eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2016 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Krotoszyn: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2016 r
Numer ogłoszenia: 64738 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27950 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7227454, 62 722 74 34, faks 62 594 05 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2016 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2016 r. Poszczególne rodzaje robót określa kosztorys, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. Podane w kosztorysie zakresy poszczególnych rodzajów robót są zakresami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o remonty cząstkowe dróg przeprowadzone w roku ubiegłym. Wyliczona na tej podstawie wartość oferty służyć będzie do porównania ofert w kryterium cenowym. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie na podstawie obmiarów powykonawczych wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do : - wykonania remontów cząstkowych zgodnie z pisemnym wykazem jaki zostanie mu przekazany przez zamawiającego; - wykonawca w terminie najpóźniej 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia musi przystąpić do wykonywania prac remontowych, chyba że warunki pogodowe uniemożliwią podjęcie prac. O postępie prac należy na bieżąco informować zamawiającego; - wykonawca bez zgody zamawiającego nie może przerwać prac remontowych, chyba że warunki pogodowe uniemożliwiają prowadzenie prac; - wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia numerem (farbą) wykonanej łaty asfaltowej, łaty nie oznaczone numerem nie będą brane pod uwagę podczas dokonywania odbioru robót;- jeśli wystąpi nagła awaria wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia przystąpić do prac remontowych; - przed wykonaniem prac na polecenie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest przedstawić szacunkowy kosztorys; -bez zgody zamawiającego wykonawca nie może zwiększyć zakresu prac jaki został mu wcześniej przedstawiony; - wykonawca w ciągu 7 dni od zakończenia każdego zakresu prac przedstawionych w wykazie musi zamawiającemu przedłożyć zestawienie wykonanych robót wraz z ich kosztem; - wykaz wykonanych prac musi zawierać: numer łaty, lokalizacje łaty, powierzchnie łaty, koszt wykonania łaty; -ważenie materiału będzie się odbywać na żądanie zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym; -odpowiedzialność za organizację ruchu oraz za szkody wynikłe z prowadzonych prac na remontowanym odcinku ponosi wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gembiak-Mikstacki Sp.j., ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570004,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297512,40

  • Oferta z najniższą ceną: 297512,40 / Oferta z najwyższą ceną: 325827,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.