eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Jaśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Jasło: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Jaśle
Numer ogłoszenia: 64774 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. St. Pawłowskiego , ul. Szkolna 23, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 44 835 42, faks 0-13 44 835 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Jaśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 3 w Jaśle. Zakres dostawy został podzielony na trzy części, w skład których wchodzi: 1) Dostawa sprzętu komputerowego, projektorów, telefonów zawierająca: komputer - serwer - 2 szt.; komputer stacjonarny - 3 szt.; projektor multimedialny - 4 szt.; monitor LCD 19 cali - 4 szt.; monitor LCD 21 cali - 2 szt.; monitor LCD 18,5 cali - 1 szt.; drukarka laserowa - 3 szt.; oprogramowanie biurowe - 1 szt.; ekran naścienny - 7 szt.; odtwarzacz DVD - 2 szt.; wizualizer przenośny - 1 szt.; telefon bezprzewodowy - 1 szt.; telefon komórkowy - 2 szt. 2) Dostawa urządzeń sieciowych, zawierająca: router Wifi - 3 szt.; karta Wifi USB - 4 szt.; switch zarządzalny - 2 szt.; tester sieci LAN - 3 szt. 3) Dostawa pomocy do laboratorium, zawierająca: szafa ze stali nierdzewnej - 2 szt.; anemometr turbinkowy - 1 szt.; anemometr czaszowy - 1 szt.; anemometr skrzydełkowy - 1 szt.; kątomierz nastawny z poziomicą - 5 szt.; elektrolizer laboratoryjny - 1 szt.; refraktometr Abbego - 1 szt.; stół laboratoryjny - 6 szt.; układ okresowy pierwiastków - 4 szt.; biureta - 10 szt., uchwyt do biurety - 20 szt.; statyw do biurety - 10 szt.; elektryczny ogrzewacz wody - 2 szt.; silnik szeregowo - bocznikowy - 1 szt.; moduł fotowoltaiczny - 1 szt., regulator ładowania akumulatorów - 1 szt.; akumulator żelowy - 1 szt.; elektryczny siłownik liniowy - 1 szt. Zamawiający jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu i urządzeń. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3.1- 3.3 do SIWZ (gdzie określono minimalne parametry zamawianego sprzętu), projektach umów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP - do 20 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dla każdej części) - w terminie do 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 32.40.00.00-7, 38.40.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część: I, II, III 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część: I, II, III 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część: I, II, III 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część: I, II, III 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część: I, II, III 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Część: I, II, III, 1) Wykonawca musi dołączyć do oferty szczegółowy opis przedmiotu dostawy (zał. Nr 3.1 - 3.3 do SIWZ), która spełnia co najmniej minimalne wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz dołączyć wymagane w poszczególnych pozycjach dokumenty ( karty katalogowe, fotografie, rysunki). Certyfikaty CE, deklaracje zgodności z wymaganymi normami Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić podczas dostawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących: 1) Zmiany wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy i Zamawiającego. 3) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3, 38-200 Jasło, ul. Szkolna 23 - pok. Nr 5 - parter. Wersja elektroniczna do pobrania ze strony internetowej, wersja papierowa za odpłatnością: 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Szkolna 23, pok. 5 - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, projektorów, telefonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: komputer - serwer - 2 szt.; komputer stacjonarny - 3 szt.; projektor multimedialny - 4 szt.; monitor LCD 19 cali - 4 szt.; monitor LCD 21 cali - 2 szt.; monitor LCD 18,5 cali - 1 szt.; drukarka laserowa - 3 szt.; oprogramowanie biurowe - 1 szt.; ekran naścienny - 7 szt.; odtwarzacz DVD - 2 szt.; wizualizer przenośny - 1 szt.; telefon bezprzewodowy - 1 szt.; telefon komórkowy - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 30.32.13.00-0, 32.50.00.00-8, 32.25.00.00-0, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń sieciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: router Wifi - 3 szt.; karta Wifi USB - 4 szt.; switch zarządzalny - 2 szt.; tester sieci LAN - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.40.00.00-7, 32.41.31.00-2, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących pomocy: szafa ze stali nierdzewnej - 2 szt.; anemometr turbinkowy - 1 szt.; anemometr czaszowy - 1 szt.; anemometr skrzydełkowy - 1 szt.; kątomierz nastawny z poziomicą - 5 szt.; elektrolizer laboratoryjny - 1 szt.; refraktometr Abbego - 1 szt.; stół laboratoryjny - 6 szt.; układ okresowy pierwiastków - 4 szt.; biureta - 10 szt., uchwyt do biurety - 20 szt.; statyw do biurety - 10 szt.; elektryczny ogrzewacz wody - 2 szt.; silnik szeregowo - bocznikowy - 1 szt.; moduł fotowoltaiczny - 1 szt., regulator ładowania akumulatorów - 1 szt.; akumulator żelowy - 1 szt.; elektryczny siłownik liniowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.34.00.00-0, 38.30.00.00-8, 39.16.20.00-5, 31.40.00.00-0, 31.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.