eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korytnica › Opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000, oraz projektu budowlano wykonawczego sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościachAdampol, Jugi, Nowy Świętochów, Korytnica-kolonie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Korytnica: Opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000, oraz projektu budowlano wykonawczego sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Adampol, Jugi, Nowy Świętochów, Korytnica-kolonie.
Numer ogłoszenia: 64778 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korytnica, ul. Małkowskiego 20, 07-120 Korytnica, woj. mazowieckie, tel. 025 6612284, fax 025 6612260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: korytnicagw.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000, oraz projektu budowlano wykonawczego sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Adampol, Jugi, Nowy Świętochów, Korytnica-kolonie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres opracowania stanowiącego przedmiot umowy obejmuje: 1. Wykonanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja do projektowania w niezbędnym zakresie. 2. Materiały do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (mapy, wypisy z rejestru gruntów, część opisowa) wraz z pisemną zgodą właścicieli działek na przebieg projektowanej inwestycji przez ich nieruchomości - 3egz. 3. Projekt budowlany wraz ze szczegółowymi rysunkami konstrukcyjnymi, oraz wymaganymi do pozwolenia na budowę opiniami i uzgodnieniami - 6egz. Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów technicznych zastosowanych urządzeń, opis robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm i zastosowanych projektów typowych. Projekt powinien zawierać opracowania wszystkich występujących branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego funkcjonowania realizowanej inwestycji, oraz przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego. Szczegółowe rozwiązania przekraczania przeszkód terenowych. 4. Operaty wodno prawne przy konieczności przekraczania cieków wodnych. 5. Geotechniczne badania podłoża gruntowego. 6. Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (mapy, wypisy z rejestru gruntów, cześć opisowa) - 3egz. 7. Przedmiar robót w układzie kosztorysowym wg. katalogu Nakładów Norm Rzeczowych. Przedmiar należy opracować w rozbiciu na poszczególne branże i elementy robót, oraz średnice sieci wodociągowej i przyłączy (np. DN160mm cały proces technologiczny tj. wykopy, ułożenie rurociągu, uzbrojenie, próby szczelności, zasypanie- itd. Pozostałe średnice). Przejścia przez przeszkody przedmiarować oddzielnie przy każdej średnicy. W przypadku braku odpowiedniej tablicy KNNR dla założonej technologii, dopuszcza się metodę interpolacji i ekstrapolacji, przy wykorzystaniu odpowiednich wielkości lub analizę indywidualną w wypadku niemożliwości ustalenia nakładów - 3egz. 8. Kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 24.01.2004r. (Dz.U.Nr18) -3egz. 9. Specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru końcowego robót -3egz. 10. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -3egz. 11. Powyższe dodatkowo na nośniku magnetycznym -1egz. UWAGA: Do oceny ofert na wykonanie projektu będzie przyjęte 10km sieci wodociągowej, 3km przyłączy wodociągowych, 50szt. zakończeń typu A-C, 30szt. typu SW, oraz 50ha nowego pomiaru i 20ha aktualizacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wys. 1000,00zł. Wadium można wnosić w formie określonej w art.45ust.6 upzp. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: BS Łochów o/Korytnica Nr konta: 62923300010130038720000030 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy w Korytnicy, 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20, pokój - Skarbnika Gminy.. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia 11.04.2008r. do godz. 945. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki. § posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. § posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. § Udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 3 lat wykonali prace projektowe o podobnym charakterze jak prace stanowiące przedmiot zamówienia (wykonanie przynajmniej 2 projektów). § znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. § nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się : - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, - Zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny. - W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: -nie spełnia warunków i wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia. - oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia, potwierdzony referencjami. Dokumenty dodatkowe: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( kopia polisy). 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów wspólnie, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna. 3.Inne dokumenty - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem ( za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: korytnicagw.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korytnica, 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20, pok. 22 w godz.8-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Korytnica, 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20, pok22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.