiającego wpłynięcie gotówki przed terminem otwarcia ofert) B poręczeniach bankowych, C gwarancjach bankowych D gwarancjach ubezpieczeniowych, E poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.- o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Termin wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert . Wadium w innej postaci niż pieniężne należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Głowackiego 51, pok. 117, 32-800 Brzesko w godzinach 7.30 - 15.30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Zamawiający potwierdzi pisemnie otrzymanie wadium, w innej postaci niż pieniężne , którego kopię Oferent dołączy do Materiałów Przetargowych. Oferta , która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium , zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; a) złożenie oferty b) wpłata wadium c) złożenie wymaganych załączników d) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi , e) posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny oraz personel , wystarczające do wykonywania zamówienia , f) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp , g) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat podobnych robót o wartości nie niższej niż 20 tys zł każda , Ocena oferty polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonywanych podobnych zamówień w latach 2006, 2007 i 2008 o wartości nie niższej niż 20 tys zł każda a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz zahaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 4 a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 7) Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 8) Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 9) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 10) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 117, telefon 0-14 68 63 100 wew. 128, e-mail: maria.zachara@um.brzesko.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku Głowackiego 51, 32-800 Brzesko w pokoju nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.