eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Rozbudowa szkoły i budowa sali gimnastycznej w Komorowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64711 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Ostrów Mazowiecka: Rozbudowa szkoły i budowa sali gimnastycznej w Komorowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43412-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Mazowiecka, krajowy numer identyfikacyjny 550667913, ul. gen. Władysława Sikorskiego  5, 07-300   Ostrów Mazowiecka, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 29 7468600 , faks 29 7468600 wew. 30, e-mail gminaostrowmaz@home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa szkoły i budowa sali gimnastycznej w Komorowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IG271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Komorowie, zlokalizowanego na działkach o nr ew. 452/2 i 453 w Komorowie, gmina Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski, województwo mazowieckie obejmująca nadbudowę istniejącego łącznika (części łączącej starszą i nowszą część szkoły), rozbiórkę istniejącej sali gimnastycznej oraz budowę nowego budynku sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Po stronie wykonawcy leży także uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Zamówienie udzielane jest w dwóch częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Część pierwsza objęta jest niniejszym postępowaniem, a druga dotyczy wyposażenia sali w sprzęt sportowy. 4. Do wyceny i sporządzenia harmonogramu realizacji zadania należy uwzględnić fakt, że zadanie realizowane będzie bez wstrzymania pracy części szkoły. Zajęcia w szkole odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (zakres dni wolnych od zajęć szkolnych określa "kalendarz roku szkolnego" dostępny na stronie internetowej www.men.gov.pl). Wszelkie prace budowlane powinny być zorganizowane z zastosowaniem szczególnych środków ostrożności oraz tak, aby nie zakłócały pracy szkoły. Prace uciążliwe, powodujące stały, nadmierny hałas, zapylenie należy wykonywać w terminie ustalonym z Dyrektorem Szkoły. 5. Zamawiający informuje, że w dniu 20 marca 2017 r. od godziny 10:15 do godziny 11:00 odbędzie się wizja lokalna, której celem będzie zapoznanie się wykonawców z obiektem szkoły. Zbiórka przed budynkiem o godzinie 10:00. Adres: Zespół Szkół Publicznych w Komorowie, Komorowo, ul. Mazowiecka 81, 07-310 Ostrów Mazowiecka. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty znajduje się w załącznikach do SIWZ: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach. 7. W przypadku podłogi sportowej na salach gimnastycznych (pomieszczenie 1.8 i 1.9) należy zastosować nawierzchnię z parkietu. W związku z tym wszędzie tam, gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia występuje nazwa "wykładzina sportowa" do wyceny i realizacji zamówienia należy przyjąć parkiet dębowy lakierowany o grubości 22 mm. 8. Występujące w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem "parametry równoważne - nie gorsze" Zamawiający rozumie parametry o standardach jakościowych co najmniej takich samych lub wyższych, niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej i przedmiarach. 9. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy, w tym od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia robót montażowych do wysokości minimum wartości niniejszej umowy, przy czym ubezpieczonymi będą wykonawca oraz wszyscy podwykonawcy. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) koordynowanie realizacji obowiązków umownych; 2) roboty rozbiórkowe; 3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych i oświetlenia; 4) prace montażowe instalacji sanitarnych; 5) ręczne roboty ziemne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214200-2, 45110000-1, 45311100-1, 45330000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 11.04.2017 r. do godziny 10:30 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.