eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa ulicy Zmys³owskiej w Krotoszynie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-03-09

Krotoszyn: Przebudowa ulicy Zmys³owskiej w Krotoszynie
Numer og³oszenia: 64788 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn , ul. Hugona Ko³³±taja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, faks 062 7228251.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa ulicy Zmys³owskiej w Krotoszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi przebudowa ulicy Zmys³owskiej w Krotoszynie. Zakres robót obejmuje wykonanie: -jezdni o d³ugo¶ci 232,4 mb i szeroko¶ci 5,0 m, o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, -odwodnienia - wykonanie ¶cieku przykrawê¿nikowego oraz wpustów ulicznych do istniej±cego w ulicy kana³u deszczowego, -wjazdów z kostki brukowej o gr. 8 cm, -podej¶æ do furtek z kostki brukowej o gr. 6 cm, -przebudowê urz±dzeñ telekomunikacyjnych (kolizja).

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cego na powtórzeniu robót tego samego rodzaju, co w zamówieniu podstawowym

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniaj±ce .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona - przez ca³y okres zwi±zania ofert± - wadium w wysoko¶ci 3.000,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca zrealizowa³ w ci±gu ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: min. 3 zadania dotycz±ce budowy lub przebudowy ulic, dróg, lub placów o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 PLN brutto ka¿de zadanie. Do do¶wiadczenia nie bêd± zaliczane zadania obejmuj±ce remonty oraz poszerzenia pasa jezdnego dróg i ulic. Wykazane zadania winny byæ poparte dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³niania warunku bêdzie dokonywana w oparciu o kompletno¶æ i prawid³owo¶æ z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w SIWZ (pkt. IX.1c, 1d oraz za³. nr 4 i 4a) i zostanie dokonana na podstawie tre¶ci tych dokumentów wed³ug metody: spe³nia/ nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ sprzêtem niezbêdnym do wykonania zamówienia, tj.: wytwórnia mas bitumicznych- 1szt, uk³adarka mas bitumicznych o mo¿liwo¶ci uk³adania masy na ca³ej szeroko¶ci jezdni -1szt, walec drogowy statyczny>10t - 1 szt., walec drogowy wibracyjny -1szt., spycharka -1szt, samochód ciê¿arowy samowy³adowczy > 8t -4 szt., p³yta wibracyjna typu lekkiego -1szt, p³yta wibracyjna typu ciê¿kiego -1szt, stopa wibracyjna -1szt, pi³a spalinowa do ciêcia betonu -1szt, równiarka samojezdna -1szt, koparka podsiêbierna o poj. ³y¿ki >0,25 m3 -1szt, m³ot pneumatyczny - 1szt, transport przystosowany do przewozu masy bitumicznej w ilo¶ci zale¿nej od odleg³o¶ci dowozu masy tak aby zachowaæ ci±g³o¶æ uk³adania, kocio³ do podgrzewania bitumu -1szt, niwelator -1szt, teodolit -1szt; Ocena spe³niania warunku bêdzie dokonywana w oparciu o kompletno¶æ i prawid³owo¶æ z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w SIWZ ( pkt. IX.1b oraz za³. nr 3 ) i zostanie dokonana na podstawie tre¶ci tych dokumentów wed³ug metody : spe³nia/ nie spe³nia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca zapewni osoby, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj. kierownik budowy bran¿y drogowej (posiadaj±cy uprawnienia budowlane o specjalno¶ci drogowej oraz nale¿±cy do w³a¶ciwej organizacji samorz±du zawodowego w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym dany wykonawca ma swoj± siedzibê) kierownik robót drogowych lub majster oraz min. 21 osób personelu w tym : bitumiarze (5 osób), monter kanalizacji deszczowej (2 osoby), operator uk³adarki (1 osoba), operator równiarki (1 osoba), operator spycharki (1 osoba), operator walca statycznego (1 osoba), operator walca wibracyjnego (1 osoba), operator koparki (1 osoba) oraz robotnicy niewykwalifikowani (min. 8 osób); Ocena spe³niania warunku bêdzie dokonywana w oparciu o kompletno¶æ i prawid³owo¶æ z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w SIWZ ( pkt. IX.1a oraz za³. nr 2 ) i zostanie dokonana na podstawie tre¶ci tych dokumentów wed³ug metody : spe³nia/ nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku , gdy Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polegaæ na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia: 1) pisemne zobowi±zanie podmiotu (podmiotów) do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udzia³u w wykonywaniu zamówienia, zawieraj±ce tak¿e listê osób, które zostan± przez ten podmiot udostêpnione, 2) pisemne zobowi±zanie podmiotu (podmiotów) do oddania do dyspozycji potencja³u technicznego na okres jego udzia³u w wykonywaniu zamówienia, zawieraj±ce tak¿e listê sprzêtu, który udostêpni. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik: pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku: a/. dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania robót (np. klêski ¿ywio³owe, strajki), b/. wyst±pienia nieprzewidzianych robót, maj±cych wp³yw na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminu umowy podstawowej, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia tego terminu, o okres niezbêdny do realizacji w/w robót, c/. wyst±pienia powa¿nych rozbie¿no¶ci miêdzy dokumentacj± projektow±, a stanem rzeczywistym w terenie, powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót potwierdzon± przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy, d/. wyst±pienia ewentualnych robót zamiennych lub nie wykonanych. Zamawiaj±cy dokona zmiany warto¶ci umowy wg wska¼ników podstawowego kosztorysu umownego. e/. zmiany kluczowego personelu zamawiaj±cego lub wykonawcy, w tym zmiana kierownika robót - spe³niaj±cego wymagania zawarte w siwz/po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym/. f/. gdy zmiany bêd± korzystne dla zamawiaj±cego i bêd± le¿a³y w interesie publicznym. g/. wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych konieczno¶æ przerwania robót, potwierdzon± przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu przewidzianego na realizacjê zamówienia, o ilo¶æ dni w których te warunki wyst±pi±

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Krotoszynie, ul. Ko³³±taja 7, 63 - 700 Krotoszyn, pok. 63. W przypadku odbioru wersji papierowej SIWZ u Zamawiaj±cego, cena - 52 PLN + ew. koszty przesy³ki.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Miejski w Krotoszynie, ul. Ko³³±taja 7, 63 - 700 Krotoszyn, pok. 63.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.